بهترین هتل های ارومیه با قیمت مناسب

هتل آریا

هتل مدرن و چهارستاره آریا در مهرماه سال ۱۳۹۰ افتتاح و بازسازی آن در سال ۱۳۹۷ انجام شد. ساخمان این هتل در ۱۴ طبقه و ۶۳ واحد اقامتی بنا شده و به‌دلیل موقعیت مکانی مناسب هتل دسترسی آسانی به مراکز خرید و جاذبه‌های تفریحی و گردشگری دارد. پرسنل مجرب و آموزش‌دیده این هتل همراه خدمات رفاهی مناسبی که درنظر گرفته‌اند، سعی می‌کنند بهترین اقامت را برای شما رقم بزنند. واحدهای اقامتی این هتل امکاناتی مانند صبحانه، بالکن در برخی واحدها، حمام، لوازم بهداشتی، آب رایگان، شبکه پخش فیلم، روم‌سرویس، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس‌بهداشتی فرنگی در اتاق، سیستم اعلام حریق، مینی‌بار با هزینه، اینترنت و سیستم تهویه مطبوع را به مسافران خود ارائه می‌دهند. سالن صبحانه‌خوری هتل واقع‌در طبقه سیزدهم فاز جدید با ظرفیت ۲۴۰ نفر از ساعت ۷:۳۰ تا ۹:۳۰ خدمات ارائه می‌دهد. رستوران هتل نیز با منوی متفاوت و موادغذایی تازه و باکیفیت در طبقه سوم فاز جدید با ظرفیت ۲۴۰ نفر واقع شده و فعالیت می‌کند. کافی‌شاپ در طبقه همکف فاز قدیم با ظرفیت ۱۵ نفر است. با وجود این سه رستوران و کافه به‌راحتی می‌توانید غذای خود را در هتل صرف کرده و لذت ببرید. همچنین با وجود پارکینگ رایگان با ظرفیت ۷۰ خودرو دیگر لازم نیست دغدغه امنیت و جای پارک اتومبیلتان را داشته باشید.

هتل آریا رفت‌وآمد مسافران را با خدمات تاکسی سرویس و ترانسفر رفت‌وبرگشت درنظر گرفته است؛ البته این خدمات هزینه هم دارد. از دیگر امکانات هتل می‌توان به صرافی، جکوزی، سونا، ماساژ، نمازخانه، فتوکپی، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق تلفن، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، اتاق چمدان، استخر، سالن بیلیارد، خدمات خانه‌داری، خدمات بیدارباش، خدمات تهیه بلیط، خدمات برای معلولان و سرویس‌بهداشتی ایرانی در طبقات اشاره کرد. اگر برای سفر کاری به شهر ارومیه سفر می‌کنید، نگران سالن برای برگزاری مراسم و سمینار خود نباشید. سالن کنفرانس هتل آریا در طبقه منفی یک و با ظرفیت ۵۰ نفر قرار دارد و امکاناتی چون ویدئو پروژکتور، خدمات صوتی و تصویری، نورپردازی و میان‌وعده را می‌تواند برای شما و میهمانان تدارک ببیند.

آدرس: ارومیه، خیابان طالقانی، اواسط خیابان طالقانی

بهترین هتل های ارومیه با قیمت مناسب

هتل ساحل

هتل چهارستاره ساحل در سال ۱۳۷۵ ساخته شد و در سال ۱۳۸۷ برای ارتقا سطح کیفیت خدمات بازسازی و امکانات جدیدی برای آن درنظر گرفتند. این هتل در یک موقعیت مکانی خوب نزدیک به پارک جنگلی و بازار شهر ارومیه در شش طبقه و ۶۱ اتاق و سوئیت ساخته شده است. چه به‌صورت انفرادی سفر کرده باشید یا به‌صورت زوج و حتی خانوادگی این هتل درمیان هتل های ارومیه یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. پس در رزرو هتل ارومیه از علی بابا و انتخاب این هتل تردید نداشته باشید. هرکدام از واحدهای اقامتی را که انتخاب کنید، می‌توانید انتظار امکانات رفاهی خوبی مانند روم سرویس، صبحانه، حمام (دوش)، لوازم بهداشتی، سیستم اطفا حریق، سیستم گرمایش و سرمایش و در برخی واحدها سرویس‌بهداشتی ایرانی و در برخی دیگر سرویس‌بهداشتی فرنگی را داشته باشید. اگر امکانات تفریحی هتل برایتان ملاک است، هتل ساحل با وجود فضای سبز، سالن ورزشی، استخر، سونا و ماساژ نیازهای شما را برطرف خواهد کرد.

با وجود پارکینگ با ظرفیت ۳۰ خودرو که البته هزینه هم برای شما در پی خواهد داشت، لازم نیست نگران امنیت و جای پارک خودروی خود باشید. هر زمان که به شهر ارومیه و هتل ساحل برسید، پذیرش ۲۴ ساعته هتل در خدمت شما خواهد بود. اگر هم نیاز به خدمات پذیرایی و صرف غذا در هتل دارید، کافی‌شاپ و رستوران هتل در خدمت شما خواهد بود. کافی‌شاپ هتل با محیط دلنشین و آرام و سرو نوشیدنی‌های گرم و سرد و کیک و دسرهای خوشمزه و گنجایش ۴۰ نفری و به‌صورت ۲۴ ساعته مکان مناسبی برای تجدید روحیه و آرامش در هر زمانی خواهد بود. برای صرف وعده‌های صبحانه، نهار و شام هم می‌توانید به رستوران ساحل در نیم طبقه اول با ظرفیت ۲۰۰ نفر بروید که غذاهای ایرانی باکیفیتی را برایتان تدارک می‌بیند. برای سفر کاری هم اگر به این هتل سر می‌زنید، لازم نیست نگران باشید. سالن کنفرانس هتل ساحل با ظرفیت ۴۰ الی ۸۰ نفر و مجهز به امکاناتی مانند ویدیو پروژکتور، خدمات صوتی و تصویری و میان‌وعده در خدمت شما خواهد بود. امکانات دیگر هتل شامل فتوکپی، فکس، پرینتر، خدمات بیدارباش، اتاق تلفن، سیستم تهویه مطبوع، مینی‌بار با هزینه، خدمات خانه‌داری، اینترنت، سرویس‌بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات و لابی می‌شود.

آدرس: ارومیه، بلوار والفجر ۲

دیدنی‌های شهر ارومیه

موزه‌های ارومیه: در کل ارومیه سه موزه دارد، یک موزه در خیابان بهشتی واقع شده که با نام موزه ارومیه شناخته می‌شود و دو سالن باستان‌شناسی و مردم شناسی دارد. در سالن باستان‌شناسی آثاری از دوره نوسنگی تا پایان قاجار موجود است و در سالن مردم‌شناسی نیز فرهنگ ارومیه از دوره صفویه تا حال حاضر به نمایش گذاشته می‌شود. موزه دیگری هم در میدان آذربایجان وجود دارد که به موزه تاریخ طبیعی معروف است و درآخر موزه مردم‌شناسی در سال ۱۳۹۲ ساخته شد که در میدان ایالت و انتهای خیابان امام قرار دارد. البته ساختمان موزه مردم‌شناسی قدمتی ۷۰ ساله دارد.

بهترین هتل های ارومیه با قیمت مناسب

دریاچه ارومیه: این دریاچه ۲۵مین دریاچه بزرگ دنیا از نظر مساحت شناخته می‌شود. این دریاچه بزرگ‌ترین دریاچه داخلی ایران و دومین دریاچه بزرگ آب شور دنیا است. آب این دریاچه عمدتا از رودخانه‌های زرینه‌رود، سمینیه‌رود، تلخه‌رود، نازلو، زولا، شهرچای، گادر و باراندوز تغذیه می‌شود. در دهه ۱۹۳۰ هنگام سلطنت رضاشاه این دریاچه به افتخار او دریاچه رضاییه نام‌گذاری شده بود اما بعد از انقلاب و در سال ۱۳۵۷ این دریاچه به نام ارومیه معروف شد که در زبان آشوری به معنای چاله آب است.

بنای سه گنبد: بنای سه گنبد نام برجی در شهر ارومیه است که به‌عنوان آرامگاه از آن یاد می‌شود. این مقبره متعلق به قرن ششم هجری بوده و در داخل بنا سه کتیبه به خط کوفی موجود است. هیچ‌گونه سند معتبری در خصوص دوره این برج وجود ندارد و برخی آن را از دوره ساسانی می‌دانند و برخی دیگر این بنا را متعلق به ۵۸۰ هجری نسبت می‌دهند. ساختمان فعلی بنا دو طبقه است و در چهار سمت آن دریچه وجود دارد.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین