بررسی خواص چای زعفران برای پسرزایی

به نظر شما آیا خورد و خوراک مادران بر جنسیت جنین تأثیر می‌گذارد؟ آیا می‌توان بر روی  خواص چای زعفران برای پسرزایی حساب کرد؟ در این محتوا قصد داریم به طور کلی در مورد خواص خوراکی‌ها بر جنسیت جنین و به شکل اخص در مورد زعفران و پسرزایی صحبت کنیم.

مصرف زعفران در دوران بارداری

زعفران طبع بسیار گرمی دارد. به شکلی که در قدیم از آن به عنوان داروی سقط در سه ماهه‌ی اول بارداری استفاده می‌کردند. با این اوصاف بدیهی است که مصرف این گیاه برای بانوان باردار باید با احتیاط و تحت نظارت پزشک طب سنتی باشد. زعفران اگر به اندازه و در برهه‌های زمانی مناسب مصرف شود خواص متعددی هم برای مادر و هم برای جنین دارد. بنابراین از مصرف زعفران در دوران بارداری غافل نشوید.

در هنگام خرید زعفران به رنگ و کیفیت محصول توجه کنید. زعفران های دو مثقالی برادران حسینی در جعبه چرمی و بسته بندی های مختلف، انتخاب خوبی برای مصرف کنندگان است. برای خرید به صورت آنلاین می توانید به سایت برادران حسینی مراجعه کنید.

تأثیر PH رحم بر جنسیت بچه

PH  رحم تحت تأثیر PH خون و PH خون تا حدی تحت تأثیر خوراکی‌های مصرفی می‌باشد. از طرف دیگر اسپرم‌های حاوی کروموزوم x با آن‌هایی که کروموزوم Y دارند رفتارهای متفاوتی نشان می­دهند. ضمن این که شرایط ایده آل برای آن‌ها نیز متفاوت است. تحقیقات ثابت کرده‌اند که آسیب پذیری اسپرم‌های دارای کروموزوم Y به مراتب بیشتر می­باشد.

در نتیجه می‌توان با مصرف خوراکی‌های مناسب و مهیا کردن رحم برای بارداری مقداری بر جنسیت جنین تأثیر گذاشت. پس مادران می‌توانند پس از این که تصمیم به بارداری گرفتند یک رژیم غذایی خاصی را برای خود انتخاب نمایند.

خواص چای زعفران برای پسرزایی

زعفران با طبع گرم و خواصی که دارد PH رحم را بالا می‌برد و محیط رحم را مقداری قلیایی می‌کند. اسپرم‌ها در محیط قلیایی سالم‌ترند و در نتیجه احتمال تشکیل جنین پسر بیشتر خواهد بود. زعفران سرشار از انواع مواد معدنی همچون سدیم، پتاسیم، کلسیم و منیزیم می‌باشد. این عناصر معدنی نیز محیط رحم را به نفع تشکیل رویان پسر آماده می‌کنند.

زعفران برادران حسینی

می­توان هر غذایی که این ویژگی‌ها را دارد برای پسردار شدن به رژیم غذایی اضافه کرد. اما به طور کلی این خاصیت برای زعفران به شکل ویژه‌ای مطرح می‌باشد. پس مادرانی که دوست دارند در تعیین جنسیت فرزند خود دخیل باشند ترجیحا در رژیم غذایی خود (قبل از بارداری) مقداری زعفران بگنجانند. زعفران را می‌توانید به چای اضافه کنید و یا در صورت تمایل آن را به شکل دمنوش مصرف نمایید.

سایر خواص زعفران در دوران بارداری

  • هضم بهتر غذا: در دوران بارداری مشکلات گوارشی و هضم غذا یک امر رایج میان مادران می‌باشد. اضافه کردن زعفران به چایی در تسکین مشکلات گوارشی بسیار موثر است.
  • کاهش فشار خون بارداری: پتاسیم و کروستین موجود در زعفران، فشار خون خانم‌های باردار را کنترل می­کنند. این یک داده‌ی علمی و کاملا مستند است. زعفران می‌تواند جایگزین خوبی، برای داروهای کنترل فشار باشد.
  • مقابله با کم خونی: معمولا در ماه‌های آخر بارداری به بانوان توصیه می‌شود که قرص آهن بخورند. زعفران به سبب آهن زیادی که دارد می‌تواند به رفع کم خونی کمک نماید.
  • بهبود خلق‌وخو: پتاسیم خلق افراد را بهبود می­بخشد. با توجه به این که مادران در دوران بارداری خود درگیر نوسانات هورمونی می‌شوند خلقشان کمی کاهش می‌یابد. مصرف چای زعفران خلق و خوی آن‌ها را بهبود می‌بخشد.

سایر خوراکی موثر در تعیین جنسیت پسر

  • مواد حاوی پتاسیم: موز، آووکادو، ماهی، حبوبات، کلم، میوه‌های خشک شده
  • مصرف موادی که بدن را قلیایی می‌کنند: اسفناج، کلم بروکلی، فلفل دلمه، سیر و کرفس
  • مواد نشاسته‌ای: جو دوسر، نخود فرنگی، پاستا و برنج و لوبیا

جمع بندی

خواص چای زعفران برای پسرزایی کم و پیش ثابت شده اگرچه عوامل متعددی وجود دارند که جنسیت جنین را تعیین می‌کنند. پس از این که احتمال دادید که باردار هستید، یا این که آزمایش داده‌اید و از بارداری خود اطمینان دارید، خودسرانه زعفران نخورید. به ویژه در ماه‌های اول. مصرف زعفران به هر شکل و بهره‌مندی از خواص متعدد آن در حاملگی، بایستی کاملا تحت نظر یک پزشک طب سنتی باشد. معمولا این پزشکان، رژیمی برای شما تنظیم می‌کنند تا عوارض مصرف هر ماده‌ی غذایی با مصلح آن از بین برود.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین