تور مشهد از شیراز

تور مشهد از شیراز از جمله تورهای بسیار پرطرفدار است که به صورت هوایی و زمینی برگزار می‌شود و مسافران محترم می توانند با توجه به شرایطی که دارند هر کدام از این تورها را انتخاب کنند.

تور مشهد، با توجه به ماهیت مذهبی و تفریحی شهر مشهد، از پرطرفدارترین تورهای داخلی برای گردشگران و زائران داخلی و خارجی می باشد.

شما می توانید تور مشهد را به صورت هوایی، زمینی و یا ترکیبی و با هر هتلی که مد نظرتان است را، از طریق وبسایت سفر اس ۲۴ تهیه نمایید.

تور شیراز به مشهد بین دو کلانشهر انجام می‌شود و می‌توان گفت سالانه یک و نیم میلیون نفر از شیراز به سمت مشهد حرکت می کنند. این تور با توجه به راه های ارتباطی که بین دو شهر وجود دارد به دو صورت هوایی و زمینی برگزار می‌شود.

تور مشهد از شیراز ۱

 بلیط هواپیما شیراز مشهد ۲

 قطار شیراز مشهد ۳

 هزینه تور مشهد از روی شیراز ۴

 تور مشهد از شیراز با قیمت عالی ۵

 گران ترین و مناسب ترین قیمت تور مشهد از شیراز ۶

 هتل های مشهد در تور مشهد از شیراز ۷

هتل های نزدیک حرم امام رضا علیه السلام ۸

قیمت تور مشهد از شیراز ۹

 بلیط هواپیما شیراز مشهد

 تعداد پروازهای شیراز متفاوت است در بعضی از روزها تنها دو پرواز در فرودگاه شهید دستغیب شیراز به مقصد مشهد انجام می شود.

روزهایی که تعداد مسافران زیاد است پرواز بیش تری انجام می‌شود. فرودگاه شیراز که به فرودگاه شهید دستغیب معروف است چهارمین فرودگاه پر رفت و آمد در کشور است.

این فرودگاه در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز شهر شیراز واقع شده است و راه های دسترسی به آن اتوبوس ماشین تاکسی و مترو است. فرودگاه مشهد که به فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد معروف است تا حرم امام رضا چند کیلومتر فاصله دارد و در این مسیر شما می توانید با استفاده از خودرو تنها ۲۵ دقیقه در راه باشید.

 قطار شیراز مشهد

 فاصله زمانی مسیر ریلی شیراز مشهد چیزی حدود ۲۲ تا ۲۴ ساعت می باشد و حدود دو برابر بیشتر از یک مدت زمانی است که در مسیر قطار تهران مشهد خواهید ماند. همچنین باید یادآور شویم که قطار های تندرو در این مسیر فعال نیستند.

اگرچه قطار لوکسی مثل فدک در این مسیر حرکت ندارد اما قطار های با کیفیتی همچون پلور سبز ۴ تخته و ۴ ستاره هستند و قطار امید غزال و سریر در این مسیر فعالیت می کنند.

 ایستگاه راه آهن شیراز که به مرکز شهر بسیار نزدیک است البته ۳۰ کیلومتری مرکز شهر شیراز فاصله دارد. فاصله زمانی این ایستگاه تا شهر شیراز با تاکسی بسیار کم است و شما می توانید از پایانه های تاکسیرانی شیراز سوار بر ماشین شوید و به راحتی خود را به ایستگاه راه آهن شیراز برسانید.

ایستگاه راه آهن مشهد در قسمت شمالی شهر مشهد قرار گرفته است و فاصله کمی از حرم امام رضا دارد. از ایستگاه قطار مشهد با استفاده از اتوبوس های تندرو مترو و تاکسی می توانید به راحتی به هر نقطه از مشهد برسید.

 تور مشهد از شیراز با استفاده از اتوبوس ممکن است و شانزده ساعت زمان می برد تا به مشهد برسید. هنگام رزرو کردن این تورها بعضی از هتل‌ها ترانسفر استقبالی رایگان هم دارند که معمولا برای هتل های ۴ و ۵ ستاره است که این خدمات را به مسافران ارائه می دهند.

 هزینه تور مشهد از روی شیراز

هزینه تور مشهد از شیراز با قطار فدک بیشتر است. همینطور از مبداء تهران این هزینه در ایام مختلف متغیر می‌شود و معمولاً در ایام پیک سفر ۱۰۰ درصد گرانتر از روزای عادی ارائه میشود. هزینه تور هوایی مشهد از شیراز نسبت به تور مشهد از قطار به صورت شیراز نسبت به قطار عادی گران تر است.

تعداد پروازهای شیراز مشهد کمتر از مسیر تهران مشهد هستند و همین مسئله باعث افزایش نرخ این تورها شده است.

 تور مشهد از شیراز با قیمت عالی

 در مسیر شیراز به مشهد به دلیل کم بودن وسایل نقلیه معمولاً تور لحظه آخری ارزان وجود ندارد.

امکان ارزان شدن قیمت بلیط برای هواپیما اندک است مگر اینکه شرایط تور مشهد استثنایی باشد.

 گران ترین و مناسب ترین قیمت تور مشهد از شیراز

 معمولاً در ولادت و شهادت ها و اعیاد و ایام آخر هفته تور مشهد گران تر می شود. دلیل این موضوع هم افزایش درخواست متقاضیان برای این تورها هست. اما تور مشهد از شیراز را با بهترین نرخ میتوان در همه ایام هفته تهیه کنید. قیمت تور مشهد بر اساس عوامل مختلفی همچون خدمات هتل های مشهد که شامل ناهار شام صبحانه توسط استقبال و بدرقه مینی بار قهوه و چایی است تعیین می گردد.

 هتل های مشهد در تور مشهد از شیراز

 شهر مشهد هتل زائرسرا سوئیت و مسافرخانه دارد کیفیت مختلفی برای آنها در نظر گرفته شده است. در تور مشهد از شیراز با آگاهی از کیفیت هتل می تواند نقش بسیار مهمی در هزینه های شما داشته باشد که ممکن است هتل کیفیت چندانی نداشته باشد. بهتر است قبل از رزرو اقامتگاه حتما در رابطه با آن پرس و جو کنید.

هتل های نزدیک حرم امام رضا علیه السلام

 از مهمترین نکات در رابطه با رزرو هتل های مشهد نزدیک بودن به حرم امام رضا علیه السلام است از این رو بسیاری از متقاضیان تور مشهد از شیراز ترجیح می‌دهند اقامتگاهی را انتخاب کنند که نزدیک به حرم باشد تا به راحتی بتوانند در زمان های مختلف به حرم بروند.

هتل های ارزان قیمت که در اطراف حرم هستند عبارتند از:

هتل جواد

هتل عطرک

هتل ادریس

کیفیت بسیار خوب خدمات را در قبال هزینه اندک به مسافران ارائه می دهند. هتل های بسیار لوکس هم در اطراف حرم وجود دارد که در میان آنها می توان به هتل الماس ۱ و۲ هتل درویش هتل مدینه الرضا هتل قصرطلایی اشاره کرد از جمله هتل هایی هستند که امکانات بسیار خوبی هم به مسافران عرضه می دارند.

قیمت تور مشهد از شیراز

قیمت به عوامل متعددی همچون تعداد روزهای سفر محل اقامت و خدماتی که قرار است در طول سفر دریافت کنید زمان سفر و وسیله نقلیه و دیگر چیزها بستگی دارد. مثلاً یکی از عواملی که می تواند تاثیر بسزایی بر روی قیمت تور مشهد از شیراز داشته باشد بازه زمانی است که برای سفر در نظر می گیرید مسافرت به مشهد در زمانی مثل اعیاد مذهبی ولادت و شهادت ها و تعطیلات رسمی الکی گران‌تر می‌شود و خدماتی که بعد از دریافت کنید تاثیر بسیار مستقیم برروی قیمت تور می گذارند.

هتل محل اقامت گاه بسیار حائز اهمیت است ممکن است شما برای سفرتان یک سوئیت در نظر بگیرید یا یک هتل ۵ستاره به همین دلیل قیمت به صورت کاملاً تساعدی در رابطه با هتلهای چند ستاره بالاتر می‌رود. ولی خوب در نهایت خدمات بهتری را به شما ارائه می دهند وسیله های سفر بسیار مهم است اگر شما اتوبوس را برای سفر تان انتخاب کنید در هزینه هایتان به صرفه جویی شده است ولی سفر با استفاده از هواپیما به صورت کلی گران قیمت می شود.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین