چگونه از کفش های خود درست نگهداری کنیم؟

چگونه از کفش های خود مراقبت کنیم؟

کفش اورجینال خوب به خصوص کتونی اورجینال خوب نیاز به مراقبت بیشتری دارد” البته برندهای معروفی مانند برند آدیداس، برند ریباک و حتی برند نایکی، کفش های اورجینال بادوامی دارند که اگر مراقبت های خاص آن ها را بلد باشید، از کفش های دیگر دوام بیشتری دارد، بنابر این یک خرید کتونی ورجینال انجام دهید تا سلا ها آسوده خاطر باشید!

کف پاها هیچ تفاوتی با روح ندارند و هر چه بهتر از آنها مراقبت کنید، بیشتر در کنار شما خواهند ماند. کفش ها نشان دهنده شخصیت یک فرد هستند و وقتی از کفش های خود مراقبت می کنید، مراقب خود نیز هستید.

در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید از کفش های خود مراقبت کنید و از داشتن رابطه طولانی مدت با آنها اطمینان حاصل کنید:

نحوه مراقبت از کفش اورجینال:

کفش ها از رطوبت متنفرند

کفش‌های اورجینال خود را از رطوبت دور نگه دارید زیرا رطوبت می‌تواند منجر به رشد باکتری‌هایی شود که می‌تواند باعث شود مواد کفش در نهایت در هنگام پوشیدن آن‌ها تجزیه شود. از مواد خشک کننده مانند کیسه ها یا ژل های سیلیکا استفاده کنید تا آنها را مرطوب و عاری از باکتری نگه دارید. اگر سیلیس ندارید، می‌توانید کفش‌هایتان را با روزنامه پر کنید و بعد از حدود یک هفته آن‌ها را عوض کنید تا کفی کفشتان در برابر رطوبت محافظت شود.

کفش ها را از گرد و غبار دور نگه دارید:

پوشیدن یک جفت کفش به طور منظم هرگز عاقلانه نیست، اما این بدان معنا نیست که آنها را نباید تمیز کرد و از گرد و غبار محافظت کرد. گرد و غبار زیاد باعث می شود کفش ها رنگ طبیعی خود را از دست بدهند و ظاهری کهنه به آنها بدهد. برای اینکه کفش‌هایتان به‌نظر نو بمانند، آن‌ها را مرتب با روغن جلا تمیز کنید، البته این بستگی به جنس کفشتان دارد. بهترین مکان برای نگهداری کفش ها در کمد کفش است. حتی اگر کفش شما از بهترین برندها یعنی برند آدیداس، برند نایکی و برند ریباک باشد، بازهم کفش هایتان باید در برابر گرد و غبار محافظت شود.

از راه رفتن در خاک خودداری کنید. کفش‌ اورجینال خود را از گل و لای، چمن مرطوب و گودال‌ها دور نگه دارید، زیرا این کار می‌تواند کفش‌های شما را کثیف‌تر کرده و طول عمر آن‌ها را کاهش دهد.

از یک عامل ضد آب استفاده کنید. اگر می‌دانید که کفش‌های خود را در برف یا باران می‌پوشید، به طور مرتب از یک ضد آب مناسب استفاده کنید. یک فروشگاه کفش خوب می تواند محصول مناسبی را به شما پیشنهاد دهد.

مراقبت از کفش در برابر باران

هرچه تلاش کنیم، اجتناب از باران در طول سال عملاً غیرممکن است. حتماً بلافاصله پس از بارندگی از کفش های خود مراقبت کنید و آنها را با روزنامه پر کنید و در مکانی گرم اما دارای تهویه قرار دهید تا به خوبی خشک شوند. هر چه زودتر بتوانید پارچه کفش خود را خشک کنید، بهتر است. اما لطفاً، هر کاری که انجام می دهید، هرگز از سشوار استفاده نکنید. آب و هوا ممکن است عذابی غیرقابل پیش بینی باشد، به این معنی که کفش های چرمی شما ممکن است روزی زیر باران خیس شوند. در این صورت اجازه ندهید کفش هایتان نزدیک بخاری یا با سشوار خشک شوند، زیرا گرمای این وسایل باعث ترک خوردن چرم می شود.

 

محافظت از کفش در برابر نور مستقیم خورشید:

گرمای شدید یا نور مستقیم خورشید می تواند باعث پوسیدگی و سفت شدن کفش اورجینال شود و در نتیجه خرد شود. در عوض، کفش‌هایتان را در یک محیط کنترل‌شده نگهداری کنید و مطمئن شوید که وقتی بالاخره بیرون آمدید، ماندگاری بیشتری دارند.

-از جعبه های پلاستیکی کفش استفاده نکنید:

کفی ها به گردش هوای خوب نیاز دارند، بنابراین جعبه های پلاستیکی یا حتی مقوایی کفش هرگز برای آنها خوب نیست. از کیسه های پارچه ای قابل تنفس برای نگهداری کفش ها استفاده کنید و به گردش هوای آسان و کارآمد اجازه دهید.  البته جعبه کتونی اورجینال، می تواند برای استفاده مناسب باشد، زیرا مستقیم از کارخانه سازنده فرستاده شده.

از پولیش و جلا دهنده در کفش های خود استفاده کنید:

همانطور که  بدن ما برای جوان نگه داشتن پوست خود به یک رژیم غذایی سالم نیاز دارند، کفش ها نیز برای جوان ماندن باید جلا و براق باشند. جلا دادن منظم کفش‌ها و استفاده مکرر از واکس زدن باعث افزایش طول عمر کفش‌ها و حفظ درخشش و بافت آن‌ها می‌شود.

زیره کفش را تمیز نگه دارید:

زیره های خوب اساس یک کفش خوب است، بنابراین مراقبت از کف کفش بسیار مهم است. در اینجا نحوه اطمینان از تمیز و مرتب بودن کف پا آورده شده است:

از برس برای پاک کردن کثیفی از کف پا استفاده کنید.

از یک برس خشک برای پاک کردن کثیفی از شیارهای کف پا استفاده کنید.

تمیزی کفش های اورجینال

تمیزی کفش های اورجینال

کفش‌های سفید، به‌ویژه کفش‌های کتانی اورجینال، یکی از نمادهای سبک محبوب برای مردان و زنان است. اما رنگ سفید به راحتی کثیف و لکه دار می شود. به این ترتیب آنها نیاز به مراقبت ویژه ای دارند و اگر نیاز به تمیز کردن آنها دارید، به سادگی از یک پاک کن جادویی تمیز آغشته به صابون ظرفشویی استفاده کنید تا لکه ها را پاک کنید و ظاهری براق به آنها ببخشید.

پراکسید هیدروژن و جوش شیرین برای سفید کردن کفش های شما:

همه دوست دارند یک جفت کفش کتانی براق جدید بپوشند و پز دهند! اما چیزی که خیلی ها نمی دانند این است که حتی کفش های قدیمی شما هم می توانند به اندازه یک جفت کفش جدید براق باشند. به سادگی از یک مسواک آغشته به خمیر پراکسید هیدروژن و جوش شیرین استفاده کنید و به آرامی خمیر را به تمام کفش بمالید و تماشا کنید که خمیر جادویی معجزه می کند. شما یک جفت کفش کتانی براق خواهید داشت که به عنوان یک جفت کفش ورزشی جدید خودنمایی می کنید.

نوبوک و جیر فوق العاده ظریف هستند. برای لکه های خشک، مقداری سرکه سفید و آب را روی یک برس برای از بین بردن کثیفی امتحان کنید. با یک پارچه تمیز خشک کنید، هرگز مالش یا مسواک نزنید. برای از بین بردن کثیفی، روی یک برس با موهای نرم خوب حساب کنید.

خراش های کوچک روی کفش های کتانی چرمی را اغلب می توان با استفاده از چند لایه پاک کننده لاک ناخن و سپس پاک کردن آنها از بین برد.

اگر کفش های کتانی شما نیاز مبرمی به شست و شو دارند، بله، می توانید آن ها را در ماشین لباسشویی قرار دهید و در اینجا نحوه شست و شو آورده شده است. ابتدا کفش های ورزشی خود را با یک پارچه پاک کنید و در صورت امکان کف آن را بردارید. کفش های کتانی را همراه با یک یا دو حوله در یک روبالشی قرار دهید و ماشین لباسشویی خود را روی حالت سرد قرار دهید. بعد از شستن، اجازه دهید در هوا خشک شوند و کارتان تمام است.

مراقب کف پای خود باشید

پیگیری وضعیت کف پا و اطمینان از سالم بودن آن برای مراقبت از کفش بسیار مهم است.

قانون شماره یک این است که از کف پا و پاشنه پا به خوبی مراقبت کنید. به محض اینکه متوجه علائم ساییدگی شدید می توانید کف پای خود را  تعویض کنید.  البته اگر به خرید کتونی اورجینال آدیداس بپردازید، دیگر نگران کف پای خود نخواهید بود،زیره کفش های اورجینال برند آدیداس، برند نایکی و برند ریباک استاندارد ساخته شده اند.

https://mindz.ir

 

برچسب ها : mindz,کفش اورجینال,کتونی اورجینال,کفش های نایک,کفش های ادیداس,برند ریباک


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین