داستان اصلی این سریال چیست؟

 

وقتی صحبت از رهبر معروف ایران سعید نعمت الله در میان آنها ظاهر می شود. آخرین ساخته این کارگردان، پدر گواردیولا، با ارائه داستانی جالب و غافلگیرکننده همه را شگفت زده خواهد کرد. این سریال به خاطر پایان های فراوانش شناخته شده است.

با نگاهی به تاریخچه سعید نعمتولا در تولید سریال های در سطح جهانی، می توان مطمئن بود که پدر گواردیولا خیلی سریع محبوبیت پیدا می کند. برخی از محبوب ترین و مشهورترین بازیگران ایرانی در این درام بازی می کنند. اگرچه انتشار این سریال چندین بار مسدود شد. اما به زودی شاهد پخش آن خواهیم بود.

پدر گواردیولا می تواند بازار داخلی را به اوج برگرداند. پس از بسیاری از قوانین، شاهد روند جدیدی در این زمینه نبودیم. با این حال، پدر گواردیولا می تواند محبوبیت سریال های قانونی را پشت سر بگذارد و به پربیننده ترین سریال در این زمینه تبدیل شود.

images_1690200314_64be68fa707dd.png

این سریال جدیدترین ساخته سید نعمت الله است.

چرا این سریال ارزش دنبال کردن دارد؟

دلیل اصلی جلب توجه این سریال کارگردان آن بود. چون کارگردان و نویسنده سریال، پدر گواردیولا، سعید نعمت الله است. این کارگردان مشهور با سریال ها و سریال های تلویزیونی زیادی به شهرت رسید. برخی از مهمترین آثار سایر مدیران رادیو نیز توسط سید نعمت الله نوشته شده است. چیروس قبل از اینکه مدیر شود به همکاری با مقدم ادامه داد.

بعد از گذشت چند سال از آخرین سریال سعید نعمت الله، شاهد کار جدید او در زمینه کارگردانی و نویسندگی هستیم. محبوبیت اصلی سریال ساخته شده توسط سعید نعمت الله، پیچیدگی شخصیت ها و داستان سریال است. این سوال قطعا در رابطه با جانشینی پدر گواردیولا دیده خواهد شد. با توجه به سابقه بسیار زیاد این سریال پرطرفدار، می توان مطمئن بود که سریال مذکور می تواند تقاضای بالایی را برای همه طرفداران سریال های ایرانی ایجاد کند.

با مروری کوتاه بر کارگردانی سعید نعمت الله می توان دریافت که او همواره سعی می کند مخاطب را تا آخرین قسمت سریال علاقه مند نگه دارد. این موضوع در برخی از سریال هایی که او در حال نوشتن است به خوبی دیده می شود. نمونه مهم در این زمینه سریال برادر جان است که در سال های اخیر کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. سریال پدر گواردیولا بدون شک جذابیت بیشتری نسبت به کارهای قبلی این کارگردان دارد.

سریال های سعید نعمت الله اغلب گیرا هستند.

این سریال چند فصل خواهد بود؟

متاسفانه هنوز اطلاعات واقعی در مورد فصل آینده پدر گواردیولا در دست نیست. در واقع نه کارگردان و نه پدر گواردیولا تهیه کننده دوست ندارند درباره این موضوع مهم صحبت کنند. با انتظارات فراوان از دیگر سریال های صنعت سرگرمی خانگی، تنها می توان امیدوار بود که این سریال در صورت موفقیت و جذب بیننده بیشتر، چند فصل دیگر نیز داشته باشد.

البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که در فصول دیگر ممکن است برخی از مهم ترین بازیکنان پدر گواردیولا در آن حضور نداشته باشند. در این زمینه می توان به حمید فرخ نژاد اشاره کرد که به تازگی کشورمان را ترک کرده و احتمالا دیگر او را در فیلم ها و تولیدات تلویزیونی نخواهیم دید. بنابراین، اگر فصل دوم منتشر شود، می توانید تغییرات زیادی را در این زمینه مشاهده کنید.

چه کسی در این سریال بازی می کند؟

از پوسترهای مربوط به سریال پدر گواردیولا می توان به برخی از بازیگران اصلی این سریال پی برد. نقش اصلی این سریال را مهران مدیری بازیگر محبوب کشورمان ایفا می کند. این اولین تجربه همکاری حمید نعمت الله با مهران مدیری است و نکته جالبی است. مهران مدیری که سابقه طولانی در کمدی دارد کمتر در نقش های جدی دیده شده است و باید دید او در نقش پدر گواردیولا چگونه خواهد بود.

آرش عادل پرور خواننده معروف نیز در این سریال در کنار مهران مدیری به ایفای نقش می پردازد. این اولین تجربه او در عرصه تولیدات نمایش خانگی است. فردی که در زمینه خوانندگی مهارت خاصی دارد، احتمالاً در عرصه بازیگری نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت. باید به این نکته توجه داشت که سعید نعمت الله معمولاً به دنبال بازیگران باتجربه است و به همین دلیل می توان امیدوار بود که آرش عادل پرور از پس این نقش بربیاید.

images_1690200314_64be68fa878a0.png

مهران مدیری بازیگر اصلی این سریال است.

داستان اصلی این سریال چیست؟

در کل داستان های سریال های حمید نعمت الله تاثیر بسیار خوبی روی مخاطب می گذارد. اگرچه تبلیغات مختلفی برای خط پدری گواردیولا منتشر شده است. با این حال هنوز اطلاعاتی از داستان او در دست نیست. فقط گفته می شود که سریال در مورد تیپ های شخصیتی مختلف است که زندگی آنها با یک سری مسائل خاص به هم مرتبط است.

بنابراین تا زمانی که اولین قسمت از پدر گواردیولا منتشر نشود، نمی توان درباره داستان او صحبت کرد. با تماشای قسمت اول، پس زمینه داستان و ماموریت هر یک از شخصیت های سریال را متوجه خواهید شد. می دانیم که داستان این سریال بسیار جالب است. اما در هر صورت باید صبور باشید.

آخرین کلمه

امروزه مجموعه ای از نمایش های خانگی طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. مشاهده می شود دلیل اصلی این سوال وجود داستان های جذاب و محدودیت کمتر برای ساخت این سریال هاست. پدر گواردیولا به عنوان آخرین سری سعید نعمت الله دقیقا در این دسته از محصولات قرار می گیرد.

در سریال پدر گواردیولا شاهد اکشن برخی از مشهورترین بازیگران سینما و تلویزیون از جمله مهران مدیری و حمید فرخ نژاد هستیم. این سریال مدتی توقیف شد. اما به نظر می رسد به زودی این ممنوعیت برداشته شده و اکران آن در تئاتر آغاز خواهد شد. و باید دید پدر گواردیولا چگونه دل هواداران را به دست خواهد آورد.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین