بیوگرافی مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا , بیوگرافی مهراوه شریفی نیا , زندگینامه مهراوه شریفی نیا

معرفی کوتاه مهراوه شریفی نیا
نام اصلیمهراوه
نام خانوادگیشریفی نیا
تاریخ تولد۱۳۶۰/۱/۲۹
محل تولدتهران
تحصیلاترشته موسیقی

Mehraveh Sharifinia,مهراوه شریفی نیا و مادرش,آزیتا حاجیان مادر مهراوه شریفی نیا

کودکی مهراوه شریفی نیا در کنار مادرش

بیوگرافی و زندگینامه

مهراوه شریفی نیا متولد بیست و نهم فروردین ماه ۱۳۶۰ در شهر تهران است. دیپلمش را در رشته ریاضی فیزیک اخذ کرده است و در ادامه در دانگشاه هنر تهران در رشته موسیقی تحصیل کرده است.ساز تخصصی و مورد علاقه اش پیانو است.

خانواده مهراوه شریفی نیا تماما بازیگر هستند. پدرش محمدرضا شریفی نیا ، مادرش آزیتا حاجیان و خواهرش ملیکا شریفی نیا همه در عرصه هنر فعالیت دارند . البته پدر و مادرش در سالیان گذشته متاسفانه از هم جدا شده اند.

او قبل از رشته موسیقی یک ترم در رشته کارگردانی تحصیل کرده است که در میانه راه منصرف شده است. تیم فوتبال مورد علاقه اش پرسپولیس است و از طرفدارانی هست که کل کل کردن با آّبی ها پایتخت را دوست دارد.

به دلیل اینکه پدر و مادرش هر دو بازیگر و از فعالان عرصه هنر بودند خیلی زود و در سنین کودکی وارد عرصه بازیگری شد. او در سن ۸ سالگی در فیلم خاطره انگیز دزد عروسک ها در سال ۱۳۶۸ در کنار مادرش بازی کرد.

اگر چه او با حمایت پدر و مادرش وارد عرصه بازیگر شد اما با بعضی از بازی های درخشانی که داشت توانست جایگاه خود را در سینما و تلویزیون تثبیت کند. او در سال ۱۳۸۶ به خاطر بازی در فیلم پشت در خبری نیست برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از انجمن منتقدان و نویسندگان شد.

livh,i avdtd kdh,مهراوه شریفی نیا و پدرش,محمدرضا شریفی نیا پدر مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا و پدرش محمدرضا شریفی نیا

ماجرای پخش شدن عکس ها

در پی پخش شدن تعدادی از عکس های خصوصی مهراوه شریفی نیا که با توضیحات خودش مشخص شده با فتوشاپ دستگاری شده اند شایعات از جمله اینکه مهراوه شریفی نیا کشف حجاب کرده ، برای این بازیگر رخ داد.

او با انتشار پستی در اینستاگرامش توضیحات در مورد این شایعه داد. مهراوه شریفی نیا نوشت : چه فرقی می کند سرقت مسلحانه از بانک یا دستبرد زدن به عکس ها و فایل های شخصی و دستگاری کردن عکس ها توسط یک نفر.

صفحه اینستاگرام باعث شده است بخش هایی از زندگی ام را با شما شریک شوم اما در همه تصاویر عمومی قوانین ، شئونات و اعتقادت خودم و جامعه را در نظر گرفته ام. حدود ۶ سال پیش شخصی تعدادی از عکس های کاملا خصوصی من را در اینترنت پخش کرد.

افراد دیگری هم با دستکاری تصاویر به این فضا دامن زدند. من در ان زمان سکوت کردم تا حاشیه ای ایجاد نشود. آن شخص بیمار و کسانی که عکس ها را پخش کردند حسابشان با خدا است که بر همه ما آگاه و ناظر است.

اینکه از واژه کشف حجاب استفاده می شود باعث تعجب است. استفاده از واژه کشف حجاب برای عکس های شخصی و خصوصی که بدون خواست و رضایت من منتشر شده اند درست نیست. کاش بیشتر مراقب قضاوت هامون باشیم.

همچنین ببینید : لیندا کیانینرگس محمدی


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین