پیام دهکردی

پیام دهکردی,بیوگرافی پیام دهکردی,پیام دهکردی بازیگر,payam dehkordi,\dhl ni;vnd

بیوگرافی پیام دهکردی

از بازیگران خوش‌نام کشورمان که در سال ۵۶ و در بیستم اردیبهشت ماه متولد شده است جناب آقای پیام دهکردی هستند که حتماً بازی های خیره کننده ایشان را به خاطر دارید. ایشان مدرک لیسانس خود را در رشته ادبیات نمایشی و همچنین مدرک فوق لیسانس خود را در رشته تئاتر کسب کرده اند. ایشان به جز بازیگری به کارهایی از قبیل کارگردانی، تدریس فن بیان هم مشغول هستند.

 

به گفته پیام دهکردی زمان بچگی در کوچه ها آدامس و دیگر اجناس را می فروخته است. همچنین در ساندویچی هم چند صباحی مشغول به کار بوده است. زراعت نیز در زمین های بعضی از اقوام از دیگر کارهای ایشان در نوجوانی است.

 

آقای دهکردی، در زمینه بازیگری در ابتدای کارش شاگرد مرحوم ابراهیم کریمی بوده اند. مدتی نیز زیر نظر استاد سمندریان، تدریس بازیگری دیده اند. از ریاضیت هایی که در این دوران کشیده اند، پیاده طی کردن با ۱۰ هزار تومان حقوق ماهانه بوده است که تجربه سختی برایشان بوده است.

 

این بازیگر فعالیت های بازیگری اش را از صحنه تئاتر استارت زد. در سینما و تلویزیون نیز استارت مناسبی داشت و با آقایان رامبد جوان و همچنین کمال تبریزی همکار شد. عمده شهرت ایشان به سال ۸۶ بر می گردد جایی که در سریالی به نام شهریار به ایفای نقش پرداخته بود.

 

موضوع جالبی که برای آقای دهکردی وجود دارد، دسته و پنجه نرم کردن با بیماری سختی بود که در سال ۸۵ ایشان را گرفتار کرده بود. اگر چه این بیماری سرطان نبود اما می توانست مقدمات شکل گیری آن را فراهم کند که این بازیگر از پس شکست دادن آن برآمد.

 

از بازی های جذاب سریالی آقای دهکردی می توان به سریال گاندو اشاره کرد که در نقش یک جاسوس به نام مایکل به ایفای نقش پرداخته بود. که البته این سریال با استقبال بی نظیری همراه شد.

 

آقای دهکردی متأهل هستند، اما جزئیاتی از همسر ایشان در دسترس نیست. به گفته ایشان زمانی که قصد ازدواج داشتند از پدرشان خواستند تا خرج مراسم عروسی را به خودش بدهد تا با آن بتواند کاری انجام دهد که نهایتاً موفق به خرید یک پیکان شد.

 


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین