طرز تهیه نان تست فرانسوی

طرز تهیه نان تست فرانسوی

طرز تهیه نان تست فرانسوی

استفاده از پنیر و کره و مربا و عسل در وعده صبحانه یکی از بهترین مواردی است که می توان برای صبحانه در نظر گرفت. اما خب، تنوع هم می توان به آن داد. برای تنوع به سراغ نان تست بروید و فرنچ فرانسوی را امتحان کنید. مطمئن باشید که با یک بار امتحان کردن نان تست فرانسوی در وعده صبحانه دیگر به سراغ دیگر موارد برای صبحانه نخواهید رفت. بوی بسیار لذیذ نان تست فرانسوی، شما را مجذوب خواهد کرد. حال با این توصیفات به سراغ روش تهیه نان تست فرانسوی می رویم.

 

مواد لازم طرز تهیه نان تست فرانسوی
نان تست۴ عدد
تخم مرغ۲ عدد
شکر۲ ق غذا خوری
کرهبه مقدار لازم

 

۱) برای اولین مرحله، یک کاسه برداشته و تخم مرغ ها را در آن بشکنید و سپس به خوب بهم بزنید. میخواهیم زرده و سفیده تخم مرغ با یکدیگر کاملاً ترکیب شوند. بعد از آن اقدام به اضافه کردن، شکر، وانیل و شیر کنید. دقت کنید که میزان شکر بستگی به خوتان دارد. البته می توانید اصلاً از شکر استفاده نکنید و در آخر کار نان تست را با عسل یا حتی مربا میل کنید.

 

۲) پس به خوبی موادها را با هم بهم زده تا ترکیب شوند. باید شکر هم کاملاً حل شود. در کل می بایست مایع یکدستی را بدست آورید. حال نان های تست را در مایع بغلتانید، و به خوبی پشت و رو کنید تا کاملاً آغشته به مایع شوند. فقط دقت کنید که زیاد نباید در مایع باقی بمانند.

 

۳) حال ماهیتابه ای را آماده کنید، و کف آن را با کره چرب نمایید و نان های تست را در ماهیتابه قرار دهید. تابه را روی شعله بگذارید تا یک طرف نان سرخ شود. بعد از آن طرف دیگر نان ها را نیز سرخ نمایید. ( درب تابه باز باشد، مشکلی ندارد )

 

۴) بعد از سرخ شدن دو طرف نان تست ها، نان فرانسوی ما کاملاً آماده شده است که می توانید آن ها را سرو نمایید. دقت کنید که این نان را در صورتی که به آن شکر اضافه نکرده اید، می توانید با مرب یا عسل میل کنید.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین