خرید کادو برای روز ولنتاین

ولنتاین یک روز خاص برای عاشقان است ، همه در این روز می خواهند که عشقشان را به همدیگر ثابت کنند .

مهم ترین چیزی که در روز های نزدیک به ولنتاین فکر همه را درگیر می کند ، خرید کادو است . هر کسی سعی می کند بهترین و خاص ترین کادو را برای عشق خود خریداری کند .

شما نیز می توانید با خرید یک هدیه ی جذاب در روز ولنتاین عزیزانتان را غافلگیر کنید .

ولنتاین یک روز جهانی در همه ی کشور های مختلف است که در هر کشوری دارای آداب و رسوم خاصی است . به عنوان مثال در کشور فرانسه آقایان یک رز سفید ، کارت پستال و هدیه ی مورد علاقه ی طرف مقابل را کادو می دهند و ولنتاین را جشن می گیرند .

در ادامه با ما همراه باشید می خواهیم چند مورد از بهترین و خاص ترین کادو ها برای روز ولنتاین را به شما معرفی کنیم .

بالبینگ :

چراغ خواب های سه بعدی ، بالبینگ چهره ، تندیس چهره ، آباژور های سه بعدی همگی جزو کالاهای لوکس برای هدیه دادن به شمار می روند که امروزه بسیار رواج پیدا کرده اند .

در بالبینگ ها طرح های سه بعدی با استفاده از لیزر روی صفحه ی آکرلیک حکاکی می شود .

صفحه ی آکرلیک روی یک پایه ای از جنس چوب طبیعی قرار می گیرد که با تابیدن نور از طریق پایه به صفحه ، تصویر روی صفحه نمایان می شود .

از ویژگی های چراغ خواب های سه بعدی می توان به قیمت مناسب ، تنوع بالا ، مصرف کم انرژی الکتریکی ، ساخت کار های ترکیبی همچون ترکیب چهره با طرح های سه بعدی اشاره کرد .

پایه ی چراغ خواب های سه بعدی در سه نوع تک رنگ ، چند رنگ و چند رنگ موزیکال هستند .

در نوع تک رنگ  نور از پایه به صفحه می تابد و شما می توانید در حین سفارش رنگ آن را انتخاب کنید .

نوع چند رنگ به این صورت است که پایه دارای یک ریموت کنترل می باشد و شما می توانید در هر زمانی با استفاده از ریموت رنگ آن را تغییر دهید و یا در آن رقص نور ایجاد کنید .

نوع چند رنگ موزیکال نیز علاوه بر این که دارای ریموت کنترل است هم چنین قابلیت پخش موسیقی از پایه نیز وجود دارد .

کادو برای روز ولنتاین

جا کلیدی جفتی به شکل قلب :

این جا کلیدی در عین این که ساده است اما برای ولنتاین بسیار جالب است . هنگامی که این جا کلیدی ها در کنار یک دیگر قرار می گیرند کامل می شوند و زمانی که از یک دیگر جدا می شوند شکسته می شوند .

با این هدیه می توانید به طرف مقابل بفهمانید که شما در کنار یک دیگر کامل هستید و بدون هم تنهایید !

مکعب روبیک :

این مکعب ها برای سرگرمی بسیار مفید هستند ، شما نیز می توانید برای ولنتاین مکعب روبیک را با تصویری از خودتان سفارش دهید .

یکی از عکس های مورد علاقه ی خود را روی مکعب بزنید و آن را به عشقتان هدیه بدهید .

این هدیه علاوه بر این که بسیار جالب و ماندگار است ، برای سرگرمی نیز بسیار کاربردی می باشد .

چاپ عکس روی شمع :

شمع نماد عشق است ، احساسی ترین و رومانتیک ترین فضا ها با شمع ایجاد می شود . هدیه دادن شمع به عنوان هدیه شاید بسیار ساده به نظر برسد اما شما می توانید یکی از عکس های دو نفره تان را روی شمع چاپ کنید و آن را در روز ولنتاین به عشقتان هدیه بدهید .

ساعت مچی :

هم برای خانم ها و هم آقایان ساعت می تواند در روز ولنتاین یک هدیه ی مناسب باشد . ساعت ها انواع مختلفی دارند که می توان به ساعت مچی هوشمند ، ساعت مچی آنالوگ ، ساعت مچی دیجیتال و …  اشاره کرد .

شما بر طبق سلیقه ی طرف مقابل می توانید ساعت مورد علاقه ی او را خریداری کنید .

امروزه ساعت مچی با بند چرمی بسیار رواج یافته است ، هم چنین شما می توانید یک ست ساعت بخرید و با عشقتان در روز ولنتاین ست کنید .

کادو برای روز ولنتاین کادو برای روز ولنتاین

اسپیکر :

اسپیکر جزو هدیه های بامزه به شمار می رود ، در بیشتر اوقات به یک اسپیکر احتیاج داریم تا شاد شویم ، زمانی که تولد داریم یا مهمان داریم و یا در مراسم های دیگر اسپیکر یک گزینه ی بسیار خوب به شمار می رود .

امروزه اسپیکر های ضد آب نیز به بازار آمده اند و برای افرادی که زیاد به استخر یا دریا می روند بسیار کاربردی می باشد .

اسپیکر ها در رنگ ها و مدل های گوناگونی وجود دارند که شما می توانید مطابق با سلیقه ی طرف مقابل اسپیکر مورد علاقه ی او را خریداری کنید و در روز ولنتاین او را غافلگیر کنید .


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین