مانتو عبایی

مانتو عبایی,مدل مانتو عبایی,مانتو مجلسی,مانتو عربی,manto majlesi,lhkj, ufhdd

مانتو عبایی

یکی از دغدغه‌های خانم‌ها در هر فصل انتخاب مانتوی مناسب برای پوشیدن می‌باشد. مانتوهای عربی یکی از پوشش‌های بسیار مناسب برای افرادی است که می‌خواهند پوشش محجبه داشته باشند و در بیرون و مجالس حضور بهم رسانند. پر واضح است که خانم ها باید برای انتخاب مانتو باید به سلیقه و مشخصات ظاهری خود توجه کنند. مانتوهای عبایی نیز با توجه به این‌که تعداد انتخاب خوبی بود همیشه مورد توجه بانوان بوده است.

مانتو عبایی مجلسی زنانه

مانتوهای عربی که در اصطلاح به آن مانتوهای عبایی گفته می‌شود همیشه توسط خیاط های بسیار معروف و البته ماهر دوخته می شوند، در واقع این کار به این دلیل است که طراحی و تهیه مانتوهای عبایی دشوار است؛ چرا که در مانتو های عبایی گل‌دوزی ها، سنگ‌دوزی ها، و نقش و نگاره های بسیار زیبا و مختلفی روی آنها کار می شود.

 

با توجه به این‌ که یکی از عوامل اصلی برای انتخاب مانتو سایز بودن آن است باید عرض کنیم که برای انتخاب مانتوهای عبایی مشکلی از لحاظ سایز نخواهید داشت چرا که در اکثر موارد این‌گونه مانتوها فری سایز بوده و شما می‌توانید براساس اندازه و سایز خود اندازه مانتو را تنظیم کنید، معمولاً هم سایز آن‌ها از ۳۶ تا ۴۶  طبقه‌بندی می‌شوند.

 

مانتو عبایی,مدل مانتو عبایی,مانتو مجلسی,مانتو عربی,manto majlesi,lhkj, ufhdd

 

گفتنی است که  جنس پارچه های مانتوهای عبایی از حریر پفکی، کرپ حریر فرانسوی بسیار اعلا می باشد. توجه داشته باشید که نوع دوم بدن نما نیست و بسیار لطیف و سبک نیز هست،  اما در حالت کلی جنس‌های مانتوهای عبایی از ریون و حریر و البته می تواند از جنس‌های لختی چادری هم باشد و اکثر چادرهای عبایی از رنگ و مدل مشکی پیروی می کنند.

 

یکی از ویژگی ها این گونه مانتو ها این است که بر روی سینه و آستین‌های شان نقش و نگاره‌های مختلف دارد که می‌توانید با توجه به سلیقه خود مانتوهای مختلفی را امتحان کنید. بدون کمربند و بدون کلاه بودن این نوع از مانتوها سبب شده است که بیشتر مورد توجه خانم‌ها قرار بگیرند و به همین دلیل انتخاب این مانتوها برای بانوان ساده‌تر است.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین