بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی,بیوگرافی نرگس محمدی,زندگینامه نرگس محمدی

معرفی کوتاه نرگس محمدی
نام اصلینرگس
نام خانوادگیمحمدی
تاریخ تولد۱۳۶۴/۱/۹
محل تولدتهران
تحصیلاترشته پرستاری

Narges Mohammadi,نرگس محمدی و برادرش,سارا خواهر نرگس محمدی

نرگس محمدی در کنار برادر و خواهرش

بیوگرافی و زندگینامه

نرگس محمدی متولد نهم فروردین ۱۳۶۴ در شهر تهران است. تحصیلاتش به بازیگری مرتبط نیست و در رشته پرستاری تحصیلاتش را به پایان رسانده است. خانواده نرگس محمدی متشکل از پدر و مادر و سه فرزند است.

او یک برادر ( محسن محمدی ) و یک خواهر ( سارا محمدی ) دارد. زمانی که علاقه اش به بازیگری را در خانواده مطرح کرده است با حمایت خانواده مواجه شده است و خانواده اش از او در مسیر هنری اش حمایت کرده اند.

مادرش کارمند صدا و سیما بوده و با محیط های هنری آشنا بوده است ، ضمن اینکه تمام اعضای خانوادش به تماشای فیلم علاقمند بوده اند. به همین جهت برای شروع بازیگری تنهت توصیه خانوادش اتمام تحصیلاتش بوده است که بعد از اتمام تحصیلات وارد عرصه بازیگری می شود.

نرگس محمدی برای شروع کارهای هنری ابتدا به کلاس های بازیگری کارنامه رفت و اولین فیلمی که بازی کرد مرگ یک پینوکیو نام داشت که تابحال اکران نشده است. بعد از این تجربه به تئاتر رفت و به سرعت پیشرفت کرد تا جایی که جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره ماه را برنده شد.

بعد از کسب تجارب در تئاتر به سینما بازگشت و در چند فیلم از جمله ریسمان باز ، سوپر استار ، آناهیتا و اخراجی های ۲ بازی کرد. بازی او در فیلم آناهیتا استعداد او را در این عرصه به نمایش گذاشت. با بازی در سریال ستایش به شهرت زیادی رسید.

kv's lplnd,نرگس محمدی و همسرش,علی اوجی شوهر نرگس محمدی

نرگس محمدی و همسرش علی اوجی

ازدواج با علی اوجی

بعد از برنامه دورهمی با مجری گری مهران مدیری که نرگس محمدی اعتراف کرد به دلیل اینکه خواستگار ندارد هنوز ازدواج نکرده است موج خواستگاری از این بازیگر در فضای مجازی ایجاد شد و در صفحه اینستاگرامش کلی خواستگار پیدا کرد.

این خواستگاری ها مجازی ادامه داشت تا اینکه خبر ازدواج نرگس محمدی با علی اوجی بازیگر خوب کشورمان منتشر شد. علی اوجی در حرم اما رضا (ع) به شکل جالبی که در ادامه در همدوره مطالعه می فرمایید از نرگس محمدی خواستگاری می کند.

با هماهنگی سارا خواهر نرگس محمدی و لاله اسکندیری نرگس محمدی را به داخل حرم امام رضا (ع) می برند و علی اوجی در روبروی گنبد طلا حلقه ازدواج را در می اورد به نرگس محمدی می دهد که او هم با کمال میل درخواست ازدواج علی اوجی را می پذیرد.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین