بهترین نگهبان سالمند، کودک و حیوانات خانگی

اگر شماهم به دنبال روش هایی برای نگهداری از عزیزان و حیوانات خانگی بوده باشید، قطعا چیز هایی زیادی به گوشتان خورده است اما وقتی وارد این مقاله شده اید خواهان بهترین ها هستید.

مراقبت از سالمندان، کودکان و حیوانات خانگی یک امر مهم برای افراد محسوب می شود و نگرانی این را دارد که اتفاقی برای آنها نیوفتد. در این مقاله بهترین دستگاه های مراقبت و نگهداری از عزیزان را برای شما گردهم آورده ایم تا با خرید آنها خیال خود را راحت کنید.

بهترین دستگاه مراقبتی در منزل

اگر شماهم مدام به دلایل کاری مجبور هستید از منزل خارج شوید و کودک یا حیوان خانگی خود را تنها بگذارید، ربات نهگبان هوشمند مناسب شماست.

این ربات با طراحی زیبا و جالبی که دارد دقیقا مانند یک اسباب بازی کودک ساخته شده و با یک پایه صاف روی سطوح قرار می گیرد.

درون این ربات یک دوربین با کیفیت HD قرار دارد که قابلیت تماشای آنلاین و ضبط تصاویر دارد.

برای آن یک نرم افزار طراحی شده است که با نصب و متصل کردن ربات به نرم افزار می توانید در هر جایی که هستید، منزل یا مکانی که ربات را در آن قرار داده اید را به صورت آنلاین تماشا کنید یا شروع به ضبط کنید.

ضبط تصاویر می تواند به صورت مستقیم در موبایل شما باید یا در کارت حافظه ربات.

کاربرد های ربات نگهبان

ربات دارای یک سنسور تشخیص حرکت است و شما می توانید آن را درون نرم افزار فعال کنید، هنگام روشن کردن این قابلیت ربات هر زمان که حرکتی حس کند شروع به فیلم برداری می کند.

البته این ربات تنها برای مراقبت نیست می توانید از آن برای ضد سرقت کردن منزل نیز استفاده کنید.

بر روی ربات یک نقاب طراحی شده است و برای پنهان کردن دوربین استفاده می شود و می توانید آن را به صورت دستی یا با نرم افزار بالا و پایین کنید.

همینطور گردن ربات قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه ای دارد و در محیط های کوچک نیز می توان با آن به کل اطراف دید داشت.

بهترین راه مراقبتی خارج از منزل

اگر شماهم از سالمندان مبتلا به آلزایمر مراقبت می کنید، کودکان خود را برای تفریح به پارک و مراکز تفریحی می برید یا نگران گم شدن سگ یا گربه خود هستید.

بهترین وسیله برای شما ردیاب است، ردیاب یا GPS یک دستگاه بسیار کاربردی است که امروزه با پیشرفت تکنولوژِی می توانید با اتصال به آن به صورت لحظه ای موقعیت آن را ببینید.

انواع ردیاب

ردیاب ها در مدل ها و تکنولوژِی های مختلفی عرضه می شوند، که هرکدام مختص امر خاصی هستند یا کاربرد های مختص خود را دارد.

ردیاب حیوانات

برای حیوانات خانگی ردیاب های معمولی قابل استفاده نیستند و آن هارا به صورت قلاده طراحی کرده اند است، که هنگام گردش و سفر با بستن آن به دور گردن سگ یا گربه خود همیشه آن ردیاب را همراه دارد و می توانید موقعیت آنهارا چک کنید و لازم نیست نگران گم شدن آنها باشید.

این نوع ردیاب در ظاهری زیبا و سبک نیز ساخته شده و حیوان شمارا اذیت نمی کند.

ردیاب شخصی

ردیاب های شخصی مناسب استفاده های روزمره و مراقبت از کودک و سالمندان است، این نوع ردیاب بسیار کوچک طراحی شده تا دست و پا گیر نباشد و در هر جایی به سادگی قرار بگیرد. بعضی از مدل های آن نیز دارای آهنربا هستند و می توانید با متصل کردن آن به فلز آهن ساده تر جا به جایش کنید.

این نوع ردیاب برای افرادی که علاقه ای به استفاده از ردیاب خودرو ندارد نیز برای امنیت خودرو پیشنهاد می شود، زیرا دیگر نیازی به سیم کشی های پیچیده ندارد.

معرفی انواع ردیاب شخصی

ردیاب ها مدل های مختلفی دارد و شما برای انتخاب مدلی به مناسب شما باشد باید به چند نکته توجه کنید.

  1. باتری ردیاب: باید ظرفیت باتری را در نظر بگیرید که چقدر می خواهید به صورت مداوم استفاده کنید و به شارژ متصل نکنید.

  2. دقت ردیابی: دقیق بودن ردیابی نسبت به تکنولوژِی استفاده شده در دستگاه متفاوت است و به عنوان مثال اگر برای حیوانات کوچکی مثل گربه می خواهید تهیه کنید، بهتر است یک تکنولوِژِی قوی و دقیق داشته باشید تا در پیدا کردن آن به مشکلی برنخورید.

  3. ابعاد: ابعاد ردیاب نیز مهم است و باید قبل از خرید آن را چک کنید تا در استفاده های شخصی دست و پا گیر شما نشود.

  4. گواهی ضد آِب: تعدادی از ردیاب ها ضد آب هستند و اگر فکر می کنید که ممکن است ردیاب شما با آب برخورد داشته باشد بهتر است از آنها تهیه کنید.

نرم افزار ردیاب ها

تمام ردیاب ها یک نرم افزار فارسی دارد که در تمام سیستم عامل های اندروید،IOS و ویندوز قابل اجرا است.

در این نرم افزار شما می توانید به صورت لحظه ای موفقیت و سرعت حرکت ردیاب را تماشا کنید و از آن مطلع شوید.

همچنین می توانید تنظیماتی برای آن بچینید، به عنوان مثال هنگام کم شدن باتری به شما پیامک ارسال کند، محدوده ای تعیین کنید تا هنگام خارج شدن شمارا مطلع کند، یا اگر در خودرو استفاده می کنید در سرعت بالا اخطار دهد و…

خرید انواع ردیاب

اگر شماهم به هر دلیلی به یکی از ردیاب های هوشمند نیازدارید، مفتخرم به شما فروشگاهی گسترده از انواع ردیاب با قیمتب فوق العاده را معرفی کنم، فروشگاه داری تک با به فراهم آوردن مدل های مختلفی از ردیاب برای قشر ها و نیاز های مختلف جامعه، توانسته است تمام مشتریان را خوشنود و راضی از خرید نگه دارد.

همینطور داری تک با حذف کردن واسطه ها و وارد کردن مستقیم محصولات از خارج کشور بهترین کیفیت را با بهترین قیمت ارائه می کند.

سخن پایانی

در این مقاله قصد داشتیم با معرفی انواع محصولات به شما در مراقبت از عزیزان خود کمکی کرده باشیم، ربات نگهبان و انواع ردیاب ها در این مقاله معرفی شده است و همینطور فروشگاهی با قیمت های به صرفه امید وارم مفید واقع شده باشد.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین