استفاده از سشوار بعد از شستن موها به رام کردن رگ‌های مو کمک می‌کند، از وز شدن موها جلوگیری می‌کند، به شکل و وضوح و درخشندگی بسیار مورد نیاز می‌افزاید. برای به دست آوردن نتایج مطلوب، باید از سشوار مناسب برای محافظت از مو در برابر گرمای بیش از حد و سایر آسیب های بیشتر استفاده کنید. در ادامه این مطلب یک مورد مناسب برای خرید سشوار ارزان و سایر وسایل آشپزخانه مانند آون توستر و قهوه ساز فلاویا را معرفی خواهیم کرد.

نکات خرید سشوار مو

سشوار یا سشوار وسیله ای الکترومکانیکی است که موهای داغ یا هوای محیط را روی موهای مرطوب می دمد تا تبخیر آب سریعتر انجام شود. این دستگاه حالت دهنده اساساً با تسریع و کنترل تشکیل پیوندهای هیدروژنی در هر پایه، کنترل بهتری بر مدل مو یا شکل آن می دهد. دلیل موفقیت یک سشوار این است که این پیوندها بسیار قوی تر از پیوندهای گوگردی هستند که حتی توسط محصولات موج دار دائمی ایجاد می شوند. با این حال، بهترین بخش این است که این پیوندها به راحتی با یک بار شستشوی موهای شما از بین می روند.

  • محدوده قدرت

یکی از معدود مواردی که هنگام خرید سشوار باید به آن توجه کرد، محدوده قدرت آن است که از خشک کردن سریع مو برای دمیدن سریع و با کیفیت سالن پشتیبانی می کند. ناگفته نماند که بازده هر دستگاه سشوار را می توان بر اساس قدرت آن محاسبه کرد. وات هرچه وات بیشتر باشد، توانایی ابزار حالت دهنده مو برای سرعت بخشیدن به روند خشک کردن مو بهتر است. به طور کلی، وات قدرتمند نشان می دهد که خشک کن موثر است و زمان را در کل مدت زمان سشوار کردن کاهش می دهد. اگر موهای پرپشت و حجیمی دارید که خشک شدن کامل آنها همیشه طول می کشد، یک سشوار قدرتمند با وات بالاتر برای نوع موهای شما مناسب است.

  • تنظیمات حرارت و سرعت

ویژگی دیگری که باید قبل از انتخاب سشوار بررسی کنید، کنترل حرارت و تنظیمات سرعت آن است. وقتی صحبت از عملکرد بالا و یک ظاهر طراحی سفارشی می شود، همیشه به سراغ سشوارهایی بروید که دارای تنظیمات سرعت/حرارت بالا و پایین هستند. این ویژگی دوگانه به کاربر انعطاف پذیری برای استفاده از سشوار با گرمای کمتر و جریان هوای کم یا گرمای بیشتر و سرعت جریان هوای بالا را می دهد. سشوار با این دو ویژگی بهترین گزینه برای همه است. می‌توانید برای خشک کردن موهای نازک یا بافت ظریف به تنظیم جریان هوای پایین‌تر تغییر دهید، در حالی که تنظیم حرارت بالا برای خشک کردن سریع موهای ضخیم و ضخیم عالی است. افزودنی اضافی برش گرمای بیش از حد خودکار ایمنی، در نهایت سشوار را خاموش می کند تا از گرم شدن بیش از حد جلوگیری شود.

راهنمای خرید آون توستر

توسترها بسیار راحت، سریع و آسان برای استفاده هستند. شما می توانید آنها را در طیف گسترده ای از رنگ ها و سبک ها پیدا کنید و حتی می توانند با آشپزخانه و سایر لوازم کوچک شما مطابقت داشته باشند.

هنگام انتخاب توستر باید اندازه آن را در نظر بگیرید. مدل هایی با ۲ و ۴ برش و همچنین مدل هایی با ویژگی Bagel وجود دارد. اگر خانواده پرجمعیتی دارید یا طرفدار نان تست هستید، توستر ۴ تکه می تواند بهترین گزینه باشد. همچنین باید فضایی را که در آشپزخانه دارید در نظر بگیرید.

آون های توستر استاندارد

آون های توستر برای پخت و پز مقدار کمی غذا ایده آل هستند. آنها به سرعت از قبل گرم می شوند و قادر به برشته کردن پخت، کباب کردن و غیره هستند. این وسایل به عنوان فر دوم مفید هستند و یا می توان آنها را به جای یک آون بزرگ برای کاهش مصرف انرژی استفاده کرد.

  • ظرفیت برش

توسترها در حال حاضر دارای ظرفیت ۲ یا ۴ تکه هستند، اگرچه برخی از آنها ۲ اسلات عریض دارند که به راحتی می توانند ۴ برش را در خود جای دهند.

  • تنظیم رنگ تست

اکثر آون توسترها معمولاً دارای ویژگی هستند که به شما امکان می دهد تا رنگ نان تست خود را انتخاب کنید. به طور معمول، هرچه تنظیم سایه بالاتر باشد، نان تست تیره تر خواهد شد. حتماً به دستورالعمل های مدل خاص توجه کنید تا رنگ مناسب خود را به درستی انتخاب کنید.

  • سینی خرده نان

بسیاری از توسترها اکنون با سینی خرده نان عرضه می شوند. سینی های خرده نان بسیار راحت هستند زیرا به راحتی جدا می شوند و به شما امکان می دهند هر خرده ریزه را به سرعت دور بریزید. سینی خرده نان همچنین به تمیز کردن توستر کمک می کند.

  • یخ زدایی

برخی از توسترها دارای تنظیمات یخ زدایی هستند که نان شما را یخ زده و سپس آن را در یک مرحله آسان برشته می کند. تنظیمات یخ زدایی برای هر خانواده ای که معمولاً نان خود را منجمد می کند مفید است. همه توسترها قابلیت یخ زدایی را ندارند، بنابراین حتما قبل از خرید به ویژگی های مدل خاص توجه کنید.

فروشگاه اینترنتی فلاویا

آون توستر فلاویا

آون توستر فلاویا معمولاً چندین کارکرد پخت و پز را ارائه می دهند، به همین دلیل است که بسیاری از مردم از آنها به عنوان فر دوم استفاده می کنند. این عملکردها عبارتند از: پخت، کباب کردن، نان تست، گرم کردن، گرم کردن مجدد، یخ زدایی و موارد دیگر.

یکی از دغدغه های افراد هنگام خرید دستگاه آون توستر، قیمت آن است و بدیهی است که افراد به دنبال وسایل آشپزخانه ارزان و کیفیت عالی باشند. فلاویا، برند ایرانی در زمینه تولید سشوار و آون توستر است که در مصارف خانگی بسیار کاربرد دارد. این برای خرید سشوار مو اصل و آون توستر فلاویا شما می توانید به سراغ نمایندگی این برند در سطح شهر بروید و یا این که می توانید از طریق سایت این برند فلاویا محصول مورد نظر خود در رنگ دلخواه درب منزل تحویل بگیرید..فروشگاه اینترنتی فلاویا، مرجع اصلی فروش معتبرترین محصولات خانگی می‌باشد. شما می‌توانید بهترین دستگاه‌های برقی و آشپزخانه را تهیه نمایید و از آن‌ها استفاده کنید.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین