شرکت در بهترین دوره های بستنی و باریستایی با اخذ مدرک معتبر

امروزه هنر آشپزی یکی از روش‌های بسیار خوبی است که از طریق آن می‌توان با فرهنگ ملل مختلف آشنایی پیدا کرد؛ پس چه بهتر که این هنر را به صورت اصولی در یک آموزشگاه آشپزی حرفه‌ای آموزش ببینید؛ به همین منظور امروز تصمیم گرفتیم، یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های آشپزی را به شما کاربران گرامی معرفی کنیم؛ آموزشگاه تخصصی بیک آکادمی جزو برترین آموزشگاه‌های برتر در سطح کشور است که با به کارگیری مجرب‌ترین سرآشپزهای بین‌المللی، مشتاقان این هنر را برای کسب مهارت‌های لازم، آماده می‌کند.

بهترین دوره های بستنی و باریستایی

 ناگفته نماند که این آموزشگاه علاوه‌بر دوره‌های پیشرفته آشپزی، برگزار کننده دوره‌های تخصصی بستنی و دوره‌های نوشیدنی سرد و گرم (باریستایی) نیز است؛ توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله در کنار ما باشید تا شما را به صورت مختصر با این دوره‌ها آشنا کنیم.

دوره نوشیدنی سرد و گرم حرفه‌ای

بهترین دوره های بستنی و باریستایی

یکی از دوره‌های بسیار حرفه‌ای و پرطرفدار مجموعه بیک آکادمی، دوره نوشیدنی سرد و گرم است که پس از شرکت در این دوره، تبدیل به یکی از بهترین باریستاهای سطح کشور می‌شوید؛ به این ترتیب با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم آشنایی پیدا می‌کنید؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم این دوره را از دست ندهید.

چگونه یک باریستای حرفه‌ای شویم؟

در این قسمت می‌خواهیم نکات مهمی که به عنوان یک باریستای حرفه‌ای باید بدانید را در اختیارتان قرار دهیم؛ بنابراین قبل از هر چیزی اجازه دهید شما را با مفهوم باریستا آشنا کنیم؛ باریستا (کافی من) شخصی است که تمام اصول و قواعد قهوه و شکلات و در حالت کلی نحوه درست کردن نوشیدنی‌هایی که برپایه قهوه هستند را به خوبی فرا گرفته باشد؛ بنابراین اگر شما نیز تصمیم دارید که به عنوان یک باریستای حرفه‌ای فعالیت خود را شروع کنید، باید تمام تکنیک‌هایی که یک باریستا حرفه‌ای به آن مسلط است را به خوبی آموزش دیده باشید تا به نحوه احسن فعالیت خود را پیش ببرید.

در اکثر مواقع باریستا علاوه‌بر درست کردن نوشیدنی‌هایی برپایه قهوه، وظیفه سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را نیز برعهده دارد؛ بنابراین شما به عنوان یک باریستا باید به تمام فوت و فن‌های انواع نوشیدنی سرد و گرم مسلط باشید؛ پس چه بهتر که در ابتدای راه در یک آموزشگاه حرفه‌ای مانند بیک آکادمی فعالیت خود را شروع کنید.

ویژگی یک باریستای حرفه‌ای

  1. حرفه خود را دوست داشته باشید

اگر می‌خواهید یک باریستای موفق و حرفه‌ای باشید، به طوری که همه افراد پس از تست کردن نوشیدنی‌هایتان تبدیل به طرفداران پروپاقرص نوشیدنی شما شوند، در قدم اول باید عاشق حرفه خود باشید؛ این موضوع از زمان‌‍‌های قدیم نیز وجود داشته است؛ برای مثال غذاهایی که توسط مادرتان درست می‌شود را تصور کنید، یکی از راز و رمزهای خوشمزه بودن این غذاها، میزان علاقه‌ای است که مادران هنگام آشپزی پیاده می‌کنند؛ پس در گام اول حرفه و هنر خود را دوست داشته باشید تا بتوانید در این مسیر موفق شوید.

  1. آشنایی با انواع دستگاه‌ها

امروزه دستگاه‌های مختلفی برای درست کردن انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم وجود دارند که یک باریستای حرفه‌ای باید نحوه کار کردن با این دستگاه‌ها را به خوبی بداند که مهم‌ترین آن، دستگاه اسپرسوساز است؛ تصور کنید که در محیط کاری خود با انبوهی از مشتریان روبه‌رو می‌شوید که باید سفارش هر یک را به خوبی انجام دهید؛ اگر مهارت و سرعت بالایی در استفاده از دستگاه‌ها داشته باشید، بی‌شک به نتیجه دلخواه خود می‌رسید.

  1. با نحوه درست کردن انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم آشنا باشید

این مورد مهم‌ترین قسمتی است که هر باریستایی باید در آن تبحر داشته باشد؛ بنابراین قبل از شروع فعالیت در محل کارتان باید به اندازه کافی انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را بشناسید و نحوه آماده‌سازی هر کدام را نیز به خوبی بدانید.

  1. مشتری‌مدار باشید

مشتری‌مداری یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که باید سرلوحه حرفه خود قرار دهید؛ در حقیقت مشتریان دوست دارند در محیطی کاملا صمیمی نوشیدنی خود را میل کنند؛ بنابراین باید سعی کنید رفتار محترمانه و خوبی با مشتری داشته باشید.

  1. بهترین دوره بستنی در تهران

بهترین دوره های بستنی و باریستایی

اگر جزو افرادی هستید که می‌خواهید در یکی از بهترین مراکز تخصصی و آموزشی، هنر بستنی سازی را آموزش ببینید، پیشنهاد می‌کنیم در دوره بستنی مجموعه بیک آکادمی شرکت کنید؛ با شرکت در این دوره تمام مراحل و نکات ضروری هنر بستنی سازی را به طور کامل فرا می‌گیرید و پس از اخذ مدرک معتبر، می‌توانید به عنوان یکی از صنعت‌گران موفق و ماهر این دوره فعالیت خود را آغاز کنید.

بستنی یک نوع دسر منجمد و شیرین است که تعداد کثیری از افراد آن را دوست دارند؛ در حقیقت امروزه کم‌تر کسی را می‌توان پیدا کرد که این ماده خوشمزه را دوست نداشته باشد؛ بنابراین اگر بتوانید در یکی از بهترین آموزشگاه‌های سطح کشور، با فوت و فن‌های درست کردن بستنی آشنایی پیدا کنید، به آسانی جزو نفرات برتر این هنر خواهید شد؛ زیرا تعداد افرادی که به تمام فنون درست کردن بستنی اشراف داشته، بسیار کم است.

تکنیک‌های درست کردن بستنی بسیار ساده است و فقط نیازمند علاقه شما هنرجویان و کسب اطلاعات و نکات مهم از سوی اساتید مجموعه بیک آکادمی است؛ بنابراین اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید، اصلا نگران نباشید؛ زیرا تمام زیر و بم‌های درست کردن بستنی را با اساتید بین‌المللی بیک آکادمی فرا می‌گیرید.

در ادامه شما را با یکی از بهترین دوره‌های بستنی مجموعه بیک آکادمی آشنا می‌کنیم.

ورکشاپ بستنی ایتالیایی

  • آشنایی ابتدایی با راه‌اندازی کافه و محاسبات ضروری اولیه؛
  • شیمی ساده مواد اولیه؛
  • شناخت متدهای تولید دایرکت و ایندایرکت؛
  • شناخت ساختار جلاتو (بستنی بر پایه شیر) و سوربت (بستنی بر پایه آب)؛
  • فرمول نویسی برای سوربت و آشنایی ابتدایی با قندها و جامدات بستنی‌های پایه آب؛
  • تولید آرتیزان پیست‌ها (Paste)؛
  • بالانس فرمول بیس بر اساس پیست‌های انتخابی شرکت‌کنندگان؛
  • فرمول نویسی بیسBase) ) سفید و شکلاتی؛
  • آشنایی کامل با متد ایندایرکت (‌غیر مستقیم) در دوره پایه؛
  • تولید سوربت بر اساس میوه‌های موجود؛
  • فرمول نویسی تولید جلاتو با پیشنهاد شرکت‌کنندگان و تهیه آن؛
  • پرسش و پاسخ با شرکت کنندگان و رفع اشکال در صورت نیاز.

از اینکه زمان ارزشمندتان را برای مطالعه این مقاله گذراندید، بسیار خرسند هستیم؛ امیدواریم که از این مقاله نهایت استفاده را برده باشید؛ توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات تکمیلی در زمینه شرکت در کلاس‌های مجموعه بیک آکادمی، با کارشناسان مجموعه بیک آکادمی در ارتباط باشید تا از راهنمایی‌های آن‌ها بهره‌مند گردید.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین