شهاب مظفری و شهرت با اینستاگرام

با پیشرفت علم و تکنولوژی بدست آوردن شهرت می تواند برای بسیاری از هنرمندان و فعالان این حوزه بسیاری ساده و جالب باشد. این هنرمندان کافی است که ویدیوهای خود را بصورت وایرال بدست کاربران فضای مجازی برسانند.

شهاب مظفری از خواننده های خوب و شناخته شده کشور است که اکنون جز خواننده های محبوب در زمینه موسیقی پاپ شده است. این خواننده نیز با صدایی بسیاری خاص وارد عرصه موسیقی شده است. می توان شهاب مظفری را به عنوان خواننده صدای خاص در ایران معرفی کرد.

شهاب مظفری توانست در دنیای موسیقی شهرتی بسیار متفاوت را بدست بیاورد. این هنرمند از روش هایی بسیار متفاوت استفاده کرد که شنیدن آن ها می تواند برای شما هواداران این خواننده بسیار جالب باشد. او در مسیر موسیقیایی خود موزیک‌های مختلف غمگین و آهنگ شاد جدید زیادی نیز خوانده است.

در ادامه این مقاله می توانید مطالب مورد نیاز را از خواننده محبوب شهاب مظفری بدست بیاورید.

 

شهاب مظفری از IT تا شهرت در موسیقی

شهاب مظفری متولد ۷ اردیبهشت سال ۱۳۶۳ در تهران است. این هنرمند در زمینه خوانندگی، آهنگسازی و ترانه سرایی تخصص داشته و فعالیت می کند. شهاب مظفری تحصیلات خود را با رشته کامپیوتر در دانشگاه ادامه داده است. با ورود به دانشگاه و یادگیری رشته کامپیوتر علاقه خود به موسیقی را بهتر درک کرد و همین مورد آغاز فعالیت هنری شهاب مظفری شد.

شهاب مظفری از IT تا شهرت در موسیقی

علاقه بیش از حد در زمینه موسیقی شهاب مظفری را وادار کرد تا در سریعترین زمان موزیک های خود را روانه بازار کند و در مجوز را در حدی نادیده بگیرد. او توانست بعد از مدتی از یادگیری موسیقی اولین اهنگ خود که کار ترانه و آهنگسازی اش را شهاب مظفری خودش انجام داده بود به نام «از وقتی رفتی» را در سال ۱۳۸۷ به انتشار برساند.

معمولا تمامی خواننده و هنرمندان فعال در زمینه موسیقی ساز اختصاصی خود را دارند. شهاب مظفری نیز ساز تخصصی خود را پیانو معرفی کرده است. این خواننده همچنان بعد از غرق شدن در دریای موسیقی سعی بر یادگیری گیتار کلاسیک بصورت تخصصی کرد و در این مسیر نیز موفق بوده است.

فعالیت های هنری این خواننده به همراه تلاش های وی باعث شد تا شهاب مطفری سرانجام بتواند در سال ۱۳۹۶ موفق به کسب مجوز رسمی از وزارت ارشاد اسلامی کشور شود. او سرانجام در همین سال و بلافاصله بعد از بدست آوردن مجوز در تاریخ ۱۴ تیر همان سال اولین کنسرت را به نام خود برگزار کرد.

این کنسرت در دو سانس و در نمایشگاه برج میلاد تهران برگزار شد. تاکنون شهاب مظفری موفق شده است تک اهنگ های بسیار زیادی را به دست مخاطبین برساند.

 

شهاب مظفری و انتشار آلبوم

شهاب مظفری توانسته است در طول فعالیت های هنری خود یک آلبوم را به نام «تو رو خواب دیدم» به انتشار برساند. این آلبوم توانست صدای شهاب مظفری را به وضوح به گوش شنونده ها برساند، آلبوم تو را خواب دیدم در سال ۱۳۹۱ با برنامه ریزی مجید دمیرچی وارد عرصه موسیقی شده است.

اما شما هواداران و شنونده های موزیک های شهاب مظفری می توانید موزیک های این خواننده را از رسانه موزیکیشو و از طریق فول آلبوم شهاب مظفری با کیفیت های متفاوت دانلود کرده تا خاطرات خوبی را برای خود و اطرافیانتان بسازید.

 

شهاب مظفری و حواشی

شهاب مظفری از دسته خواننده های ایرانی بحساب می آید که سعی دارد تا همیشه از حواشی دوری کرده باشد. این خواننده سعی دارد تا با رفتارهای سنجیده و درست مورد حمله خبرنگاران و خبرسازان جامعه هنری نشود.

شهاب مظفری و انتشار آلبوم

در طول فعالیت های خود خبرهای بسیار مهمی که از این خواننده به انتشار رسیده است را می توان به حادثه سکته وی اشاره کرد. این خواننده محبوب و هنرمند در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ دچار سکته قلبی شد و پس از دو روز و با انتشار ویدیویی از خود سلامتش را تایید کرد. همچنین می توان به واکنش تند وی به اهنگ سفارشی یاس (یاسر بختیاری) نیز اشاره کرد.

یاسر بختیاری و یا همان یاس از خواننده رپ فارسی است که به گونه ای سعی دارد حرف های جوان امروزی را به گوش همه برساند. آهنگ سفارشی وی درواقع سرکوب خواننده های نوظهور کشور بوده که شهاب مظفری نسبت به آن واکنش نشان داده است.

 

رابطه قوی شهاب مظفری با اینستاگرام

شهاب مظفری بعد از انزوا و دوری از دنیای موسیقی برای کسب مجوز رسمی از وزارت ارشاد اسلامی رابطه بسیار قوی را با شبکه اجتماعی اینستاگرام ایجاد کرد. در این شبکه مجازی شهاب مظفری با ساخت یک صفحه رسمی و انتشار ویدیوهایی از خود توانست کم کم شنونده های موزیک را تشنه صدای خود کرده باشد.

معمولا در این کلیپ ها و ویدیوهای خود ساخته شهاب مظفری سعی داشت تا موزیک های احساسی را در اختیار شنونده ها قرار دهد. احساسات و انتقال بیان این اینگونه کلمات سبب شد تا از صدای وی حتی برای ساخت کلیپ های لاو و دیس لاو در فضای مجازی اینستاگرام استفاده شود.

برای دانلود آهنگ های شهاب مظفری و همچنین جدیدترین آهنگ های ایرانی می‌توانید به وب‌سایت موزیکیشو مراجعه نمایید.

امیدواریم از مطالب بیان شده نهایت استفاده را برده باشید.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین