۶ استایل فوق العاده جذاب برای تابستان آقایان

6 استایل فوق العاده جذاب برای تابستان آقایان

در ماه‌های سردتر با کت و شلوار، شلوار جین تیره و کت و شلوار، شیک بودن تا میزان زیادی آسان است. اما در تابستان و گرمای شدید آن لباس پوشیدن به سبک تابستانی می‌تواند کمی پیچیده تر شود. زمستان‌ها کمی تنوع پوششی از نظر بافت، بارانی و پالتو بیشتر است اما در تابستان ما تنها به دنبال یک چیز هستیم. خنک شدن. در هوای گرم و دمای بالای ۴۰ درجه به راحتی نمی‌توان خنک شد. این نکته را با لباس تنها می‌توان مدیریت کرد. مردان کمی راحت‌تر هستند و آزادی عمل بیشتری در پوشیدن لباس‌های باز و حتی بدون آستین کوتاه در محیط کار دارند. ما چند پیشنهاد عالی برای این تابستان داریم.

  1. انتخاب صحیح برند و جنس پارچه

همانطور می‌‌دانید پارچه‌های سبک و قابل تنفس برای تابستان عالی هستند. همه چیز در تابستان گرم و غیرقابل تحمل می‌شود و این را از درجه دماسنج می‌توانید متوجه شوید. بنابراین پوشیدن پارچه‌های قابل تنفس تنها راه برای جلوگیری از ذوب شدن در هوای آزاد است. الیاف طبیعی مانند پنبه و کتان همیشه مطمئن هستند، اما اگر الیاف مناسب را پیدا کنید، حتی الیاف مصنوعی نیز می‌توانند در تابستان بسیار راحت باشند. لباسی بپوشید که از کیفیت برند آن اطمینان داشته باشید. دلیل معروف و محبوب بودن برند‌ها کیفیت بالا و رضایت‌‌مندی مشتریان است. به عنوان مثال فروشگاه برند ال سی من با تولید محصولات مورد نیاز آقایان و فروش آن به صورت حضوری و خرید اینترنتی یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در ایران است. جنس محصولات این برند با توجه به هر فصل از میان بهترین پارچه‌های مناسب فصل انتخاب می‌شود و دوام بالای آن تضمینی بر بالا بودن کیفیت کالاهای این برند خواهد بود.

  1. کفش مناسب

6 استایل فوق العاده جذاب برای تابستان آقایان

مهم است برای چه موقعیتی لباس می‌پوشید. در تابستان بهترین انتخاب لباس‌های نخی و صندل‌ها هستند اما برای موقعیت‌های مختلف باید از موارد و آیتم‌های متنوعی استفاده کنید. به عنوان مثال برای پیاده روی شبانه در تابستان کفش ورزشی مردانه طبی بهترین گزینه است. در واقع کفش اسپرت مردانه برای استفاده در موقعیت‌هایی که نیاز به راحتی بالا دارید بسیار کاربردی است. برای موقیعیت‌های اداری شما نیاز به کفش‌های راحتی دارید یا چرمی دارید و برای رفتن به کنار ساحل صندل انتخاب صحیحی است.

  1. شلوار کوتاه

برای آقایان در فصل تابستان و در شهرهای ساحلی استفاده از شلوارک‌های کوتاه و نخی توصیه می‌شود تا لباس‌های خود را محدود کنند و در معرض باد قرار بگیرند. البته برای جلوگیری از آفتاب سوختگی استفاده از مواردی مانند روغن بدن و کرم ضدآفتاب ضروری است. توجه داشته باشید که قد شلوارک شما نباید بیش از اندازه کوتاه باشد. این کار برای قدم زدن داخل شهر مناسب نیست و حتی در شهرهای ساحلی هم بهتر است تا شلوارکی زیر زانو تهیه کنید. با این کار میزان آفتاب سوختگی شما تا حد زیادی کاهش خواهد داشت. رنگ‌ها و پارچه‌ها اهمیت زیادی دارند و استفاده از رنگ‌های روشن و پارچه‌های روشن برای راحتی، بهترین گزینه است.

  1. پیراهن دکمه دار

6 استایل فوق العاده جذاب برای تابستان آقایان

لباس‌های طرح‌دار و دکمه دار گزینه مناسبی برای کنترل گرمای شدید تابستان است. در واقع این یک راه عالی برای آرامش و آرایش همزمان هستند. تنها قاعده‌ای که باید رعایت کرد این است که سادگی را در کنار استایلتان حفظ کنید. شما نباید یک پیراهن طرح‌دار را با یک شلوارک طرح‌دار بپوشید. شلوار یا شلوارک خود را ساده انتخاب کنید. اگر تصمیم دارید عکس این موضوع را داشته باشید بهتر است تا شلوار یا شلوارک طرح‌دار خود را با یک پیراهن نخی آستین کوتاه هماهنگ کنید. در انتخاب رنگ حداکثر دقت را داشته باشید. می‌توانید از تیره و روشن کنار هم کمک بگیرید و همچنین می‌توانید تناژهای مختلفی از یک رنگ را کنار هم قرار دهید. رنگ‌های پرطرفدار برای تابستان شامل کرم، خاکی، آبی روشن، سبز روشن در ترکیب با سفید و همچنین استفاده از رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای برای کفش یا صندل تکمیل کننده استایل شما است.

  1. یک استایل مثال زدنی را امتحان کنید

اولین توصیه ما برای تابستانی داغ کنار گذاشتن جوراب و کفش‌های رسمی تا حد امکان در محیط‌های غیر اداری است.  گاهی اوقات باید اجازه دهید مچ پاها نفس بکشند. بعد از این کار سراغ کمد لباس خود بروید. شلوار پارچه‌ای و پیراهن نخی بهترین گزینه‌های تابستان هستند. اگر به شلوار پارچه‌ای علاقه‌ای ندارید جین یا کتان مشکی را امتحان کنید. یک پیراهن دکمه دار ساده کرم رنگ لازم دارید. دکمه آخر را باز بگذارید. یک ساعت بند چرمی اسپرت به دست کنید و از دستبند چرمی به عنوان اکسسوری در کنار ساعت استفاده کنید. کالج انتخاب مناسبی است. فراموش نکنید ما در مورد استایل تابستانی صحبت می‌کنیم که در اکثر مواقع بتوانید از آن استفاده کنید. چنین پوششی حتی برای محیط‌های اداری هم تاحدی قابل قبول است.

  1. تی‌شرت و لباس‌های راحتی

هیچ چیز بهتر از پوشیدن یک تی‌شرت راحت و تنفس پذیر در یک روز گرم تابستانی نیست. تا حد امکان از رنگ‌های روشن استفاده کنید. شلوارهای راحتی و اسلش با جنس مناسب تابستان و تی‌شرت‌های لانگ و نخی از گزینه‌های مورد علاقه برای بسیاری از مردان و نوجوانان است. استفاده از چنین پوششی جلوی ذوب شدن شما در گرمای شدید را خواهد گرفت و به کنترل دمای بدنتان کمک می‌کند. برای جلوگیری از گرمازدگی همیشه یک بطری فلاکسی آب با خود داشته باشید تا از آب خنک برای تعادل بدن استفاده کنید.

 

نکته این است که در تابستان خود را با چیزهای سنگین عذاب ندهید. جدا از گرمای شدید هرچه سبک‌تر باشید راحت‌تر هستید. مخصوصا زمانی که زیر آفتاب مستقیم قدم می‌زنید نباید کیف یا وسیله‌ سنگینی به همراه داشته باشید. این کار سختی مسیر و فشار گرما را چند برابر می‌کند. سبک باشید و در سایه حرکت کنید و همیشه از ضدآفتاب استفاده کنید تا از خطر اشعه‌های مضر خورشید در امان بمانید.

نویسنده: سارااقبالی


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین