قیمت تور مشهد از تبریز

 

قیمت تور مشهد از تبریز

سالانه حدود ۲۰ میلیون مسافر ایرانی به مشهد مسافرت می‌کنند که علت سفر بخش عمده‌ای از این افراد، زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) است. در میان شهرهای ایران، مردم تهران بیشترین سفر را به مشهد دارند. مردم تبریز نیز با وجود فاصله زیاد تبریز از مشهد، بخش زیادی از مسافران مشهد را تشکیل می‌دهند. عشق مردم تبریز به علی‌ابن‌موسی‌الرضا به حدی است که هر ساله می‌توان در مناسبت‌های مختلف دسته‌های عزاداری آن‌ها را در محدوده اطراف حرم مشاهده نمود. همین تعدد سفر مردم تبریز به شهر ضامن آهو‌، سبب شد که در این مقاله به بررسی قیمت تور مشهد از تبریز بپردازیم. اگر این موضوع دغدغه شما است، پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

تفاوتی ندارد که شما مسافر تور مشهد از تبریز یا تور مشهد از اصفهان باشید، تور شما باید مطابق استانداردها باشد! یک تور مناسب باید با توجه به هزینه دریافتی شامل وعده‌های غذایی مختلف مثل صبحانه، ناهار و یا شام باشد. همچنین اقامت در هتل، رفت و برگشت به هتل، گشت درون شهری، لیدر، ساپورت مسافرین در شرایط خاص، ایاب و ذهاب و… نیز از دیگر امکانات هر تور محسوب می‌شود. البته به طور معمول همه تورها تمام امکانات ذکر شده را شامل نمی‌شوند. اما تعداد معقولی از این امکانات باید در هر تور، از جمله تور مشهد از اصفهان یا تور مشهد از تبریز وجود داشته باشد.

 

 

قیمت تور مشهد از تبریز

 

 

چطور تور مشهد تبریز را تهیه کنیم؟

راه‌های زیادی برای ثبت نام در تور مشهد تبریز وجود دارد. اما اگر به دنبال راحت‌ترین و مطمئن‌ترین راه باشید، سایت علی بابا بسیار مناسب شما خواهد بود. از طریق این سایت می‌توانید تمام خدمات گردشگری لازم برای سفر خود را تهیه نمایید. تفاوتی ندارد که از تبریز به مشهد سفر می‌کنید یا از تهران به بندر عباس خواهید رفت، علی بابا تمام تمهیدات سفر شما را در کمترین زمان ممکن فراهم خواهد کرد. شما می‌توانید بلیط قطار، اتوبوس و یا هواپیمای خود را از طریق این سایت خریداری نمایید. امکان رزرو هتل نیز بر روی سایت علی بابا وجود دارد که این کار را برای شما راحت‌تر خواهد کرد.

همچنین تور مد نظر شما، تور تبریز مشهد، بر روی سایت وجود دارد. کافی است مبدا، مقصد و تاریخ مورد نظر خود را در بخش تورهای علی بابا وارد نمایید تا با تعداد زیادی از تورهای مشهد مواجه شوید. این تورها در تاریخ‌های مختلف و با ایرلاین‌ها و هتل‌های متفاوتی برگزار می‌شوند. بنابراین قیمت آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت خواهد بود. پس شما باید با توجه به بودجه و تاریخ مد نظر خود به مقایسه و در نهایت انتخاب تور بپردازید. بدین ترتیب با دیدی وسیع‌تر انتخاب نموده و از انتخاب خود مطمئن و راضی خواهید بود.

این مطلب را هم بخوانید: بهترین هتل های ارومیه با قیمت مناسب

قیمت تور تبریز مشهد

قیمت تور تبریز مشهد مثل دیگر تورهای داخلی و خارجی به عوامل مختلفی بستگی دارد. یک عامل مهم، قیمت بلیط هواپیمای مشهد است که در خصوص ایرلاین‌های مختلف، متفاوت است.علاوه بر این هزینه اقامت در هتل‌های مختلف بر اساس تعداد ستاره ها و سطح کیفی خدماتی که ارائه می‌دهند با یکدیگر تفاوت دارد. یک عامل دیگر که بر قیمت تور مشهد موثر خواهد بود، بحث های سیزن و لو سیزن گردشگری است. چرا که تعداد زائرانی که به مشهد سفر می‌کنند در ایام خاصی از سال مثل محرم، شب های قدر، اعیاد مذهبی و … با افزایش چشم‌گیری رو به رو خواهد شد. پس این ایام در شهر مشهد های سیزن این شهر محسوب می‌شود.

 

 

 

قیمت تور مشهد از تبریز

پیشنهاد ما به مسافران این است که اگر به دنبال سفری ارزان و آرام هستند در ایام لو سیزن به مشهد سفر کنند. اما اگر قصد سفر به مشهد در روزهای های سیزن این شهر را دارید، باید بدانید که در این روزها قیمت تور مشهد بالاتر خواهد بود. این در حالی است که در روزهای عادی سال و به خصوص در فصل زمستان، می توانید تور مشهد را با قیمتی مناسب رزرو نمایید.

مهمترین ویژگی تور مناسب، مقرون به صرفه بودن آن است. اما در نظر داشته باشید که مقرون به صرفه بودن لزوما به معنی ارزان بودن نیست، بلکه به این معنا است که در برابر هزینه دریافتی خدمات ارزنده‌ای ارائه شود. تورهای مختلفی در علی بابا وجود دارد که با قیمت‌های مقرون به صرفه ارائه می‌شود. پس بهتر است از میان آن‌ها به انتخاب تور بپردازید.

با توجه به تمام مواردی که ذکر کردیم، قیمت تور مشهد از تبریز از حدود ۳.۳۰۰.۰۰ تومان شروع می‌شود. این قیمت مربوط به تابستان سال ۱۴۰۱ است که های سیزن مشهد محسوب می‌شود. بنابراین اگر در زمستان به مشهد سفر کنید قیمت‌ها کمتر و اگر در روزهای خاص مثل شهادت امام رضا، به این شهر بروید، بیشتر خواهد بود.

کلام آخر

سفر به مشهد می‌تواند همان سفری باشد که به آن نیاز دارید. چرا که روح شما جلا خواهد یافت. پس از سفر به آن غافل نشوید! فراموش نکنید می‌توانید با تهیه تور لحظه آخری یا سفر در ماه‌های سرد سال، مثل ماه بهمن، هزینه سفر خود را به حداقل برسانید.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین