استعلام هزینه‌های دندانپزشکی و شفافیت در پرداخت با طرح درمان

همه ما در طول زندگی خود بارها برای ترمیم، عصب کشی و یا درمان‌های زیبایی به دندانپزشکی مراجعه کرده‌ایم. اما زمانی که به مراکز مختلف دندانپزشکی می‌رویم با انبوهی از مشکلات دهان و دندان مواجه می‌شویم و یا بعضا مشاهده می‌کنیم که تعرفه خدمات انجام شده فراتر از انتظار ما است یا حتی درمان برای دندان‌هایی انجام‌شده که ما از ایراد آنها بی اطلاع بوده‌ایم. درحقیقت داشتن اطلاع کامل از درمان‌های موردنیاز و هزینه‌ها به تفکیک درمان حق مسلم بیماران دندانپزشکی است که در اغلب موارد نادیده گرفته می‌شود و معمولا هزینه درمان مورد نیاز پس از انجام درمان به اطلاع بیمار می‌رسد و بیمر هم مجبور به پرداخت هزینه است.

اما چگونه می‌توان این مشکل را حل کرد؟ آیا می‌توان قبل از مراجعه به مراکز دندانپزشکی از همه مشکلات دهان و دندان آگاه شد و مهم‌تر از همه، برآورد دقیقی از هزینه‌های لازم برای درمان دندان‌ها داشت؟

بهترین راه‌حل برای این نیاز مشتریان ارائه طرح درمان پیش از آغاز به درمان است. اگرچه که مجموعه‌های محدودی در زمینه دندانپزشکی وجود دارند که حاضر هستند قبل از شروع درمان ریز کامل درمان‌های موردنیاز، تعداد جلسات و جزئیات هزینه‌ها را به بیماران ارائه کنند.  مجموعه میخک به عنوان اولین شبکه تخصصی دندانپزشکی همزمان با ارائه خدمات مشاوره دندانپزشکی به صورت رایگان نسبت به ارائه طرح درمان اقدام کرده است.

طرح درمان دندانپزشکی میخک

شبکه تخصصی دندانپزشکی میخک به‌عنوان تنها ارائه‌دهنده طرح درمان دندانپزشکی به بیماران در ایران، گام مهمی در راستای شفاف‌سازی هزینه‌های درمان دندانپزشکی برداشته است. میخک به عنوان اولین پلتفرم آنلاین دندانپزشکی، زنجیره‌ای از بهترین مراکز دندانپزشکی است که در طرح درمان میخک همه مشکلات دندان و دهان بیمار با جزئیات کامل همراه با هزینه‌های درمان آن به صورت مجزا برای بیمار ارسال می‌شود.

طرح درمان دندانپزشکی میخک

چگونه از طریق طرح درمان دندانپزشکی میخک، هزینه درمان را استعلام کنیم؟

برای استعلام هزینه درمان مشکلات دندان‌هایمان می‌توانیم از طریق طرح درمان میخک اقدام کنیم. طرح درمان میخک شامل چند مرحله ساده است که به‌طور خلاصه به صورت زیر است:

۱٫      ورود به سایت میخک و ثبت درخواست مشاوره آنلاین دندانپزشکی:

در این مرحله شما با ورود به سایت شبکه تخصصی دندانپزشکی میخک و ثبت درخواست مشاوره دندانپزشکی در آدرس https://mikhakdental.com/online-consultation/  به طور مستقیم(چت) با دندانپزشک و متخصصان میخک در ارتباط خواهید بود. دندانپزشکان میخک آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما در زمینه دندانپزشکی و مشکلات دهان و دندان‌هایتان هستند.

۲٫      صدور طرح درمان میخک توسط دندانپزشک:

دندانپزشکان میخک پس از مشاوره با شما و مشخص کردن همه مشکلات مورد نیاز برای درمان، طرح درمان شما را صادر می‌کنند.

در طرح درمان میخک همه جزئیات درمان مورد نیاز و تمام هزینه‌ها به تفکیک بیان شده است. نکته مهم دیگر در طرح درمان میخک این است که تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان نیز ذکر شده است تا بیمار بتواند به راحتی وقت خود را مدیریت کند.

در این مرحله شما توانسته‌اید استعلام دقیقی از هزینه‌های مورد نیاز برای درمان دندان‌هایتان را بدست آورید.

۳٫      نوبت دهی و شروع درمان:

پس از ارسال طرح درمان برای شما، در صورت تمایل، فرآیند نوبت‌دهی آغاز می‌شود و شما به نزدیک‌ترین شعبه شبکه تخصصی دندانپزشکی میخک معرفی می‌شوید و درمان آغاز می‌شود.

۴٫      پیگیری جهت رضایت بیمار پس از درمان:

میخک از ابتدای شروع فرآیند مشاوره آنلاین تا بعد از درمان، همراه شماست. چرا که رضایت شما برای میخک اولویت است!

در این مقطع درصورت عدم رضایت بیمار از درمان، فرآیند درمان بدون هیچ‌گونه هزینه ای تکرار خواهد شد. و اگر درمان با شکست مواجه شود هزینه عودت داده می‌شود. زیرا میخک به توانمندی دندانپزشکان و متخصصان خود مطمئن است.

چگونه از طریق طرح درمان دندانپزشکی میخک، هزینه درمان را استعلام کنیم؟

مزایای استعلام قیمت از میخک چیست:

  • مشاوره آنلاین و مستقیم با دندانپزشک
  • بررسی همه مشکلات دهان و دندان با جزئیات کامل
  • ارسال طرح درمان قبل از شروع فرآیند درمان
  • تعیین هزینه درمان مورد نیاز با تفکیک هر درمان
  • شروع درمان(در صورت تمایل) براساس اولویت‌های شخصی و مالی
  • مشخص کردن تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان

 

پرداخت هزینه‌های درمان در شبکه تخصصی دندانپزشکی میخک:

شبکه تخصصی دندانپزشکی میخک روش‌های متفاوتی برای پرداخت هزینه‌‌های درمان دندانپزشکی دارد تا هیچ بیماری به دلیل مشکلات مالی از رسیدگی به سلامت دهان و دندان خود باز نماند. میخک به منظور رفاه حال مراجعان، طرح ویژه پرداخت اقساطی را ارائه می‌دهد. بیماران می‌توانند پس از دریافت طرح درمان با هماهنگی لازم، هزینه‌های دندانپزشکی خود را به صورت اقساطی بپردازند.

 

 


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین