جراح بینیت رو درست انتخاب کن

چرا تصمیم به عمل بینی گرفتید؟ بینی بزرگی دارید که اجازه دیده شدن چشم های کشیده و زیبایتان را نمی دهد؟ یا بخاطر قوز روی دماغ، از دیدن خودتان در آینه طفره می روید؟ به هرحال فرقی نمی کند به چه دلیلی فکر جراحی زیبایی بینی به سرتان زده است، اولین کاری که باید بکنید، انتخاب بهترین جراح بینی است. هر چند جراحی بینی دارای پیچیدگی های زیادی است اما اگر این قدم را درست بردارید، راه برای رسیدن به مقصودتان هموارتر می شود. به عبارتی دیگر انتخاب جراح بینی در میان طیف گسترده ای پزشکانی که در این حوزه فعالیت می کنند می تواند نتیجه را مطلوب و زیبا شدن بینی تان را تضمین کند. با این وجود انتخاب از میان تعداد بالای پزشکان، پیدا کردن بهترین آن ها دشوار است اما راهکارهایی وجود دارد که این کار را میسر می نماید.

جراح بینی

چرا انتخاب جراح بینی مهم است؟

بهتر است در همین ابتدا به اهمیت انتخاب دکتر خوب عمل بینی بپردازیم. دماغ ما درست وسط صورتمان قرار گرفته و در نظر اول توجه مخاطب را به خود جلب می کند. همین محوریت قرار گرفتن این عضو که کار اصلی آن تنفس دم و بازدم است، کار را برای جراح خوب بینی دشوار می کند چرا که رخ دادن هر مشکل و اختلال در حین عمل یا برطرف نشدن ایرادات آن، پروسه را چالش برانگیز می کند. جراح بینی باتجربه و کارکشته کاملا بر اوضاع تسط داشته و برای کنترل شرایط در حین عمل تصمیمی به موقع و درست می گیرد تا از بروز عوارض جلوگیری کند. اما چطور می توان دکتری پیدا کرد که در این حیطه زبردست باشد؟

جراح بینی خوب کیست؟

همانطور که گفته شد از نگرانی های مهم افرادی که قصد جراحی زیبایی بینی گرفته اند، انتخاب جراح است. این نگرانی کاملا به جاست و نمی توان از آن سرسری گذشت. متقاضی عمل قرار است بینی خود را تیغ جراحی بسپرد و شاید نتیجه این پروسه رضایت او را جلب نکند. به همین علت بر انتخاب دکتر با تجربه برای عمل بینی تاکید می کنیم. مهمترین مشخصه بهترین جراح بینی ، تجربه کافی در اعمال جراحی است. تعدد مراجعینی که رضایتشان پس از عمل جلب شده، می تواند شما را ترغیب به انتخاب ایشان نماید. با این حال، فقط تجربه کافی نیست. دانش بالای پزشک منتخب، آشنایی با آناتومی بینی، بهره مندی از جدیدترین متدهای روز دنیا برای دستیابی به نتیجه ای ایده آل از دیگر ویژگی هایی است که باید به آن توجه کنید. تسلط و به کارگیری تکنیک های جدیدی که در پی پیشرفت های روزافزون در حیطه زیبایی رخ داده اند، می تواند دست جراح را باز بگذارد تا برای هر متقاضی، طراحی سفارشی داشته باشد. به طور مثال برای بعضی افراد جراحی بسته را به شیوه جراحی بینی باز ترجیح دهد تا علاوه بر رفع ایرادات، نقاهت تسریع شده و نتیجه نهایی زودتر حاصل شود. تکمیل کننده ویژگی های جراح بینی، اخلاق حرفه ای، برقراری ارتباط درست و با احترام رفتار کردن با بیمار است. مشاوره دادن و وقت گذاشتن برای پاسخگویی به سوالات بیمار، از حوصله جراح بینی خوب خارج نیست.

چطور جراح بینی مناسبی پیدا کنیم؟

بهتر است عجله نکنید. لیستی از اسامی پزشکانی که اطرافیانتان نزد ایشان جراحی زیبایی بینی انجام داده اند تهیه کنید و در مقابل آن ویژگی های دکتر را قید کنید. به سراغ وب سایت یا صفحات مجازی دکتر مورد نظر رفته و تمامی نمونه کارهای وی را به دقت ببینید. در تمامی این صفحات، عکس های قبل و بعد از عمل بینی قرار داده شده اند. در نتیجه می توانید فرم حدودی بینی خود را با عکس های قبل از عمل مقایسه کرده و نتیجه عمل را مشاهده کنید. این کار می تواند شما را با نمونه کارهای دکتر کاملا آشنا کند و مهمتر از آن، متوجه می شوید کدام دکتر عمل های موفق تری را با فرم بینی شما به انجام رسانده است.

هنوز کار تمام نشده است. گام بعدی مراجعه به مطب پزشک مورد نظرتان می باشد. درصد زیادی از جراحان بینی جلسات مشاوره رایگان برای متقاضیان عمل بینی در نظر گرفته اند. می توانید در محیط مطب، از افراد حاضر سطح رضایتشان از عمل بینی را سوال کنید. سوالاتی در مورد عوارضی که بعد از عمل داشته اند یا چگونگی رفتار پزشک در مقابل سوالات و نگرانی ها، بپرسید. گام نهایی صحبت کردن حضوری با جراح است. دکتر جاودانی ابتدا زوایای مختلف دماغ شما بررسی کرده و با طرح سوالاتی سعی در شناخت هدف اصلی شما از انجام عمل بینی می کند. وقتش رسیده است که فرم دلخواه خود را برای ایشان توصیف کنید‌. دکتر خوب قادر است با تکیه بر صحبت های شما، به طور شفاف اعلام نماید بینی تان با فرم انتخابی شما منطبق می شود یا خیر. در این مرحله کار تمام است چرا که با گذراندن هر گام تعدادی از اسامی پزشکان از لیست شما حذف شده و در نهایت بهترین آن ها باقی می ماند.

جراح پلاستیک یا متخصص گوش و حلق و بینی؟

در ابتدا باید بدانید حیطه فعالیت این دو دسته با هم تفاوت های آشکاری دارد اما یک وجه اشتراک آن ها، انجام عمل زیبایی بینی است. متخصصین گوش و حلق و بینی، با اشراف کامل خود به ساختارهای درونی بینی، می توانند مراحل عمل بینی را به گونه ای هدایت کنند تا بروز مشکلات تنفسی و متعاقب آن عمل ترمیمی بینی به حداقل میزان ممکن برسد. با این حال، این قاعده بدین معنی نیست که مشکلات تنفسی اصلا رخ نمی دهند. در قیاس با گروه قبل، جراحان پلاستیک با تکیه بر ذوق هنری خود، ظرافت را چاشنی کار کرده و بینی را به طرزی دلنشین و زیبا شکل می دهند. به همین دلیل نمی توان به طور قطعی اعلام کرد جراح بینی خوب در میان متخصصین گوش و حلق و بینی است یا جراح پلاستیک. پیشنهاد می کنیم مولفه های دیگر که در این مبحث ذکر کرده ایم را در اولویت خود قرار دهید.

https://javdanimd.com


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین