مریم بلالی مقدم

مریم بلالی مقدم,lvdl fghgd lrnl,maryam belali moghaddam

بیوگرافی مریم بلالی مقدم

مریم بلالی مقدم از بازیگران جوان کشورمان محسوب می شود که در حال حاضر برای ادامه تحصیل در پاریس حضور دارند. ایشان در دانشگاه استراسبورگ مشغول سپری کردن درس و دانشگاه خود در رشته هنرهای نمایشی هستند. این بازیگر جوان فعالیت های خود را در بازیگری در سال ۸۰ شروع کرده است. اولین بار در تئاتر دانشجویی دیده شد. بعد از چندین بار حضور در تئاتر، اولین سریال خود را با نام دردسر والدین قبول کرد و به ایفای نقش پرداخت. این سریال که به کارگردانی مسعود نوابی انجام شد، در آن بازیگران مطرح کشور، مانند: مهران مدیری، حمیده خیرآبادی و فاطمه گودرزی حضور داشتند.

 

بعد از اتمام پروژه سریال دردسر والدین، خانم بلالی مقدم در چندین فیلم و سریال دیگر نیز نقش آفرینی کرده است که از جمله می توان به: فیلم تلویزیونی در خانه با هم، سریال پل، فیلم تلویزیونی آرزو،سریال تلویزیونی دیده شده‌ی تب سرد و همچنین فیلم سینمایی خوابگاه دختران اشاره کرد.

 

این بازیگر به جهت پیشرفت و بدست آوردن تجربه در حوزه بازیگری، چند سالی را در خارج از کشور سپری کرد تا از نزدیک فعالیت های هنری را دنبال کند. خانم بلالی مقدم همچنین با حضور مستمر در فعالیت های فرهنگی مانند، فستیوال آمستردام، فستیوال تئاتر آوینیون و… تعامل بسیار خوبی را با گروه های هنری بسیاری داشت و تجربه های ارزشمندی را کسب نمود.

 

اینکه خانم مریم بلالی مقدم به جرگه متاهلین پیوسته اند را هنوز از آن مطلع نیستیم و تاکنون خبری در این خصوص منتشر نشده است. به محض ارائه خبر تازه، شما طرفداران این بازیگر را از همین طریق مطلع خواهیم کرد.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین