طراحی حرفه ای وب سایت چگونه انجام می شود؟

 

امروزه شاهد ظهور تعداد زیادی از شرکت های طراحی حرفه ای وب سایت هستیم که با طراحی بهترین سایت ها سر و کار دارند. هر کدام از این شرکت های حرفه ای روش های متفاوت را به کار گرفته و در عین حال قیمت طراحی سایت را با توجه به عوامل مختلفی تعیین می کنند . در میان بسیاری از این شرکت ها، طراحی سایت حرفه ای از قوانین و الگوریتم های رایج پیروی می کند. یک طراحی وب سایت معمولی از یک قالب اولیه و آماده پیروی می کند و هزینه های نسبتاً کمی برای پیکربندی آن نیاز دارد. در مقابل این وب سایت ها وب سایت های حرفه ای قرار دارند که باید هزینه زیادی برای پروژه اختصاص داده شود. طراحی وب سایت حرفه ای بر اساس اهداف کسب و کار مورد نظر و نیازهای دریافت کنندگان آن طراحی می شود. تمام ویژگی هایی که در نمونه سایت های طراحی شده حرفه ای در نظر گرفته می شود در نهایت باید به یک هدف خاص منجر شود و هدف افزایش تعداد بازدیدکنندگان وب سایت شماست.

نمونه سایت های طراحی شدهویژگی های طراحی حرفه ای وب سایت چیست ؟

برنامه و نقشه راه منطقی برای طراحی و پیاده سازی وب سایت

طراحی حرفه ای وب سایت به گونه ای انجام می گیرد که کاربر پس از ورود به وب سایت به راحتی بتواند عملکرد وب سایت و استفاده از حوزه های مختلف آن را درک کند. در صورت طراحی شدن یک طرح و نقشه راه خوب منجر می گردد تا اجرا سایت شما به شکل بسیار روان انجام شود.

نمایش اطلاعات مهم مرتبط با تجارت در قسمت های مهم وب سایت

کاربر به دنبال خدمات یا محصولات اصلی در وب سایت شما است. بنابراین، به جای اشتباه گرفتن آن با لینک هایی مانند سایر سایت هایی مانند خودتان و سایر اطلاعات غیر ضروری، باید این اطلاعات مهم را در قسمت های اصلی وب سایت به کاربر نشان دهیم. به عنوان مثال، در وب سایت رستوران، کاربر به دنبال منوی غذا، فضای رستوران، ساعت کاری و آدرس رستوران می گردد و به سایر قسمت ها توجه زیادی نمی کند.

قرار دادن اطلاعات تماس خود را در دسترس و جلوی چشم کاربر

هیچ چیز بدتر از این نیست که کاربر به دنبال اطلاعات تماس در وب سایت شما باشد. در اطلاعات تماس خود، روش تماس وب سایتی را که همیشه به آن پاسخ خواهید داد، وارد کنید. اگر در هر زمانی تلفن را برمی دارید، بهتر است اطلاعات تماس را در وب سایت قرار ندهید و فقط از ایمیل استفاده کنید. حتما از ایمیلی استفاده کنید که مخصوص این دامنه است و به هیچ وجه از جیمیل یا سایر ایمیل های شخصی استفاده نکنید. این مسئله بر قیمت طراحی سایت حرفه ای تاثیر می گذارد.

استفاده از لینک های خاص و نام های واضح

استفاده از نام های منحصر به فرد و متداول در نمونه سایت های طراحی شده باعث می شود کاربر وب سایت حرفه ای شما احساس راحتی کند و آنها را سردرگم نکند. هنگام لینک دادن، سعی کنید در متن پیوند به وضوح مشخص کنید که به کدام صفحه بروید و چه کاری انجام دهید.

قیمت طراحی سایت
امنیت مهم ترین ویژگی های یک وب سایت حرفه ای

در طراحی حرفه ای وب سایت تجاری مهم به نکات امنیتی بیشتر توجه کنید. شما می توانید با نصب گواهی امنیتی SSL بر روی وب سایت خود اعتبار وب سایت خود را افزایش دهید و در نتیجه اعتماد کاربران را به وب سایت حرفه ای خود افزایش دهید.

استفاده از قابلیت انتشار مطالب و خدمات وب سایت خود در شبکه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی نقش مهمی در بازاریابی آنلاین کسب و کار شما دارند. بدین ترتیب طراحی یک وب سایت حرفه ای این امکان را می دهد که کاربر در صورت تمایل بتواند صفحه مورد نظرش را در شبکه اجتماعی مورد نظر خود به اشتراک بگذارد.

چرا طراحی وب سایت حرفه ای مهم است؟

قیمت طراحی سایت نسبت به مزایای آن مناسب است. مشخص است که امروزه با پیشرفت تکنولوژی، دنیای اینترنت نیز به قدری پیشرفت کرده است که وب سایت های آنلاین در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند. البته زمانی که این وب سایت ها به صورت حرفه ای طراحی شوند، می توانند بخش مهمی از استراتژی کسب و کار آنلاین شما باشند و به راحتی حضور شما را به مخاطبانتان منتقل کنند. اما مسلماً اگر وب سایت شما طراحی زیبا و مؤثری داشته باشد، مشتریان بیشتری را جذب خواهد کرد. درست مانند ویترینی که می تواند مشتریان بالقوه و حتی افرادی را که تمایلی به خرید ندارند، جذب کند.البته یک وب سایت حرفه ای می تواند تمامی کاربرانی را که از طریق کانال های مختلف به وب سایت شما مراجعه می کنند را به عنوان مشتری جذب کند که برای کسب و کار شما سود به همراه خواهد داشت.

طراحی حرفه ای وب سایت

بهترین طراحی وب سایت حرفه ای را چه شرکتی انجام می دهد؟

در دنیای امروز، اهمیت یک وب سایت برای فروش محصولات و ارائه خدمات شما ضروری است. به عبارت دیگر، شرکت هایی که در دنیای آنلاین حضور نداشته اند، تعداد زیادی از مشتریان خود را از دست خواهند داد. https://cms-iran.com با دانش و تجربه گسترده در طراحی حرفه ای وب سایت دارد. این شرکت با نگهداری و پشتیبانی از سایت و برآورد مناسب ترین قیمت طراحی سایت تضمین می کند که همیشه در کنار شما خواهد بود و همه مشکلات شما را در سریع ترین زمان ممکن حل می کند. این شرکت همچنین نمونه سایت های طراحی شده توسط تیم خود را در اختیار مشتریان قرار می دهد.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین