پانته آ سیروس

پانته آ سیروس,بیوگرافی پانته آ سیروس,pantea sirous,\hkji H sdv,s

بیوگرافی پانته آ سیروس

پانته آ سیروس از بازیگران تلویزیون و سینمای کشورمان هستند که در فروردین ماه ۵۳ متولد شده اند. ایشان در رشته طراحی صنعتی مدرک لیسانس خود را کسب نموده و البته دستی بر هنرهایی مانند نقاشی و همینطور ورزش دارند. خانم سیروس در خانواده ای ۶ نفره بزرگ شده اند که سه برادر هم دارند.

 

این بازیگر نقاشی را در سال ۷۰ زمانی که فقط ۱۷ سال داشت تحت آموزش آیدین آغداشلو آغاز کرد و بعد از آن چندین و چند دفعه نمایشگاه های مختلف برپا کرده است. از این نمایشگاه ها می توان به گالری گلستان، گالری جرجانی و گالری شیرین اشاره کرد.

 

در حیطه بازیگری اما، زمانی که ۳۷ سال داشت با فیلم سینمایی “اینجا همه چیز خوب است” جلوی دوربین رفت. این کار در سال ۹۱ به کارگردانی پوریا آذربایجانی استارت خورد. از افتخارات خانم سیروس در بخش بازیگری می توان به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سال ۹۳ که به همین فیلم بازمی گردد، اشاره کرد.

 

از دیگر کارهای بسیار خوب دیده شده خانم سیروس، سریال شمعدونی بوده است که در سال ۹۴ به روی آنتن شبکه سه رفته بود. این اولین تجربه ایشان در تلویزیون نیز به حساب آمده است. این بازیگر در سال ۹۸ نیز یک بار دیگر در قاب تلویزیون با سریال بانوی سردار دیده شد. در این سریال که به زندگی بی بی مریم پرداخته شده بود، نقش اصلی این سریال را بر عهده داشتند.

 

خانم پانته آ سیروس علاوه بر بازیگری، مربی ورزش هم هستند که در این بین شنا، ایروبیک و بدنسازی سه رشته مورد علاقه ایشان می باشند که به تدریس آن می پردازند. گفته می شود که این بازیگر در زمان های آزاد خود به دوچرخه سواری، کوه نوردی و اسکی روی آب مشغول می شوند.

 

با توجه به اینکه پدر ایشان هم ورزشکار بوده اند و اسب داشتند، این امکان برای خانم بازیگر هم فراهم بود که در این حیطه نیز فعالیت کنند. اصلا همین امر باعث شد تا از پسِ نقش بی بی مریم در سریال بانوی سردار به خوبی بربیاید، چرا که براحتی می توانستند از اسب و شمشیر استفاده کنند.

 

از فعالیت های بازیگری خانم سیروس می توان به مواردی همچون: ساعت ۵ عصر، خرگیوش، بن بست وثوق، ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا و سریال هایی مانند: تنهایی لیلا که از شبکه سه پخش می شد، و سریال خاطرات مرد ناتمام اشاره کرد.

 

درباره ازدواج این بازیگر خبری که تأیید کند که ایشات متأهل هستند، وجود ندارد. خبر های ضد و نقیضی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شده است که هیچکدامشان توسط خانم سیروس تأیید و یا حتی رد نشده اند.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین