۶ نکته برای داشتن استایل جذاب در مهمانی

6 نکته برای داشتن استایل جذاب در مهمانی

خانم‌ها اهمیت زیادی برای پوشش خود قائل هستند و میزان این اهمیت دقیقا در هنگام رفتن به یک مهمانی مشخص خواهد شد. خانم‌ها ممکن است برای رفتن به یک جشن عروسی یا مهمانی روزها مشغول گشتن به دنبال یک لباس مناسب باشند. آنها در آنلاین شاپ‌ها و مغازه‌ها مدل‌های مختلف را می‌بینند و به دنبال مدل مناسب خود آنقدر می‌گردند تا بلاخره لباسی متناسب با سلیقه خود پیدا کنند و از دیگران متمایز شوند. ایجاد تمایز دقیقا از ویژگی‌های بارز خانم‌ها است. آنها می‌خواهند در یک مهمانی بدرخشند و بهترین باشند. شما هم به دنبال بهترین بودن هستید؟ ما چند نکته ضروری برایتان داریم. همراه ما باشید.

پیراهن مجلسی

6 نکته برای داشتن استایل جذاب در مهمانی

مشخصا اولین چیزی که با دعوت به یک مهمانی به ذهنمان می‌رسد خرید یا پوشیدن لباس شب یا پیراهن مجلسی است. چیزی که خانم‌ها بیش از اندازه به آن علاقه دارند پوشیدن سبک‌ها و مدل‌های مختلفی از لباس مجلسی است. در عصر حاضر خرید مدل شیک لباس زنانه از فروشگاه‌ اینترنتی کار چندان پیچیده و سختی نیست و بسیاری از خانم‌ها لباس مورد نظر خود را از سایت‌ها سفارش می‌دهند. در هنگام خرید چند نکته را در نظر داشته باشید. به اندازه لباس و اندازه‌گیری‌های سایت دقت کنید. بعضی از سایت‌ها روش صحیح اندازه گیری را آموزش می‌دهند. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید خرید لباسی است که از خرید آن پشیمان نشوید. ما می‌‌دانیم که مد تکرار می‌شود اما بعضی لباس‌ها ارزش خرید ندارند. منطقی و با دقت انتخاب کنید تا پشیمان نشوید.

مدل‌های تکرار شوند

بعضی مدل‌ها دائم در حال تکرار هستند و این مدل‌ها استفاده دائم دارند به عنوان مثال پیراهن ساده سفید برای مردان در میان این دسته تکرار شونده قرار دارد. برای خانم‌ها سارافون دختران می‌تواند در مهمانی و جشن یک مدل مناسب، شیک و عالی باشد که البته تکرار شونده است. سارافون‌های بندی برای مهمانی و حتی جشن عروس با مدل‌های متنوعی وجود دارد. مدل‌های تنگ جذابیت خاص خود را دارد و اگر اندام زیبایی دارید می‌توانید چنین مدل‌هایی را بپوشید اما اگر اندامتان مناسب پوشیدن لباس جذب نیست یک لباس سارافون دخترانه چین دار یا فون بپوشید تا بدرخشید. یکی دیگر از مدل‌های تکرار شونده که همیشه جذاب و دیدنی است کت و دامن است. این مدل پیش‌تر برای خانم‌های مسن استفاده می‌شد اما اکنون دختران جوان نیز چنین لباس‌هایی با سبکی خاص به تن می‌کنند. کت و دامن‌های ترند روز ست نیستند و مدل یقه آنها با الگوسازی‌های خاص طراحی شده است. رنگ کت و دامن در یک تناژ رنگی است و در واقع مکمل رنگی هستند.

ساده بپوشید

قدیم‌ترها لباس‌هایی با رنگ‌های جیغ و تند در مهمانی‌ها پوشیده می‌شد و آرایش خانم‌ها هم با استفاده از چندین رنگ انجام می‌شد. یک ترکیب بی محتوا و نامربوط که هیچ هارمونی در آن وجود نداشت. استفاده از رنگ‌هایی مانند سبز روشن و صورتی شاین یا اکلیلی در کنار هم به عنوان یک سایه چیزی کمتر از فاجعه نبود. امروز سبک آرایشی و پوششی به طور کلی تغییر کرده و تا حد ممکن سادگی جای خود را به شلوغی‌های بی مورد داده است. لباس‌های ساده و بدون طرح خاص امروزه ترند هستند. رنگ‌های روشن و نود مانند کرم، خاکی، صورتی ملایم و آبی ملایم از رنگ‌های پرطرفدار برای مهمانی و جشن ‌ها هستند. تا حد امکان از میان این رنگ‌ها لباس و کفش مورد نظر خود را انتخاب کنید و آرایشی ملایم و ساده داشته باشید. این گفته عمیقا درست است که سادگی در زیبایی است و اکنون در تمام دنیا این استایل‌های ساده حرف اول را می‌زنند.

ترکیب رنگی صحیح را رعایت کنید

شما می‌توانی مانند آنچه در بالا گفتیم از سبز و صورتی در کنار هم استفاده کنید اما چنین ترکیبی کاملا غلط است. این دو رنگ هیچ هارمونی با هم ندارند و شما باید بتوانید هارمونی رنگی را در ترکیب بندی رنگ لباس مهمانی رعایت کنید.

چند مثال کاربردی برای رعایت هارمونی رنگی

  • به عنوان مثال اگر از یک رنگ تند و عمیق مانند زرشکی استفاده می‌کنید به عنوان مکمل کفش مشکی بپوشید. زمانی که استایلتان را با رنگ‌های تیره میسازید استفاده همزمان از یک رنگ روشن مانند زرد یا سبز ترکیب بندی رنگ ناقص و نامناسب به شما می‌دهد.
  • اگر از پیراهن کرم رنگ استفاده می‌کنید. به همراه آن تا حد امکان کفش قهوه‌ای یا سفید بپوشید. این ترکیب رنگ ملایم و متعادل است. عدم تعادل اگرچه این روزه توسط طراحان جسور ارائه می‌شود اما چیزی که حقیقتا در ترکیبات نادرست به چشم می‌خورد عدم زیبایی است.
  • اگر دو رنگ با عدم هماهنگی را در کنار هم قرار دهید و یک رنگ واسطه بین این دو به کار ببرید می‌توانید یک ترکیب غلط را داشته باشید. به عنوان مثال استفاده از آبی، زرد و سبز با وجود عدم هماهنکی آبی و زرد می‌تواند با سبز به کار برده شود.

اکسسوری مناسب هر جشن را بشناسید

6 نکته برای داشتن استایل جذاب در مهمانی

طلا همیشه زیباست و شکی در این نیست اما برای بعضی مراسم‌ها استفاده از سایر اکسسوری‌ها می‌‌تواند زیباتر باشد. برای یک جشن بزرگ مانند جشن عروسی یا تولد و مراسم‌های اینچنینی می‌توانید طلا را به عنوان اکسسوری اصلی استفاده کنید. سرویس طلا یا نیم ست در چنین مراسماتی مناسب هستند. برای یک دورهمی ساده در کنار دوستانتان می‌توانید از دسبندهای مهره‌دار و دست ساز استفاده کنید. مهره‌های چوبی یا پلاستیکی یا حتی سنگ در میان اکسسوری‌های مناسب چنین جشن‌هایی قرار دارند. ساعتی بپوشید که با آن راحت باشید اسمارت واچ‌ها در کمال تعجب برای جشن عروسی هم استفاده می‌شود درصورتی که چنین مدل‌های مخصوصا مدل‌های مربعی شکل بیشتر مناسب دورهمی‌های ساده هستند. برای یک جشن عروس از ساعت‌های شکیل‌تری استفاده کنید و رنگ بند ساعد را با پیراهن یا لباستان ست کنید. بند فلزی بهترین انتخاب است. ساعت بند فلزی بپوشید و در مهمانی به بهترین شکل حاضر شوید.

 

فرقی نمی‌کند به چه مراسمی دعوت شوید. جشن شما چه یک مراسم عروسی مجلل باشد و چه مراسمی کوچک در باغ بهتر است در انتخاب رنگ‌ها دقت کنید. رنگ لاک ناخون دست و پا و همچنین رنگ مو می‌تواند استایلتان را به کلی تغییر دهد. استفاده صحیح از رنگ بیشتری ن تاثیر را در پوشش شما خواهد گذاشت. چندان فرقی نمی‌کند لباستان را از یک حراجی خریده باشید یا یک برند. با رعایت نکات گفته شده می‌توانید به خوبی بدرخشید.

نویسنده: سارااقبالی


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین