فروشگاه اینترنتی نوید مارکت

 

فروشگاه اینترنتی نوید مارکت یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های خرید آنلاین است که با ارائه خدمات بسیار متنوع، شما را از گردش در سایت‌های فروش آنلاین دیگر بی‌نیاز می‌کند. این سایت محیط و رابط کاربری آسان و چشم‌نوازی داشته و فروشگاه‌های ارائه‌دهندهٔ خدمات و کالاها در این سایت،‌ تنوع بسیار بالایی دارند. در این مقاله به معرفی سایت نوید پرداخته و آن را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نگاهی به محیط کاربری سایت نوید

با اولین نگاه به صفحهٔ نخست فروشگاه نوید، متوجهٔ دو نکتهٔ مهم و حائزاهمیت خواهیم شد:

  1. نحوهٔ نمایش دسته‌بندی‌ها و محصولات مختلف سایت به‌گونه‌ای است که تنها چند ثانیه طول می‌کشد تا دسته‌بندی و کالای مدنظر خود را پیدا کنید.

  2. سایت نوید به‌ شکلی کاربرپسند طراحی شده‌است، یعنی از بی‌نظمی‌های بصری صفحات، دسترسی پیچیده به بخش‌های مختلف و… خبری نیست.

درست در قسمت بالای صفحهٔ نخست، گزینهٔ جستجوی محصولات قرار داده شده‌است تا کاربر بتواند در کسری از ثانیه، به جستجوی محصول خود در تمامی دسته‌بندی‌های مختلف سایت بپردازد.

یکی دیگر از بخش‌های جذاب و کاربردی سایت که در همان صفحهٔ نخست خودنمایی می‌‌کند، بخش تخفیف‌های روز بوده که در سمت چپ صفحهٔ نخست قرار گرفته‌است. در این بخش تمامی کالاهایی که در همان روز تخفیف خورده‌اند به نمایش در می‌آیند و در بسیاری از مواقع، کالاهایی با قیمت‌های بسیار وسوسه‌انگیز در آن یافت می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های قابل‌توجهٔ فروشگاه نوید، نحوهٔ معرفی خدمات است. اگر نشانگر موس را روی یکی از محصولات نگه دارید، توضیحی کوتاه از مهم‌ترین اطلاعات محصول برای شما به نمایش در خواهد آمد و می‌توانید برای مشاهدهٔ دقیق‌تر، روی آن‌ها کلیک کنید. برای بیشتر کالاهای ارائه‌شده در این سایت، نقد و بررسی جامعی نوشته شده‌است که می‌تواند شما در انجام خریدی مطمئن یاری کند.

فروشگاه نوید چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

سایت نوید طیف بسیار گستره‌ای از خدمات و کالاها را در دسته‌بندی‌های مختلف به مشتریان خود عرضه می‌دارد. دسته‌بندی‌های این سایت عبارتند از:

  • دیجیتال و تکنولوژی

این دسته‌بندی شامل کاربردی‌ترین لوازم جانبی دستگاه‌های مختلف است. ازجمله مهم‌ترین کالاهای ارائه‌شده در این دسته‌بندی، می‌توان به لوازم جانبی عکاسی و فیلم‌برداری، انواع هدفون و هدست، انواع شارژر و کابل، انواع میکروفون، انواع اسپیکر، هولدرهای موبایل و لپ‌تاپ، انواع میز لپ‌تاپ و کامپیوتر و… اشاره کرد.

  • کامپیوتر، خودرو، ابزار و تجهیزات

این بخش یکی از کاربردی‌ترین بخش‌های فروشگاه نوید در بین کسانی است که از ابزارآلات صنعتی بسیار استفاده می‌کنند. ازجمله خدمات ارائه‌شده در این بخش، می‌توان به انواع رنگ‌پاش، ترازو صنعتی، اره و برش‌زن، میز کامپیوتر و لپ‌تاپ، چراغ‌مطالعه و چراغ‌قوه اشاره کرد.

  • سلامت، پزشکی و ورزش

می‌توانید حیاتی‌ترین و مهم‌ترین لوازم پزشکی را از بخش سلامت و پزشکی تهیه کنید. ازجمله مهم‌ترین محصولات این بخش می‌توان به فشارسنج، دستگاه اندازه‌گیری قندخون، گردن‌بند، مچ‌بند و زانوبند طبی، کیسهٔ آب ‌گرم، دستگاه‌های یادآورندهٔ دارو و… اشاره کرد. همچنین در این بخش می‌توانید لوازم ورزشی مناسب و طبی ازجمله کفش، تردمیل، دوچرخه ثابت، الپتیکال و… را خریداری کنید.

  • اسباب‌بازی

این بخش، یکی از متنوع‌ترین و کامل‌ترین بخش‌های سایت نوید بوده که ممکن است نظیر آن را در دیگر پلتفرم‌های خرید آنلاین پیدا نکنید. در این بخش، انواع اسباب‌بازی‌های دخترانه و پسرانه در دسته‌بندی‌های مختلف لگو، رباتیک، اسباب‌بازی‌های فضای باز و… ارائه شده‌است. همچنین انواع پازل، حیوانات مینیاتوری و کتاب داستان نیز در این بخش به فروش می‌رسد.

  • آرایشی، بهداشتی و زیبایی

دسته‌بندی بهداشتی و زیبایی فروشگاه نوید ارائه‌دهندهٔ انواع محصولات بهداشتی و زیبایی زنانه و مردانه بوده و علاوه‌بر آن، به فروش محصولات دیگری ازجمله دستگاه تتو، ابزارهای مراقبی پوست، ناخن و… نیز پرداخته است.

  • لوازم آشپزخانه

در این بخش از سایت نوید، شاهد طیف متنوعی از انواع لوازم آشپزخانه همچون ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، لوازم برقی، ترازو، انواع توستر و مایکروفر، انواع چاقو، همزن، آبمیوه‌گیر و… هستیم.

  • لوازم منزل

این بخش از فروشگاه نوید، محصولاتی بسیار کاربردی برای استفادهٔ روزانه در منزل را به مشتریان ارائه می‌دهد. ازجمله این محصولات می‌توان به جاروشارژی، چرخ‌خیاطی، انواع لامپ، انواع ضدعفونی‌کننده، انواع زمین‌شوی مانند جارو و طی و…. اشاره کرد.

وجه تمایز فروشگاه اینترنتی نوید مارکت چیست؟

فروشگاه اینترنتی نوید مارکت چند ویژگی منحصربه‌فرد دارد که آن را از سایر پلتفرم‌های فروش آنلاین متمایز می‌کند. یکی از آن‌ها، بخش بسیار جذاب اسباب‌بازی‌هاست. طیف اسباب‌بازی‌های ارائه‌شده در سایت نوید، بسیار گسترده بوده، به‌گونه‌ای که مشابه آن را در دیگر پلتفرم‌های خریدوفروش آنلاین کمتر مشاهده می‌کنیم. از طرف دیگر، تنوع ارائه‌شده محصولات در اکثر دسته‌بندی‌ها بسیار زیاد بوده و دست مشتری را برای انتخاب باز گذاشته است. یکی دیگر از بخش‌های منحصربه‌فرد و جذاب فروشگاه نوید، لیست مقایسه است. این بخش در قسمت سمت چپ و بالای صفحهٔ نخست قرار دارد.

بگذارید کاربرد لیست مقایسه را با مثال برای شما توضیح دهیم: فرض کنید که شما قصد خرید یک پازل را دارید و می‌خواهید از بین کالاهای ارائه‌شده، به مقایسهٔ چند مورد آن‌ها بپردازید؛ آن‌ها را به لیست مقایسه اضافه کرده و بدون سردرگمی در بین سایر محصولات، آن‌ها را مقایسه کنید. یکی دیگر از نکات قابل‌توجهٔ سایت نوید، کیفیت عکس کالاهای ارائه‌شده است. تمامی کالاهای ارائه‌شده در این سایت، عکس‌های بسیار واضح و باکیفیت دارند تا مشتری را در راستای خریدی مناسب و مطمئن بیشتر راهنمایی کنند.

چگونه در فروشگاه نوید حساب باز کنیم؟

نحوهٔ ساخت حساب کاربری در این سایت بسیار آسان است. برای این کار باید بر روی قسمت ورود/ثبت‌نام کلیک کنید. حال نام کاربری خود را انتخاب کرده و یک ایمیل فعال را در قسمت مربوطه وارد کنید. ساخت حساب در سایت نوید تنها ۵ دقیقه از شما وقت می‌گیرد.

سایت نوید، منحصربه‌فرد و متنوع

فروشگاه نوید یکی ‌از پلتفرم‌های بسیار جامع خرید آنلاین است که کالاهای بسیار متنوعی را در دسته‌بندی‌های مختلف به مشتریان خود عرضه می‌دارد. بخش‌های تخفیف روز و لیست مقایسه ازجمله قسمت‌های بسیار منحصربه‌فرد سایت نوید مارکت بوده که به شما در خریدی مناسب و مطمئن کمک خواهد کرد. تخفیف‌های متنوع و وسوسه‌انگیز فروشگاه نوید را از دست ندهید. برای ورود به فروشگاه اینترنتی نوید مارکت کلیک کنید.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین