بهترین مدل کاشت ابرو برای صورت گرد

ریزش ابرو یکی دیگر از مشکلاتی بوده که همانند ریزش موی سر، گریبان‌گیر افراد بسیاری در سراسر جهان است. بسیاری از افراد بر این باورند که ریزش ابرو در سنین سالمندی و میانسالی ایجاد می‌شود، در صورتی که اینگونه نیست و فرد ممکن است در اثر بیماری، تغذیه ناسالم، ژنتیک، مصرف لوازم آرایشی غیراستاندارد و.. به این عارضه مبتلا شود. اما خوشبختانه با توجه به مقاله منتشر شده در رابطه با کاشت مو: پیشرفت علم پزشکی در زمینه زیبایی باعث شده تا هیچ نگرانی در این رابطه نداشته باشیم. کاشت ابرو هم همانند کاشت مو یکی از روش‌های ماندگار است. در کاشت ابرو اگر به نکات مراقبتی بعد از عمل توجه کنید، نتایج آن ماندگار خواهد بود و برای مدت زمان طولانی می‌تواند بدون تغییر و ریزش روی صورت باقی بماند. با کاشت ابرو که همانند کاشت مو انجام می‎شود، شما می‌توانید چهره‌ی طبیعی‌تر، زیباتر و جذاب‌تری داشته باشید.

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو یکی از بهترین روش‌های فرم دهی و پرکردن ابروها است. در حال حاضر روش‌های مختلفی برای فرم‌دهی ابرو وجود دارد که تاتو و هاشور ابرو هم از این موارد هستند. اما در کنار زیبایی و فرم‌دهی ابروها، این روش دارای مزایا و معایب بسیاری است. تاتو و هاشور ابرو به دلیل استفاده از رنگ‌های شیمیایی بعد از مدت زمان کوتاهی از بین رفته و کم رنگ می‎شوند. از این رو باید هربار آن را تمدید کنید، این تمدید می‌تواند با درد و زخم همراه باشد. این درد و زخم یکی از معایب تاتو یا هاشور ابرو است.
اما کاشت ابرو یکی از روش‌های دائم و رایج، فرم‌دهی ابروهاست. با توجه به مطلب منتشر شده در وب‌سایت کلینیک صدف در رابطه با کاشت ابرو در کلینیک صدف: کاشت ابرو یک عمل زیبایی است که در آن گرافت‌های مو از سر برداشت شده و به ناحیه ابرو منتقل می‌شوند. این عمل زیرمجموعه کاشت مو است و از همان تکنیک‌ها برای انتقال فولیکول مو استفاده می‌کند. انتقال فولیکول‌های مو به ابرو باعث می‌شود که تارهای کاشته شده تا پایان عمر رشد کنند و کاملا طبیعی به نظر برسند. کاشت ابرو همانند کاشت مو یک روش دائمی بوده و با نگهداری و مراقبت درست می‎توان نتایج آن را ماندگار کرد.

بهترین مدل کاشت ابرو برای صورت گرد چیست؟

بهترین مدل کاشت ابرو برای صورت گرد چیست؟

در صورت‌های گرد که صاف و بدون زاویه هستند باید در انتخاب مدل ابرو دقت بیشتری داشته باشید. ازجمله‌ مدل‌هایی که با صورت گرد همخوانی داشته باشند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ابرو با زوایه تیز: این مدل ابرو، صورت را لاغرتر و کشیده‌تر نشان می‌دهد. از این رو بهترین انتخاب برای صورت گرد است.
  • ابرو با زاویه ملایم: این مدل ابرو قسمت بالای چشم را پهن‌تر نشان می‌دهد، از این رو صورت شما کشیده‌تر دیده خواهد شد.
  • ابرو به شکل S: این ابروها کمی حالت‌ دار و کشیده هستند.

چطور مدل کاشت ابرو انتخاب میشود؟

برای انتخاب مدل ابروها باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید. توجه به این نکات می‌تواند در انتخاب مدل کاشت و اصلاح فرم ابروهایتان تاثیر بسزایی داشته باشد. قبل از هرچیزی بهتر است با فرم صورت خود آشنا شوید. فرم صورت به طور کلی به سه شکل دیده می‎شود:

  1. گرد: بهترین مدل و فرم ابرو برای این دسته از افراد که دارای صورت‌های گردی هستند، ابروهای کشیده است. به این موضوع توجه داشته باشید که برای صورت گرد، هرگز نباید ابروهای گرد و هلالی را انتخاب کنید.
  2. بیضی: این دسته از افراد که دارای صورت‌های بیضی شکلی هستند برای فرم دهی ابروهایشان بهتر است از ابروهای قوس دار کوتاه استفاده کنند.
  3. مربع: این دسته از افراد صورت زاویه‌داری دارند و بهتر است برای فرم دهی ابروهایشان از مدل‌های کشیده و رو به بالا استفاده کنند.

در حین انتخاب مدل ابرو به فاصله بین چشم‌ها هم توجه داشته باشید. خیلی از افراد چشمانی نزدیک به هم دارند و فاصله آن‌ها بسیار کم است. به همین دلیل نباید مدل ابرویی ر ا انتخاب کنید که فاصله چشمانتان را بیش از آنچه که هست نزدیک به هم نشان دهد. نکته دیگری که در انتخاب شکل و فرم ابرو باید به آن توجه داشته باشید، فاصله بین ابروهاست. در بهترین حالت باید ابتدای ابرو در راستای بینی و انتهای آن در راستای گوشه چشمانتان قرار می‌گیرد.

در نهایت باید بگوییم که کاشت ابرو به مهارت و سلیقه فردی که کاشت ابرو را انجام می‌دهد، بستگی دارد. در واقع مهارت، تبحر، تجربه و.. فرد هم در این موضوع تاثیر می‌گذارد.

برای سایر فرمهای صورت چه مدل ابرو برای کاشت مناسب است؟

برای سایر فرمهای صورت چه مدل ابرو برای کاشت مناسب است؟

از دیگر فرم‌های صورت می‌توان به صورت‌های لوزی شکل، قلبی شکل، کشیده اشاره کرد. در ادامه با مدل‌های ابرو برای این فرم از صورت بیشتر آشنا خواهید شد.

  • صورت کشیده: پیشانی، گونه‌ها در یک عرض هستند. در این فرم صورت چانه‌ باریک بوده و فرم صورت کشیده است. از این رو می‌توان یک مدل ابروی صاف را برای این فرم صورت در نظر گرفت. خطوط کوتاه و افقی باعث می‎شود تا صورت شما کوتاه‌تر دیده شود. از این رو بهتر است از مدل‌های زاویه‌دار به هیچ عنوان استفاده نکنید.
  • صورت قلبی شکل: فرم صورت در این مدل همانند صورت بیضی شکل است، تنها تفاوت آن در ناحیه چانه می‌باشد. چانه این دسته از افراد باریک بوده و بهترین فرم ابرو برای این صورت، ابروهای قوس‌دار و منحنی است. برای بهتر دیده شده نباید آن را تیز کنید، اجازه دهید روی خط طبیعی ابروهایتان کاشت ابرو انجام شود. این دسته از افراد نباید از مدل ابروهای صاف استفاده کنند، این مدل ابرو صورت را از تعادل خارج کرده و بدفرم نشان می‌دهد.
  • صورت لوزی شکل: این فرم صورت چندان رایج نیست، در این مدل صورت زاویه‌دار بوده و پیشانی کوچک‌تر از حالت طبیعی خود است. قسمت‌های شقیقه صورت پهن خواهد شد، از این رو می‌توان گفت که ابروهای قوس‌دار و منحنی بهترین انتخاب برای این دسته از افراد است. این ابروها زاویه صورت شما را اصلاح می‌کند، توجه داشته باشید که از مدل ابروهای صاف، هلالی و تیز دوری کنید.

جمع بندی

کاشت ابرو یک راه حل دائمی برای افرادی است که ابروهای کم پشتی دارند. در واقع ریزش ابروهایتان را می‌توانید با کاشت ابرو درمان کنید و در صورت نگهداری و مراقبت بعد از کاشت ابرو، می‌توانید دوام و ماندگاری آن‌ را افزایش دهید.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین