بیوگرافی مهران مدیری

مهران مدیری , عکس مهران مدیری , بیوگرافی مهران مدیری , خانواده مهران مدیری , اینستاگرام مهران مدیری

معرفی کوتاه مهران مدیری
نام اصلیمهران
نام خانوادگیمدیری
تاریخ تولد۱۳۴۶/۱/۱۸
محل تولدتهران
تحصیلاتدیپلم

mehran modiri , مهران مدیری و دخترش , شهرزاد مدیری , عکس همسر مهران مدیری

مهران مدیری و دخترش شهرزاد

بیوگرافی و زندگینامه

مهران مدیری متولد هجدهم فروردین ماه ۱۳۴۶ در شهر تهران ( محله سر آسیاب دولاب ) است. پدر و مادرش هر دو اراکی هستند. کودکی متفاوتی را تجربه کرده است و در دوران کودکی احساس تنهایی می کرد و دوستان زیادی نداشته است.

همانطور که چندین بار در برنامه دورهمی گفته است با ریاضیات و درس هایی که در آنها ریاضیات کاربرد دارد رابطه خیلی خوبی ندارد. نکته جالب در بیوگرافی مهران مدیری این است که سه سال در دوران دفاع مقدس در جبهه ها جنگیده است.

مهران مدیری از نظر خیلی ها آدم غمگین و تلخی است. حتی بهاره رهنما در مصاحبه ای گفته بود : مهران مدیری یکی از تلخ ترین آدم هایی است که در تمام عمرم دیده ام. مدیری در مورد این موضوع گفته است که خیلی وقت ها درست است.

در طول روز غمگین بودم به شاد بودنم می چربد و خیلی زود هم خودش را نشان می دهد. پدرش را بر اثر سکته از دست داده است و طبق گفته یکی از همسایگان قدیمی شان مهران مدیری از نظر اخلاق و رفتار به پدرش شباهت زیادی دارد.

مهران مدیری متاهل است و دو فرزند دارد. پسرش فرهاد مدیری مشغول آهنگسازی و دخترش شهرزاد مدیری طراحی لباس خوانده است. جالب است بدانید که حیوان خانگی مهران مدیری یک مار است که در فیلم همیشه پای یک زن در میان است هم بازی کرده است.

livhk lndvd , مهران مدیری و پسرش , فرهاد مدیری , پدر مهران مدیری , پسر مهران مدیری

مهران مدیری و پسرش فرهاد

شایعه برادر خواننده

امید سلطانی خواننده لس آنجلسی در یکی از شبکه های ماهواری اعلام کرده بود که مهران مدیری برادر من است ، هرچند که از هم دور هستیم ولی روابط بسیار خوبی داریم. این شایعه به سرعت در فضای مجازی پخش شد.

البته با مصاحبه ای که مهران مدیری انجام داد مشخص شد که این خبر فقط در حد یک شایعه است. خبرنگار از مهران مدیری در مورد این موضوع پرسید که خوانند اونطرف آبی با شما برادر هستند : مهران مدیری در جواب گفت : خیر.

همچنین ببینید : رامبد جوان


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین