کلینیک پزشکی بیتا

به دنبال یک کلینیک پزشکی معتبر برای درمان بیماری های نشیمنگاه یا انجام انواع جراحی زیبایی بدن هستید؟ تا انتهای این مقاله با تجربه من از حضور در کلینیک پزشکی بیتا همراه باشید. چگونه یک کلینیک خوب جراحی پیدا کنیم؟ این سوالی است که اگر قصد انجام جراحی زیبایی سینه، درمان بیماری های نشیمنگاه مانند بواسیر یا حتی لیزر کیست مویی داشته باشد حتما از خود می‌پرسید. اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای پیدا کردن یک کلینیک معتبر باید تحقیات کافی انجام دهید. برای انجام عمل‌های جراحی زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، جراحی‌های لاغری مانند لیپوماتیک و… نمی‌توان به هر کلینیک یا جراحی اعتماد کرد.

توصیه ما به شما برای پیدا کردن یک کلینیک خوب پزشکی، پرس‌وجو از مراجعه کنندگان این مرکز درمانی است. اگر کلینیکی یک صفحه وبسایت داشته باشد یا در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام فعالیت کند، تشخیص درصد رضایت مراجعه کنندگان به این کلینیک ساده‌تر خواهد بود. پس در قدم اول، کلینیکی را برای انجام خدمات جراحی و درمانی انتخاب کنید که حضور فعال و موثرتری در فضای آنلاین داشته باشد. پس از جستجو در اینترنت و پرس‌وجوی حضوری از مراجعه کنندگان بیتاکلینیک، متوجه خواهید شد که بهترین مرکز جراحی در غرب تهران، کلینیک پزشکی بیتا است.

خدماتی که در این کلینیک از سوی دکتر پروانه منصوری و دیگر تیم پزشکی او ارائه می‌شود از سطح کیفیت، مهارت و دقت بالایی برخوردار است. در بیتا کلینیک می‌توانید خدمات زیر را دریافت کنید:

  • درمان بیماری‌ های نشیمنگاه مانند بواسیر با لیزر
  • درمان کیست مویی
  • جراحی زیبایی سینه: لیفت سینه و کوچک کردن سینه
  • جراحی زیبایی بدن: ابدومینوپلاستی، لیپوماتیک و لابیاپلاستی

کلینیک پزشکی بیتا

۳ ویژگی برتر کلینیک بیتا

اگر نام یک کلینیک پزشکی خوب را در اینترنت جستجو کنید، احتمالا نتایج زیادی خواهید دید؛ اما چگونه یکی از این کلینیک‌ها را به عنوان بهترین کلینیک انتخاب کنیم و به کادر پزشکی آن مرکز درمانی اعتماد کنیم؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید معیارهای قابل اعتماد بودن یک کلینیک پزشکی را بشناسید. برای اعتماد کردن به کلینیک پزشکی بیتا و انجام جراحی زیبایی بدن، فاکتورهایی را در نظر گرفتم که می‌خواهم با شما به اشتراک بگذارم.

۱٫    آیا بیتاکلینیک پزشک متعهد و متخصص دارد؟

اولین و مهم‌‌ترین فاکتوری که باید برای انتخاب یک کلینیک پزشکی در نظر داشته باشید، پرس‌وجو برای حضور کادر متخصص و متعهد در آن کلینیک است. اگر شما نیز قصد جراحی زیبایی سینه یا جراحی‌های لاغری مانند لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی داشته باشید قبل از حضور در هر کلینیکی، باید از حضور جراح و تیم پزشکی متخصص در آن کلینیک اطمینان حاصل کنید.

برای آشنایی بیشتر با پروانه منصوری، مدیریت کلینیک پزشکی بیتا، بد نیست بدانید که ایشان بیش از ۱۸ سال در زمینه انجام جراحی‌های زیبایی بدن و سینه و درمان بیماری‌ های نشیمنگاه سابقه دارند. دکتر پروانه منصوری متخصص جراحی عمومی-زیبایی و پلاستیک هستند که تا کنون بیش از۱۰۰۰ جراحی موفق داشته‌اند.

۲٫    آیا کلینیک بیتا وب سایت دارد؟

داشتن یک وب سایت خوب، دومین معیاری بود که برای سنجیدن کلینیک بیتا در نظر گرفتم. پرس‌وجو و تحقیق راجع‌به تجربه، رضایت بیماران، تخصص جراح و مجوزهای لازم کلینیک به صورت حضوری اقدامی زمان‌بر است؛ اینجاست که اهمیت داشتن یک وب سایت خوب روشن می‌شود.

کلینیک پزشکی بیتا

اگر کلینیکی که انتخاب می‌کنید سایتی داشته باشد یا در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کند، این ویژگی برای آن مرکز درمانی نوعی اعتبار به شمار می‌رود که زمینه اعتماد کردن را فراهم می‌کند. با جستجو در وبسایت بیتاکلینیک و دیدن نظرات و تجربه دیگر کاربران، تصمیمم برای انتخاب این کلینیک پزشکی برای انجام جراحی زیبایی بدن قطعی‌تر شد.

۳٫    آیا این مرکز درمانی جلسات مشاوره در اختیار فرد می‌گذارد؟

قبل از انجام هرگونه جراحی مانند جراحی زیبایی سینه یا جراحی لیپوماتیک، باید یک جلسه مشاوره میان فرد متقاضی یا جراح تشکیل شود. سومین معیاری که باید برای انتخاب یک کلینیک خوب در نظر داشته باشید همین است. در این جلسه مشاوره و اطلاعاتی که از سوی جراح دریافت می‌کنید می‌توانید تصمیم بگیرید که می‌خواهید تحت این عمل جراحی قرار بگیرید یا خیر.

دکتر پروانه منصوری در یک جلسه مشاوره قبل از عمل فرد را از تمامی عوارض‌های احتمالی، مراقبت‌های قبل و بعد از عمل، مواردی که باید رعایت شود تا بهبودی سریع‌تر حاصل شود و… آگاه می‌کند. اگر کلینیکی امکان مشاوره قبل از جراحی را نداد، بهتر است در تصمیمتان برای جراحی در آن مرکز صرف نظر کنید.

تجربه جراحی زیبایی بدن در کلینیک پزشکی بیتا

یکی از اصلی‌ترین خدماتی که در این کلینیک از سوی جراح، پروانه منصوری، ارائه می‌شود جراحی زیبایی بدن است که خود شامل خدمات متنوعی است:

  1. پیکرتراشی
  2. لیپوماتیک شکم
  3. لابیاپلاستی
  4. ابدومینوپلاستی

کلینیک پزشکی بیتا

جراحی‌های زیبایی بدن مانند پیکرتراشی یا لابیاپلاستی جزو عمل‌های جراحی حساسی هستند که باید در انتخاب جراح آن‌ها توجه زیادی به خرج داد. بزرگ‌ترین چالشی که شمار زیادی از افراد با جراحی‌های زیبایی بدن مانند جراحی لاغری دارند، انتظارات نابجا و غلط از نتیجه این جراحی است که منجر به نارضایتی آن‌ها می‌شود.

 به عوان مثال برخی از افراد تصور می‌کنند با جراحی لیپوماتیک شکم امکان کاهش وزن شدید وجود دارد؛ در صورتی که این جراحی با هدف کاهش سایز صورت می‌گیرد. آگاهی از این موارد اهمیت مشاوره قبل از عمل را نشان می‌دهد. اگر قصد جراحی زیبایی بدن مانند ابدومینوپلاستی دارید دکتر پروانه منصوری شما را از تمامی مزایا و معایب این عمل آگاه می‌کند.

جراحی زیبایی سینه

از دیگر خدمات اصلی کلینیک پزشکی بیتا جراحی زیبایی سینه است. کوچک کردن سینه یا بالا کشیدن آن‌‌ها تاثیر مطلوبی در تناسب و زیبایی اندام خانم‌ها می‌گذارد. از همین‌رو خانم‌های زیادی به انجام این عمل جراحی تمایل نشان می‌دهند.

فراموش نکنید که جراحی زیبایی سینه از حساسیت بالایی برخوردار است و نمی‌توان آن را نزد هر جراحی انجام داد. دکتر پروانه منصوری با تجربه و مهارت بالای خود در انجام جراحی‌های لیفت سینه یا ماموپلاستی(کوچک کردن سینه) رضایت شمار زیادی از مراجعه کنندگان خود را جذب کرده است که با حضور در کلینیک خود متوجه این موضوع خواهید شد.

درمان بیمارهای نشیمنگاه

به عنوان دیگر خدمات اصلی که در این کلینیک ارائه می‌شود، درمان بیماری‌های نشمینگاه است. اصلی‌ترین بیماری‌های نشیمنگاه که در کلینیک پزشکی بیتا مورد درمان قرار می‌گیرند عبارتنداز:

  • بواسیر یا هموروئید
  • شقاق یا آنال فیشر
  • کیست مویی

برای درمان بیماری‌های فوق راه‌های متعددی مانند جراحی سنتی وجود دارد که هزینه بیشتری در پی خواهد داشت. کلینیک پزشکی بیتا با بروزترین دستگاه‌های لیزر، اقدام به درمان این بیماری های نشیمنگاه می‌کند. لیزر درمانی نسبت به درمان‌های سنتی مزایای فروانی دارد.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین