ماشین‌های خوش فروش‌ ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومانی

ماشین‌های خوش فروش‌ 500 تا 600 میلیون تومانی

در حال حاضر با هجمه عجیبی در قیمت تمامی کالاهای مصرفی در اقتصاد روبه‌رو هستیم. در این میان بازار فروش ماشین نیز از این مسابقه عقب نمانده و با سرعت تمام می‌تازد. شاید شما هم در این روزها قصد فروش ماشین دست‌دوم خود را داشته باشید، اما اطلاعات کافی و لازم درباره قیمت واقعی ماشین خود ندارید. بهتر است دراین‌باره اطلاعات جامعی کسب کنید تا با توجه به این نوسان افزایشی در هنگام فروش ماشین متضرر نشوید و به قیمتی بسیار کمتر ازآنچه در بازار واقعی ماشین معامله می‌شود، مجبور به فروش ماشین کارکرده خود نشوید. به همین جهت ما در این نوشتار تلاش می‌کنیم درباره ماشین‌هایی که در محدوده قیمتی ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومانی هستند و البته در بازار فروش ماشین جز ماشین‌های خوش فروش محسوب می‌شوند، مطالبی را بیان کنیم.

ماشین ساندرو اتوماتیک مدل ۹۸_ محدوده قیمتی ۵۲۵ میلیون تومان

سال ۱۳۹۶ شرکت پارس‌ماشین اقدام به راه‌اندازی خط مونتاژ و تولید رنو ساندرو اتوماتیک در ایران نمود. این مدل رنو که در سال ۲۰۰۷ توسط شرکت داچیا روی خط تولید رفت، یک ماشین هاچبک سبک است و هدف از تولید آن صرفه اقتصادی و قیمت پایین بود تا از این طریق برای خریداران جذاب باشد. به همین جهت امکانات خاص و مدرن هم روی آن پیاده نشده است.

 البته با توجه به افزایش سرسام‌آور قیمت‌های خریدوفروش این ماشین در این محدوده قیمتی چندان جذاب و جالب نیست. این مدل رنو ساندرو در طراحی ظاهری کابین نیز بسیار ساده عمل کرده و شاید تنها مواردی که آن را از سادگی بیش‌ازحد خارج می‌کند، چراغ‌های عمودی پشت، خطوط منحنی اطراف ماشین و نوار محافظتی پایین درب‌ها است.

در بیان مشخصات فنی ماشین می‌توان گفت؛ شتاب ماشین از حالت صفر تا ۱۰۰ در حدود ۱۱.۲ ثانیه است و مصرف بنزین آن برابر ۱۰۰ کیلومتر مسافت ۸.۳ لیتر محاسبه‌شده است. موتور ماشین چهار سیلندری بوده و قدرت ۱۰۵ اسب بخار و تولید ۱۴۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

 در فضای داخلی کابین مواد پلاستیکی خشک با رنگ‌های طوسی و مشکی به‌کاررفته و جذابیتی در این مدل هاچ‌بک برای جوانان دیده نمی‌شود. شاید بتوان گفت اگر شما به دنبال خریدوفروش ماشین در این محدوده قیمتی هستید، ماشینهای بسیار بهتر با امکانات بیشتر در این قیمت پیدا می‌کنید.

ماشین پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک مدل ۹۹ محدوده قیمتی ۵۲۸ میلیون تومان

 این مدل از پژو توسط مهندسین ایرانی شرکت ایران‌ماشین در سال ۱۳۹۷ طراحی‌شده و همان سال به بازار مصرف عرضه شد که البته با استقبال خوب خریداران مواجه شد. اگر قصد خریدوفروش ماشین در این محدوده قیمتی دارید می‌تواند تمرکزی هم روی پژو ۲۰۷ داشته باشید. امکانات رفاهی خوب و مناسبی ازجمله شیشه‌بالابر برقی درب‌های جلو و عقب، سیستم تهویه اتوماتیک، آینه‌های جانبی برقی همرنگ بدنه ماشین، فرمان هیدرولیک، صندلی راننده و سرنشین با قابلیت تنظیم چهار جهته دستی و پشت‌سری قابل تنظیم، کروز کنترل، موبایل هندزفری و سیستم مالتی مدیا با صفحه نمایشگر لمسی ۷ اینچی به همراه پورت USB در این ماشین به چشم می‌خورد که البته تاحدودی امکانات مناسبی هستند.

 در کنار این موارد امکانات ایمنی دهنده نصب‌شده روی این مدل از پژو نیز قابل‌قبول هستند. این امکانات شامل مواردی چون قفل ایموبلایزر مرکزی، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو،  دوربین عقب، حس‌گر دنده‌عقب، کمربند ایمنی سه نقطه سرنشینان جلو و عقب، ترمز ABS، ترمز EBD می‌باشد. همچنین مصرف سوخت پایین ۷.۱ لیتر برای هر ۱۰۰ کیلومتر سفر پژو ۲۰۷ اتوماتیک را به ماشین کم‌مصرف و اقتصادی تبدیل کرده است.

شتاب ماشین از حالت صفر تا صد کیلومتر ۱۲.۶ ثانیه است و قدرت موتور معادل ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتن متری است. از سوی دیگر می‌توان به خصوصیات جالب این مدل پژو در نگاه اول اشاره کرد که ظاهر زیبایی داشته و طراحی زیبایی در کابین آن صورت گرفته است. همه این موارد موجب شده تا پژو ۲۰۷ اتوماتیک مورد استقبال خریداران قرار گیرد. البته مسلما در این محدوده قیمتی با کمی کاوش می‌توان ماشین بهتری هم پیدا کرد که امکانات ایمنی و رفاهی بالاتری داشته باشد.

ماشین بسترن B30 اتوماتیک مدل ۹۹ محدوده قیمتی ۵۶۰ میلیون تومان

ماشین‌های خوش فروش‌ 500 تا 600 میلیون تومانی

 ماشین چینی بسترن B30 در سال ۱۳۹۶ توسط شرکت بهمن ماشین به بازار داخلی ایران معرفی و عرضه شد. این محصول شرکت فاو  بوده و در اصل نوع و مدل پیشرفته فولکس‌واگن است که امتیاز آن در دست شرکت فاو (FAW) قرار دارد. اگر قصد خریدوفروش ماشین بسترن را دارید می‌توانید از امکانات رفاهی در نظر گرفته‌شده برای این ماشین را شامل این موارد آگاه باشید: حس‌گر عقب، شیشه بالابر آنتی‌ترپ راننده، سیستم صوتی همراه با ۴ عدد بلندگو و هندزفری، سیستم تهویه دیجیتالی، صندلی عقب تاشو، روکش چرمی برای صندلی‌ها، ایزوفیکس صندلی، مانیتور ۷ اینچی لمسی، فرمان با تنظیم موقعیت دوحالته و حساس به سرعت، چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ هالوژن جلو، اتولایت و دیلایت و…

 همچنین از نظر ایمنی ماشین توانسته خوب ظاهر شود و امکانات ایمنی مانند حس‌گر عقب، ترمز ضد قفل، ترمز کمکی، ۲ عدد کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو، کمربند ایمنی پیش کشنده و دوربین عقب روی ماشین نصب‌شده و البته ۵ ستاره ایمنی موسسه تست تصادف C_NCAP نیز در کارنامه این ماشین می‌درخشد  که گزینه مطلوبی از نظر ایمنی می‌باشد.

ماشین‌های خوش فروش‌ 500 تا 600 میلیون تومانی

 نکته پایانی اینکه در این نوشتار تلاش کردیم اطلاعاتی کلی از مزایا و معایب و مشخصات این سه ماشین در اختیار شما قرار دهیم. همچنین اگر نیاز به راهنمایی برای فروش ماشین خود دارید می‌توانید از همراهی ما اطمینان داشته باشید. همراه مکانیک موسس اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی‌شده در کشور شما را درزمینه فروش ماشین دست‌دوم و کارکرده کمک خواهد کرد و فقط با یک تماس و کاملاً بدون هزینه می‌توانید ماشین خود را برای فروش صفر تا ۱۰۰ به این شرکت بسپارید. کافی است وارد صفحه فروش ماشین hamrah-mechanic.com شوید و از این نمایشگاه دیدن کنید.

با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین