بهترین برند تولید کننده تجهیزات آشپزخانه

 

Shape1

در صورتی که به دنبال بهترین برند تولید کننده تجهیزات آشپزخانه مانند هود آشپزخانه یا اجاق گاز رومیزی می‌باشد، پس این مطلب را تا انتها مشاهده نمایید تا با مجموعه دنیته آشنا شوید.

 

اجاق گاز رومیزی

 

Shape2

یکی از لوازم مهم هر آشپزخانه‌ای، اجاق گاز آن می‌باشد؛ هیچ آشپزخانه‌ای را بدون اجاق گاز نمی‌توان آشپزخانه نامیداستفاده از اجاق گاز برای آشپزی یک امر بسیار ضروری می‌باشداجاق گازها در دو نوع فردار و رومیزی تولید و به بازار عرضه می‌شونداجاق گازهای رومیزی همانطور که از اسم آن‌ها پیداست، اجاق گازی است که با استفاده از چند پاینه، بر روی میز قرار داده می‌شوداجاق‌های رومیزی از طرفداران بسیاری برخوردار می‌باشد و علت آن هم قیمت ارزان آن می‌باشد.

عملکرد اجاق گازهای رومیزی کاملاً مشابه اجاق‌های معمولی می‌باشد، با این تفاوت که از فر برخوردار نمی‌باشنداین اجاق گازها بسیار جمع و جور می‌باشند و به همین دلیل برای آشپزخانه‌های کوچک مانند آشپزخانه‌های آپارتمانی، بسیار مناسب می‌باشنداجاق گازهای رومیزی جدا از مدل گازی، در مدل‌های برقی و القایی نیز تولید می‌شوندمدل‌های برقی نسبت به مدل‌های گازی، دیرتر غذا را گرم می‌کنند ولی از طرفی دیگر، تمیز کردن آن‌ها آسان‌تر است؛ شما می‌توانید جهت صرفه‌جویی در هزینه‌ها از اجاق گاز رومیزی برقی استفاده نمایید و برای جلوگیری از کثیف شدن اطراف گاز به هنگام آشپزی، از هود آشپزخانه استفاده نمایید.

چرا اجاق گاز رومیزی بهترین انتخاب است؟

اجاق گاز صفحه‌ای بهترین گزینه جهت استفاده در آپارتمان‌ها و آشپزخانه‌هایی با فضای کم می‌باشداین اجاق گازها نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر، فضای کم‌تری را اشغال می‌کنندهمچنین باید به این نکته اشاره کنیم که مدل‌های رومیزی از ایمنی بیشتری برخوردار هستنددر صورتی که در خانه فرزند خردسال دارید می‌توانید با استفاده از تکنولوژی پیشرفته این اجاق گازها، از احتمال وقوع آتش سوزی جلوگیری نمایید.

این اجاق گازها از حرارت بالایی نیز برخوردار می‌باشد، به همین علت، بهترین انتخاب برای سر آشپزهای ماهر می‌باشندطراحی ظاهری مدل‌های رومیزی بسیار جذاب و زیبا بوده و از تنوع فوق العاده‌ای برخوردار می‌باشند.

بهتر است بدانید که مجموعه دنیته، بهترین برند تولید کننده تجهیزات آشپزخانه از جمله اجاق گاز رومیزی در ایران می‌باشدشما می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین اجاق گازهای رومیزی را از فروشگاه لوازم آشپزخانه دنیته، خریداری نمایید.

 

هود آشپزخانه

 

Shape3

به هنگام آشپزی، محیط اطراف اجاق گاز، چرب می‌شود و تمیز کردن آن‌ها بسیار ساخت و زمان‌بر می‌باشد، این جاست که هود به کمک شما می‌آیدهود آشپزخانه روغن موجود در هوا را جذب خود و آن‌ها را فیلتر می‌کند و نمی‌گذارد که این روغن‌ها بر روی میزها و کابینت نشت و برای شما مشکل ایجاد کنندبا نصب هود آشپزخانه دیگر نیازی به تمیز کردن مداوم اجاق گاز و اطراف آن نمی‌باشد؛ شما می‌توانید تنها با روشن کردن هود به هنگام آشپزی، از به وجود آمدن این مشکل دردسر ساز، جلوگیری کنیدبه طور کلی، استفاده از هود آشپزخانه، مزایای زیر را برای شما به همراه خواهد داشت:

  • استفاده از هود در خانه‌هایی که شامل افرادی با مشکلات آلرژی یا آسم می‌باشند، یک امر ضروری می‌باشد؛ چرا که تهویه هوا توسط هود باعث کاهش حملات این افراد خواهد شد.
  • استفاده از هود در فضاهای بسته، باعث تبدیل شدن هوای گرفته به هوایی سالم و تمیز خواهد شد.
  • تهویه هوا توسط هود، مانع از به وجود آمدن مشکلات تنفسی و همچنین خروپف در خواب خواهد شد؛ با استفاده از هود، خوابی راحت و بدون استرس را تجربه نمایید.
  • جدا از جذب روغن‌های موجود در هوا، هود آشپزخانه، آلوده کننده‌های سیستم‌های الکترونیکی مانند مانیتورها یا لامپ‌های فلورسنت را از بین می‌برد.
  • همچنین این دستگاه باعث از بین رفتن بوهای نامطبوعی مانند دود سیگار یا سوختگی نیز خواهد شد.
  • هود آشپزخانه با تصفیه هوا از کاهش ضریب هوشی کوکان، جلوگیری می‌کند.
  • هود آشپزخانه باعث نابودی باکتری‌ها و ویروس‌ها می‌شود؛ این کار در نتیجه از شیوع بیماری‌های واگیردار در منزل جلوگیری می‌کند.
  • هود آشپزخانه مانع از رشد و تکثیر قارچ‌ها و کپک‌ها می‌شود.
  • هود آشپزخانه مواد مضر موجود در هوا مانند گازهای سمی را به خود جذب و به بیرون هدایت خواهد کرد.

حال که با ضرورت استفاده از هود آشپزخانه آشنا شده‌اید و متوجه شدید که جهت آشپزی راحت، جدا از اجاق گاز خوب، نیاز به هود خوب نیز دارید، بهتر است هر چه سریع‌تر نسبت به خرید یک هود خوب، اقدام نماییدشما می‌توان بهترین و کم صدا ترین هود آشپزخانه را با مناسب‌ترین قیمت از این مجموعه خریداری نماییدتنها کافی ست به سایت دنیته مراجعه و یا با شماره‌هایی که در پایین همین مطلب قرار داده‌ایم، تماس حاصل نمایید.

 

درباره فروشگاه لوازم آشپزخانه دنیته

مجموعه دنیته تولیدکننده لوازم توکار آشپزخانه مانند هود آشپزخانه، اجاق گاز، سینک و فر می‌باشدفروشگاه دنیته با داشتن بیش از ۱۰ سال تجربه کاری و بهره‌مندی از کادری مجرب، توانسته از تا محصولاتی باکیفیت و مطابق با طراحی روز دنیا را تولید و به بازار عرضه نمایدفروشگاه لوازم آشپزخانه دنیته اهداف خود را در جهت تولید محصولاتی با کیفیت و بر اساس طراحی روز دنیا پایه گذاری کرده، تا بتواند نقش مؤثری در زمینه ارتقاء سطح کیفی زندگی مصرف کنندگان عزیز ایفا نمایدخط مشی تولیدات مجموعه دنیته، طراحی به روز، استفاده از مواد اولیه ی با کیفیت و مونتاژ اصولی می‌باشدجهت برقرار ارتباط با فروشگاه لوازم آشپزخانه دنیته، با شماره‌های زیر، تماس حاصل نمایید.

  • شماره تماس دفتر ۱: ۰۲۶۳۴۲۵۵۱۳۵
  • شماره تماس دفتر ۲: ۰۲۶۳۳۳۴۲۱۳۵

❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین