بیوگرافی فریبا کوثری

فریبا کوثری,بیوگرافی فریبا کوثری,زندگینامه فریبا کوثری,اینستاگرام فریبا کوثری

معرفی کوتاه فریبا کوثری
نام اصلیفریبا
نام خانوادگیکوثری
تاریخ تولد۱۳۴۵/۹/۱
محل تولدزاهدان
تحصیلاتدیپلم اقتصاد

Fariba Kowsari,فریبا کوثری و مادرش,فریبا کوثری خواهر ندارد,مامان فریبا کوثری

فریبا کوثری در کنار مادرش

بیوگرافی و زندگینامه

فریبا کوثری متولد یکم آذرماه ۱۳۴۵ در شهر زاهدان است. تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم در رشته اقتصاد ادامه داده است. او تک دختر است و فقط یک برادر دارد. شغل مورد علاقه اش در جوانی مهمانداری هواپیما بوده است.

برای حضور در عرصه هنر هیچ برنامه ریزی نداشته است اما وقتی وارد عرصه بازیگری شده است تمام توانش را برای موفقیت در این عرصه گذاشته است. فریبا کوثری برای بازیگری به کلاس خاصی نرفته است و همه چیز را به صورت تجربی یاد گرفته است.

بعد از مطرح کردن بحث بازیگری در خانواده مادرش از او حمایت کرده است. فریبا کوثری در مورد این موضوع در مصاحبه ای گفته است : مادرم در آن زمان گفت : تربیت من طوری بوده که شک ندارم در هیچ شرایطی دست از پا خطا نمی کنی !

نکته جالب در مورد بیوگرافی فریبا کوثری این است که او علاوه بر اینکه یک بازیگر خوب است ، یک آشپز و شیرینی پز حرفه ای هم است. او در مصاحبه ای گفته است که در زمانی که عصبانی هستم و یا حالم خوب نیست آشپزی می کنم تا سرگرم شوم و آرامش پیدا کنم.

عکس الهام حمیدی,بیوگرافی الهام حمیدی,خانواده الهام حمیدی,الهام حمیدی

tvdfh ;,evd,فریبا کوثری و برادرش,ر شوهر ندارد,داداش فریبا کوثری

فریبا کوثری در کنار برادرش

دلیل مجرد ماندن

فریبا نادری از بازیگران خوب کشورمان ازدواج نکرده و مجرد است. شایعات زیادی در مورد همسر و فرزندان او در فضای مجازی منتشر شده است اما واقعیت ندارند. او در مصاحبه ای در مورد اینکه چرا ازدواج نکرده است توضیحاتی داده است که در ادامه می توانید مطالعه نمایید.

من به شدت به خانواده ام وابسته هستم. این وابستگی همراه با احترام کامل بوده است که در طول این سالیان دوست داشته ام نزدیک مادر و برادرم باشم. به همین علت در مقطعی فکر می کردم ممکن است با ازدواج بین من و خانواده ام جدایی بیفتد.

و این جدایی از خانواده باعث شود در زندگی مشترکم خللی ایجاد شود. ضمن اینکه من برای زندگی مشترک احترام قائل بودم و اعتقادم این بود که هر فردی بعد از ازدواج باید در خدمت زندگی اش باشد و هرگز به جدایی و مشکلات اینچنینی فکر نمی کردم.

این تصورات باعث شد از ازدواج دور شوم هر چند من ازدواج کردن را پای قسمت می گذارم. در کنار برادرزاده هایم احساس آرامش دارم و آنان را مثل بچه هایم خودم دوست دارم  و همین امر باعث شده است که خلا مادر نشدن را کمتر حس کنم.

عکس ویشکا آسایش,بیوگرافی ویشکا آسایش,خانواده ویشکا آسایش,ویشکا آسایش


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین