آب آلوده از معضلات همیشگی زندگی شهری به حساب می آید و فرسودگی سیستم تصفیه آب شهرها و لوله کشی آنها جوابگوی حجم وسیع آب مصرفی نیست. لذا استفاده و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از ملزومات این روزهای زندگی شهری به حساب می آید.

خرید اینترنتی و اطمینان به کالای خریداری شده همیشه پر چالش بوده و بارها شده که خریداران از خرید خود ناراضی بوده اند. خرید آب تصفیه کن هم مثل خرید هر دستگاه الکتریکی منزل، نیازمند حداقل دانسته ها از انواع تصفیه آب و آشنایی با برندهای معتبر آن می باشد. در این مطلب به معرفی بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و مرکز خرید آنلاین آن می پردازیم:

فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا

بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب

بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب در بازار تایوانی هستند. تایوان یکی از مراکز اصلی و مهم ترین تولید کننده ی دستگاه های تصفیه آب می باشد که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب دستگاه هایش طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. سه برند مینروا، سی سی کا و سافت واتر از معتبر ترین برند های تایوانی می باشند که در ادامه در رابطه با آن ها توضیح خواهیم داد.

  • معرفی برند تصفیه آب مینروا

مینروا بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد که از بهترین و جدید ترین روش تصفیه آب یعنی اسمز معکوس استفاده می کند. این روش به راحتی قادر است تا ۰۰۰۱/۰ میکرون املاح مضر آب را حذف کند. مینروا با دارا بودن نماد اصالت تشخیص دستگاه اورجینال از تقلبی را برای مشتریان راحت کرده است. دستگاه مینروا ساخت کشور تایوان و تحت لیسانس آمریکا می باشد و تمامی گواهینامه ها و استاندارد های بین المللی مثل QW,CE,FDA,NSF را دریافت کرده است. فیلتر ممبران فیلمتک آمریکایی ۱۳ لایه آن در حذف انواع املاح و آلاینده های آب بسیار قدرتمند است و فیلتر های کربنی از پوست نارگیل و صد در صد گیاهی دارد. پمپ قوی و کم مصرف و مخزن آن آنتی باکتریال ۱۶ لیتری می باشد. این برند دستگاه های ۶ مرحله ای آب معدنی ساز، ۷ مرحله ای قلیایی کننده، ۸ مرحله ای فرا بنفش و ۸ مرحله ای اکسیژن ساز را تولید کرده است که پر فروش ترین و کامل ترین مدل آن دستگاه ۸ مرحله ای اکسیژن ساز می باشد که با ۸ فیلتر تصفیه به از بین رفتن آلاینده ها و املاح و کنترل و تنظیم سختی آب کمک می کند و با یک فیلتر اکسیژن ساز به افزایش سطح اکسیژن آب می پردازد. قیمت تصفیه آب مینروا بین ۳ و نیم تا ۴ و نیم میلیون تومان است و هر چه تعداد فیلتر های دستگاه بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر می رود.

  • معرفی برند تصفیه آب cck

برند تایوانی سی سی کا با دارا بودن استاندارد سازمان جهانی بهداشت به تولید تجهیزات و لوازم جانبی تصفیه آب نیز مشغول است و دستگاه هایش را مطابق با استاندارد جهانی و فنواری های روز تولید می کند. این برند از از سیستم اسمز معکوس در دستگاه های خود بهره می گیرد که در مدل زیر سینکی عرضه می شوند. فیلتر ممبران ۱۳ لایه ی سی سی کا ناخالصی ها و املاح آب از جمله رسوبات و مواد شیمیایی و فلزات سنگین را تا ابعاد ۰۰۰۱/۰ میکرون حذف می کند و سختی آب را کاهش می دهد. این برند از سیستم های قلیایی کننده و فرابنفش و اکسیژن ساز نیز در دستگاه های خود استفاده می کند و مخزن ۱۶ لیتری آنتی باکتریال و پمپ قدرتمندی دارد. این دستگاه قابلیت نصب به ساید را نیز دارد. قیمت تصفیه آب cck در حدود دو تا دو و نیم میلیون تومان می باشد.

  • معرفی برند تصفیه آب سافت واتر

شرکت سافت واتر در دهه ۴۰ میلادی مشغول به کار شد و به دلیل کیفیت بسیار خوب دستگاه هایش و جذب مشتریان زیاد در این سال ها تبدیل به بزرگ ترین تولید کننده ی دستگاه های تصفیه آب شده است. سافت واتر دستگاه هایی با سیستم تصفیه اولترا فیلتراسیون و اسمز معکوس را تولید می کند که تصفیه آب UF از دستگاه های ارزان قیمت آن و بدون پمپ و مخزن می باشد. تصفیه آب اسمز معکوس سافت واتر در حذف املاح و سختی آب بسیار قدرتمند است و این به دلیل وجود فیلتر ممبران ۱۳ لایه  آن می باشد. مخزن آنتی باکتریال این دستگاه ظرفیت ۱۶ لیتر آب را دارد که در زمان قطعی برق نیز می توان از آن استفاده کرد. سافت واتر استاندارد NSF را در اختیار دارد که می توان به سلامت آب خروجی آن اطمینان داشت و تصفیه آب های آن در مراحل ۶و ۷و ۸ عرضه می شود که قیمتی در حدود دو تا دو و نیم میلیون تومان دارند.

بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب

راهنمای خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب

برای خرید اینترنتی آب تصفیه کن خانگی، سعی کنید از نمایندگی های معتبر آن خرید نمایید. خوشبختانه همه برندهای معتبری که در بالا نام بردیم دارای نمایندگی های فروش در کشور می باشند. تشخیص دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل، حتی با نام لیبل شده بر روی دستگاه قابل شناسایی نیست و ممکن است که تقلبی بوده و از قطعات چینی بی کیفیت ساخته شده باشد.

لذا خرید از مرکز معتبر فروش تصفیه آب خانگی بسیار ضروریست. همچنین این مراکز با مشاوره رایگانی که توسط کارشناسان خود ارائه می دهند، می توانید بهترین دستگاه تصفیه آب مناسب با محل زندگی خود تهیه نمایید

راهنمای خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی

مرکز آب تصفیه کن خانگی تصفیه آسا نمایندگی فروش برند های تصفیه آب سی سی کا و سافت واتر و نمایندگی انحصای برند مینروا در ایران می باشد. این شرکت مرکز واردکننده و مرکز پخش انواع قطعات و فیلترهای تصفیه آب نیز بوده و بصورت آنلاین اقدام به عرضه این محصولات می نماید.

“شرکت تصفیه آسا، عرضه کننده لیست قیمت روز انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران میباشد که به صورت روزانه به ارائه قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی میپردازد. از محصولات برند مینروا Minerva، که توسط نمایندگی تصفیه آب تصفیه آسا در سراسر ایران عرضه میشوند دارای گارانتی بدون قید و شرط طلایی قطعات و همچنین تضمین قیمت نیز میباشند و شما عزیزان میتوانید خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت و خدمات نصب و ارسال رایگان در سریع ترین زمان ممکن تجربه نمایید.”

این مجموعه با بهره گیری از مشاوران و کارشناسان خبره خود، امکان خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب را برای صرفه جویی در زمان مشتریان گرامی ایجاد کرده است. فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب از تصفیه آسا خدمات پس از فروش، ضمانت یک ساله شرکت و سرویس های دوره ای دستگاه و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی و ارسال و نصب رایگان در تهران و کرج را نیز برای شما عزیزان به همراه خواهد داشت. شما می توانید خرید دستگاه تصفیه آب و اطلاع از قیمت آن ها به سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید و اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره ی خرید داشتید با مشاوران این شرکت تماس بگیرید که همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین