مقایسه هزینه های اجاره ویلا، بوم گردی و رزرو هتل در ۴ شهر پر مسافر ایران

گردشگران و کسانی که زیاد به سفر می روند حتما می دانند که بخش زیادی از دغدغه‌ها و استرس‌های سفر مربوط به اقامت است. پیدا کردن یک اقامتگاه خوب با قیمت مناسب نه تنها موجب آرامش و آسودگی خیال شماست بلکه تأثیر به سزایی در میزان رضایت شما از سفرتان دارد. حال اگر قبل از سفر، اجاره ویلا و انواع دیگر اقامتگاه را به صورت آنلاین و از طریق یک سایت معتبر انجام دهید بخش اصلی دغدغه ‌های سفرتان حل می شود و رضایتتان نیز دوچندان خواهد شد.

مقایسه و انتخاب بهترین گزینه‌های اقامتی در چهار شهر پر مسافر

قشم؛ هتل، ویلا، سوئیت و بوم گردی

سفر به جزایر جنوب در ایام شلوغ سال به علت حضور مسافران زیاد، چالش‌های خاص خودش را هم دارد. از مهم ترین این چالش‌ها می‌توان به مسئله رزرو بلیط هواپیما و اقامتگاه مناسب اشاره کرد. در ادامه برای رفع دغدغه‌های مربوط به اقامت، انواع اقامتگاه های موجود در قشم را بررس می‌کنیم تا در پایان بتوانید انتخاب درستی برای اقامتتان داشته باشید.

هتل های قشم:

هتل‌های قشم از یک ستاره تا ۴ ستاره متغیر است و معمولا در روزهای مختلف سال به طور متوسط از ۱۶درصد تا ۸۵ درصد شامل تخفیف می‌شوند.

قشم هتل ۵ ستاره ندارد، اما ۶ هتل ۴ ستاره‌ لوکس در این جزیره وجود دارد که می‌توانید اقامت خوبی در این هتل ها داشته باشید. از بین هتل های ۴ ستاره قشم، هتل هانی ارزان ترین و هتل آوینا گران ترین قیمت‌ها را دارند. به این ترتیب که متوسط قیمت‌های هتل آوینا از یک میلیون و سیصد و هفتاد هزار تومان تا دو میلیون و صد و پنجاه هزار تومان متغیر است. از طرفی متوسط قیمت های هتل هانی از یک میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان تا دو میلیون و چهارصد هزار تومان متغیر است.

علاوه بر هتل های ۴ستاره قشم دارای ۱۷ هتل ۳ستاره با کیفیت‌ها و قیمت‌های متفاوت است. ارزان ترین هتل ۳ستاره قشم هتل رویال است که متوسط قیمت‌های آن از پانصد و هشتاد و پنج هزارتومان آغاز شده و تا یک میلیون و دویست هزارتومان می‌رسد. گران ترین هتل ۳ستاره نیز هتل رویال است که قیمت‌های آن از نهصد هزارتومان تا یک میلیون پانصدهزارتومان متفاوت است.

تعداد هتل‌های ۲ستاره قشم نیز به ۱۰ عدد می‌رسد که از این میان هتل پارک با بازه قیمتی ۳۰۰تا ۵۰۰هزار تومان، ارزان ترین هتل ۲ستاره قشم است و هتل آسماری گران ترین هتل ۲ستاره قشم است که قیمت‌های آن از ۵۸۰هزارتومان تا یک میلیون تومان متغیر است.

به جز این‌ها قشم ۱۰ هتل یک ستاره هم دارد که قیمت‌های آن‌ها از ۱۴۰ هزارتومان (هتل آسمان پلاس) تا ۸۴۰هزارتومان (هتل بوتیک ایرمان) متغیر است.

بوم گردی

در قشم اقامتگاه‌های بوم گردی متنوعی هم وجود داندر که این روزها علاقمندان بسیاری پیدا کرده‌اند. اقامتگاه های بومگردی هم اکثر امکانات هتل ها را دارند با این تفاوت که شما در یک مکان بومی و با امکانات اولیه تری به نسبت هتل اوقات خود را می گذرانید. متوسط قیمت اجاره اقامتگاه های بوم گردی برای یک شب از شبی ۲۰۰هزارتومان شروع شده و تا دو میلیون تومان متغیر است.

ویلا و سوئیت

اگر به همراه دوستان یا خانواده به قشم سفر می کنید، یکی از بهترین انتخاب‌ها می تواند اجاره ویلا در قشم باشد. با اجاره ویلای مناسب با تمام امکانات و یا چشم ‌انداز به ساحل می‌توانید از اقامتگاه خود بهترین استفاده را ببرید. مثلا مواقعی که هوا خیلی گرم است را در ویلا بگذرانید و از عصر به بعد را که هوا کمی خنک می شود به تفریح و خرید اختصاص دهید. هزینه اجاره ویلا در قشم از شبی ۲۰۰ هزارتومان تا چند میلیون تومان متغیر است.

در یک مقایسه مختصر بین چند وبسایت رزرو آنلاین اقامتگاه به نتایج زیر دست یافتیم:

هزینه یک شب اقامت در ویلا و سوئیت‌های قشم در وبسایت جاجیگا: از ۲۰۰هزار تومان تا دو میلیون و پانصد هزار تومان

هزینه یک شب اقامت در ویلا و سوئیت‌های قشم در وبسایت جاباما: از ۲۸۰ هزار تومان تا سه میلیون تومان

هزینه یک شب اقامت در ویلا و سوئیت‌های قشم در وبسایت لیدوماتریپ: از ۱۵۰ هزار تومان تا دو میلیون تومان

کرج؛ هتل، ویلا و سوئیت

در کرج هتل ها و اقامتگاه های زیادی وجود دارد، اما نکته اینجاست که رزرو ویلا در کرج به صرفه تر است یا اقامت در هتل؟ در ادامه به مقایسه این مورد می‌پردازیم.

هتل

کرج دارای ۵ هتل دو ستاره و سه ستاره است که هزینه اقامت در این هتل ها بسته به امکانات و تعداد ستاره‌هایشان از ۴۰۰هزار تومان تا یک میلیون و سیصد هزارتومان متغیر است و در ایام مختلف سال از ۵ تا ۱۲ درصد تخفیف روی قیمت‌های آن‌ها اعمال می‌شود.

کرج دارای یک هتل سه ستاره است (هتل پردیس) که متوسط قیمت‌های یک شب اقامت در این هتل از یک میلیون تا یک میلیون و سیصدهزار تومان متغیر است.

۴ هتل دو ستاره در کرج موجود است که متوسط قیمت آن ها از ۴۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و سیصد هزارتومان متغیر است.

ویلا و سوئیت

هزینه اقامت در ویلا در کرج ویلا از شبی ۴۰۰ هزارتومان تا چند میلیون تومان متغیر است. در ادامه قیمت های ویلا و سوئیت های کرج را در چند وبسایت رزرو آنلاین اقامتگاه مقایسه کرده و به نتایج زیر دست یافتیم:

هزینه یک شب اقامت در ویلا و سوئیت‌های کرج در وبسایت جاجیگا: از ۴۰۰هزار تومان تا هفت میلیون تومان

هزینه یک شب اقامت در ویلا و سوئیت‌های کرج در وبسایت جاباما: از ۴۰۰هزار تومان تا دو میلیون و پانصد هزار تومان

هزینه یک شب اقامت در ویلا و سوئیت‌های کرج در وبسایت لیدوماتریپ: از ۳۵۰ هزار تومان تا دو میلیون و پانصد هزار تومان

شیراز؛ هتل، بوم گردی، ویلا و سوئیت

قیمت رزرو اقامتگاه در شیراز ارتباط مستقیمی با نوع اقامتگاهی که در نظر دارید خواهید داشت. به طور مثال اقامت در هتل‌ها قیمت‌های متنوعی دارد که با توجه به امکانات و شرایط هتل مشخص می‌شود. هزینه اقامت در مسافرخانه یا مهمانپذیر از هتل‌ها کمتر است و امکانات کمتری نیز دارند. همچنین قیمت اقامتگاه‌های بومگردی با توجه به مواردی چون امکانات، دسترسی محلی، تعداد نفرات و… مشخص می‌شود. می‌توان برای راحتی بیشتر اقدام به اجاره سوئیت یا واحد مبله نمود که شرایط خاص خود را دارا است. برای این که بتوان به تفکیک در مورد قیمت اقامتگاه‌های موجود در شیراز صحبت کرد نیاز است که ابتدا انواع اقامتگاه‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

هتل

اکثر هتل های شیراز در دسته هتل های لوکس قرار می گیرند و هزینه یک شب اقامت در هتل بسته به تعداد ستاره های هتل و تعداد نفرات مسافران از شبی دست کم ۵۰۰ هزار تومان شروع می شود و تا چند میلیون متغیر است. این قیمت ها در ایام مختلف سال شامل تخفیفاتی از ۵درصد تا ۵۷ درصد می‌شوند.

هتل های ۵ستاره

اگر بخواهیم لوکس‌ترین هتل‌های شیراز را لیست کنیم، به طور قطع هتل بزرگ شیراز، هتل چمران، هتل هما شیراز و هتل پارس جزو اولین گزینه‌های این لیست خواهند بود. شیراز ۵ هتل ۵ ستاره دارد که هزینه یک شب اقامت در این هتل ها از یک میلیون و صد هزار تومان تا سه میلیون و چهارصد هزارتومان متغیر است.

هتل های ۴ستاره

تعداد ۸ هتل ۴ستاره در شیراز وجود دارد که قسمت های آن ها به طور متوسط از شبی ۷۰۰ هزارتومان تا دو میلیون و هشتصد هزار تومان متغیر است. در این میان هتل پارسه مناسب ترین قیمت ها را دارد و هتل رویال گران ترین است.

هتل های ۳ستاره شیراز

علاوه بر هتل های ۴ و ۵ ستاره در شیراز ۱۴ هتل ۳ ستاره هم موجود است که امکانات خوبی دارند و قیمت های آن‌ها از شبی ۴۵۰هزار تومان تا یک میلیون و نهصد هزار تومان متغیر است.

هتل های یک و دو ستاره

تعداد ۲۶ هتل یک و دوستاره نیز در شیراز موجود است که رنج قیمت های این هتل ها از ۲۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ششصد هزارتومان متغیر است. این هتل ها هم امکانات قابل قبول و مناسبی دارند.

بوم گردی

اقامتگاه‌های بومگردی شیراز یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی در سفر هستند. در این اقامتگاه‌ها علاوه بر دریافت خدمات عالی اسکان، غذا و… می‌توان با فرهنگ، سنت، نوع پوشش و زندگی مردم شیراز نیز آشنا شوید. هزینه اقامت در اقامتگاه های بوم گردی شیراز به طور متوسط بین ۳۰۰هزار تومان و ۳ میلیون و هشتصد هزارتومان متغیر است.

ویلا و سوئیت

در کنار همه گزینه‌های اقامتی، امکان اجاره سوئیت یا واحد مبله برای کسانی که آزادی عمل بیشتری می‌خواهند وجود دارد. واحد‌های مبله یا سوئیت‌های اجاره‌ای امکانات یک اقامت آرام و بی‌دغدغه را برای مسافرین فراهم می‌کند. ما هزینه اجاره منزل مبله در شیراز را در چندین وبسایت معتبر رزرو آنلاین اقامتگاه بررسی کردیم که در ادامه می‌توانید نتایج آن را مشاهده کنید:

  • هزینه یک شب اقامت در ویلا و سوئیت‌های شیراز در وبسایت جاجیگا: از ۲۰۰هزار تومان تا چهار میلیون و پانصد هزار تومان
  • هزینه یک شب اقامت در ویلا و سوئیت‌های شیراز در وبسایت جاباما: از ۵۰۰ هزار تومان تا سه میلیون و هشتصد هزار تومان
  • هزینه یک شب اقامت در ویلا و سوئیت‌های شیراز در وبسایت لیدوماتریپ: از ۲۰۰ هزار تومان تا دو میلیون و پانصد هزار تومان

اصفهان؛ هتل، بوم گردی، ویلا و سوئیت

با توجه به توریستی ‌بودن شهر اصفهان، هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی در آن فعالیت می‌کنند که طیف وسیعی از مهمان‌ سراهای ارزان تا هتل‌های میان‌ رده و هتل‌های لوکس و گران، اقامتگاه های بوم گردی و ویلا و سوئیت را شامل می‌شوند.

هتل

هزینه رزرو هتل های اصفهان یکی از مهم ترین مقوله های مورد بررسی توسط مسافران است. در این زمینه باید گفت قیمت یک شب اقامت در هتل های اصفهان از محدوده قیمت گسترده ای برخوردار است؛ بنابراین می‌توانید اطمینان داشته باشید که با قیمت مورد نظر خود میتوانید هتل رزرو کنید.

هتل های ۵ ستاره

هتل عباسی و هتل کوثر تنها هتل های ۵ ستاره اصفهان هستند که هتل عباسی با بازه قیمتی دو میلیون و سیصد تا سه میلیون و صد هزار تومان گران ترین هتل اصفهان است. قیمت های هتل کوثر نیز از یک میلیون و پانصد هزار تومان تا سه میلیون و سیصد هزار تومان متغیر است.

هتل های ۴ ستاره

اصفهان ۴ هتل ۴ستاره نیز دارد که قیمت های آن ها از شبی ۸۰۰هزار تومان تا سه میلیون تومان متغیر است. از این میان هتل عالی قاپو قیمت های مناسب تری نسبت به دیگر هتل های ۴ستاره دارد.

هتل های ۳ستاره اصفهان

۲۴ هتل سه ستاره در اصفهان وجود دارد که امکانات و موقعیت های خوبی دارند و هزینه یک شب اقامت در این هتل ها از ۳۵۰ هزار تومان تا یک میلیون و هفتصد هزار تومان متغیر است.

هتل های یک و دو ستاره اصفهان

تعداد ۴۶ هتل یک و دو ستاره با بازه قیمتی متفاوت از ۲۰۰ هزار تومان تا دو میلیون و سیصد هزار تومان متغیر است.

بوم گردی

اصفهان اقامتگاه های بوم گردی بسیاری هم دارد که گزینه های مناسبی برای اقامت در طول سفر هستند. هزینه اقامت در اقامتگاه های بوم گردی اصفهان از شبی ۳۰۰ هزار تومان تا سه میلیون تومان متغیر است.

ویلا و سوئیت

با اجاره ویلا در اصفهان شما می توانید خودتان مسئولیت آشپزی را بر عهده بگیرید و هزینه های مربوط به غذا را کاهش دهید. از طرفی شما می توانید در هر نقطه ای از شهر که به مراکز دیدنی و مهم شهر دسترسی بهتری داشته باشد، یک ویلای مناسب پیدا کرده و رزرو کنید. در ادامه قیمت های ویلا و سوئیت های اصفهان را در چند وبسایت رزرو آنلاین اقامتگاه مقایسه کرده و به نتایج زیر دست یافتیم:

  • هزینه یک شب اقامت در ویلا و سوئیت‌های اصفهان در وبسایت جاجیگا: از ۲۰۰هزار تومان تا سه میلیون تومان
  • هزینه یک شب اقامت در ویلا و سوئیت‌های اصفهان در وبسایت جاباما: از ۳۰۰هزار تومان تا سه میلیون تومان
  • هزینه یک شب اقامت در ویلا و سوئیت‌های کرج در وبسایت لیدوماتریپ: از ۲۰۰ هزار تومان تا دو میلیون و هشتصد هزار تومان

اجاره ویلا در سراسر ایران با لیدوماتریپ

لیدوماتریپ یکی از معتبرترین سایت ها در زمینه گردشگری و رزرواسیون آنلاین انواع اقامتگاه است. شما هنگام اجاره ویلا می توانید واحد دلخواهتان را با مناسب ترین قیمت‌ها به وسیله فیلترهای موجود در سایت لیدوماتریپ، انتخاب کرده و لیستی از ویلاهایی که به استانداردهایتان نزدیک تر است را مشاهده کنید. شما می توانید با مراجعه و سایت و یا تماس با پشتیبانی لیدوما، این موارد را هماهنگ کرده و هر زمان که برنامه‌تان عوض شد، طبق قوانین سایت تغییرات مورد نظرتان را اعمال کنید. برای آشنایی بیشتر با خدمات این مجموعه، به صفحه لیدوماتریپ مراجعه کرده و یا با شماره های پشتیبانی موجود در سایت تماس بگیرید و از پشتیبانی ۲۴ ساعته تیم لیدوما استفاده کنید.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین