طرز تهیه میلک شیک شکلات

میلک شیک شکلات,طرز تهیه میلک شیک شکلات,milk shik shokolat,دستور میلک شیک شکلات,ldg; ad; a;ghj

میلک شیک یک نوع نوشیدنی خنک است که معمولا از شیر ، بستنی ، شکلات ، میوه و … تهیه می شود. میلک شیک تنوع بالایی دارد و در انواع طعم ها تهیه می شود. نام این نوشیدنی از زیان انگلیسی گرفته شده است و Milkshake در زبان فارسی به معنای شیر زده شده  است. با مواد لازم ذکر شده در این دستور می توانید برای ۲ نفر میلک شیک شکلات تهیه نمایید. با دستور طرز تهیه میلک شیک شکلات در ادامه با همدوره همراه باشید.

مواد لازم میلک شیک شکلات
شکلات۱ قاشق غذاخوری
شیر۱ لیوان
بستنی وانیلی۴ اسکوپ
پودر کاکائو۱ قاشق غذاخوری

دستور طرز تهیه

در ابتدا شیر را داخل مخلوط کن می ریزیم سپس پودر کاکائو را کم کم اضافه می کنیم. پس از آن ۴ اسکوپ بستنی را داخل مخلوط کن می ریزیم. مخلوط کن را روشن می کنیم و اجازه می دهیم مواد به خوبی میکس شوند و تا یکدست شدن کامل مواد صبر می کنیم.

اگر اسکوپ بستنی در دسترس ندارید می توانید از دو عدد بستنی لیوانی وانیلی استفاده کنید که همه جا در هر سوپرمارکتی در دسترس هست. پس از اینکه مواد میلک شیک به خوبی میکس شد شکلات را به مخلوط کن اضافه می کنیم.

برای اینکه زیبایی میلک شیک حفظ شود فقط کافیست یک یا دوبار دکمه مخلوط کن را بزنید تا شکلات کاملا با مواد میکس نشود و فقط به مقداری خرد شود که باعث زیبایی میلک شیک شود. در پایان مواد را در دو لیوان بلند می ریزیم.

و در یخچال قرار می دهیم تا خوب خنک شود سپس سرو می کنیم. البته می توانیم در همان موقع هم میل شیک را سرو کنیم. برای تزیین میلک شیک می توانیم از خامه ، خرده های بیسکوئیت ، پودر پسته یا بادام استفاده کنیم.

شکلات داغ,هات چاکلت,طرز تهیه هات چاکلت,دستور هات چاکلت


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین